القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة محمود

جودي، انت اتجننت
ادهم، قولي مسمحاني ياأما هضغط ع الزينات
جودي بصتله وراحت قافله الباب في وشه ودخلت نامت ع السرير
ادهم ضغط ع الزيناد جودي قامت جرى فتحت باب الاوضه وهي بتترعش لقت ادهم واقع ع الأرض
جودي، ادهم قوم يا ادهم قوم 
ادهم بصوت واطي مسمحاني ياجودي 
جودى لقت الكل جاي جرى
زين ، هو في أي ادهم ماله
جودي، ضرب نفسه بالنار
ادهم، قولي بقي مسمحاني
زين، طب ضرب نفسه فين ماهو مفيش دم
جودى قعدت تدور،ادهم هو انت ضربت الرصاصه فين
محمود، مالك ياولدي مين ضرب عليك نار.
ادهم، مفيش يابوي وقام وقف كنت بعمل مجلب في جودي 
زين، اومال اي الصوت اللي سمعناه
ادهم، ده مسدس صوت
جودي قامت وقفت ودخلت الاوضه وقفلت الباب وسابتهم واقفين
ادهم، عجبك كده ياسي زين اهي دخلت قبل ماتقول أنها سامحتني
زين بضحك، اقسم بالله اللي يشوفك الصبح ميشوفكش وانت اهبل بليل
ادهم ، اهبل شكرا يا زين انا غلطان اني واقف معاك
محمود، روح اوضتك نام يا ولدي ربنا يهديك
زين، هههههههههه ياله ياحج نروح ننام احنا كمان
ادهم فضل واقف قدام غرفتها وراح مخبط عليها
ادهم، افتحي ياجودي 
جودى، اتفضل. امشي أنا نمت
ادهم، عالعموم أنا بحبك وكفايه نظره الخوف اللي شوفتها
جودي معبرتوش ونامت
ادهم راح غرفته ونام
،،،،،،،،،،،
احمد فرش ع الأرض عشان ينام
نور، احمد اطلع نام جنبي عالسرير
احمد، متاكده
نور،ههههه اه اطلع
احمد، خلاص ماشي 
طلع نام جنب نور 
احمد، انتي بتبصيلي كده ليه
نور، نفسي ولادي يطلعوا شبهك
احمد، وليه مش شبهك دول حتي لو طلعوا صبيان هتلاقي البنات هما اللي جايين يخطبوهم
نور، مكنتش أتخيل في يوم من الايام اللي حصلي ده كله واحب اكتر انسان ضرني
احمد, والله ماكنت في وعيي واكيد عمرى ماكنت هعمل كده حتي لو كنتي خطيبتي 
نور، انا اسفه يااحمد بس مش قادره انسي صعب شويه اللي حصلي
احمد، وانا مقدر شعورك نحيتي وعارف انك عمرك ماهتنسي بس والله أنا بحبك وعايز نفتح صفحه جديده أنا كان ممكن اقولك نزلي البيبي ونسيب بعض بعد فتره زى ماكنتي عايزه بس والله مااقدر اسيبك ولا اسيب ولادي انتوا نعمه ربنا عطهالي ولازم أحافظ عليكوا
نور، هو احنا هنروح القاهره امتي عشان شغلك والجامعه
احمد ، زى ماتحبي اول ماتقدري نسافر عالطول
نور، تمام ياريت نسافر بكره بليل عشان الجامعه 
احمد ،خلاص تمام ماشي
سمعوا ضرب النار
احمد، في صوت ضرب نار بره
نور، لا خير هحكيلك المجنون ادهم عامل مقلب في جودي ومتفق معايا فيه
احمد، متاكده
نور، اه والله ده مسدس صوت
احمد، ربنا يهديهم لبعض
نور، يارب احمد ممكن اطلب منك طلب 
احمد، اؤمريني
نور، ممكن تحضني نفسي انام في حضنك
احمد بفرحه، طبعا 
اخدها في حضنه وناموا عالطول
،،،،،،،،
صباح تاني يوم
جودي اخدت شنطتها ونازله عشان تسافر بتفتح الباب
جودي، انت ايه منيمك كده ع باب اوضتي
ادهم، أنتي رايحه فين
جودي، ملكش فيه
ادهم، أنا بكلمك ردى عليه زى مابكلمك
جودي، انت عايز مني ايه انا ماشيه رايحه بيتي اطمنت ع اخويا خلاص همشي عشان حياتي مش هنا
ادهم، يعني افهم من كده انك مسمحتنيش
جودى، اه ومش هقدر انسي
سابته ومشت فجأه شده من أيدها
ادهم، استني عايز اقولك حاجه
جودي، ايدي اااااه
ادهم ساب أيدها مره واحده في اي هي ايدك ملها
جودي رفعت البلوزه من عند أيدها
شايف الزراق ده انت السبب فيه هو هيعلم فتره ويروح بس قلبي مش هينسي انك كنت السبب فيه كفايه ترميني مع ستات شكلهم غلط عشان تكسرني اطمن ياادهم أنا انكسرت خلاص عن اذنك بقي عايزه اروح لحياتي 😭😭😭
ادهم واقف الدموع ماليه عنيه من منظرها
امشي يا جودى بس عشان خاطرى ورحمه ابوكي وامك ماتفتكريلي حاجه وحشه افتكرى اني بعشقك وحاولي لو تعرفي تعطيني فرصه تانيه 
جودى، بعد كل اللي عملته عايز فرصه تانيه
زين دخل عليهم، ياللا يا جودي هوصلك عشان الحق اللي عايز اعمله في القاهره
ادهم بص لزين وجودى وسابهم ومشي
جودي بدموع مثل السيل ، سلام ياادهم
زين، ع فكره انتي بتحبيه وقلبك مسامحه بس انتي مش قادره تعترفي 
جودى، انت نسيت اللي عمله فيا امبارح
زين، ادهم عصبي وفي عصبيته نساني أنا أخوه
جودى، وانا مش قادره استحمل كل شويه عصبيته
زين، كنتي تغيريه مش تسيبيه وتمشي
جودى، جامعتي في مصر وانا بقالي حوالي اسبوع مرحتش كده غلط
زين، خلاص الامتحانات قربت خلصي وبعدين نبقي نشوف حل للأستاذ ادهم 
اخدها زين ومشا
،،،،،،،
احمد نزل يفطر هو ونور
احمد، هي جودى لسه مصحتش
ادهم، مشت
احمد، مشت فين
ادهم، اخدت شنتطها ومشت مع زين
نور، الامتحانات قربت جدا وانا كمان لازم اسافر
احمد،. بس هي مقلتليش ليه
نور، ممكن عشان كنا نايمين واللا حاجه
احمد، تمام بس لازم نسافر انهارده ضرورى اختي جودي لو زعلت من حاجه ممكن تعمل في نفسها حاجه طول عمرها
ادهم بقلق ، تعمل في نفسها حاجه ازاي
احمد، مره امي زعقتلها عشان خرجت مع صحبتها من ورا امي بس امي عرفت وزعقتلها جامد جودي قعدت تستني ماما تصالحها ماما مصلحتهاش أنها بتربيها كده راحت جايبه قطر ومقطعه شرايين أيدها ولحد وقتنا هذا كل ماحد يمسك أيدها بتوجعها ومن بعدها احنا مبنزعلهاش عشان هي حساسه قوي وبتأذي نفسها لو اللي قدامها ملقدرهاش
ادهم بقلق شديد، اوووم يالا نمشي ياللا نلحقها 
احمد، انت هتيجي معانا
ادهم ، أنا طلبت طلب نقل للقاهره واخيرا اتقبل وهاجي معاكوا بالمره
نور طب أنا هطلع أحضر الشنطه ياللا يااحمد نجهز
جهزوا ابطالنا وركبوا العربيه عشان يلحقوا جودي
جودي وصلت الڤله
بعدها بساعتين احمد ونور وادهم وصلو الڤله
نور ،انا طالعه اشوف جودي
احمد، تمام تعالي ياادهم اوريك الغرفه اللي هتقعد معانا فيها 
ادهم، ماشي
احمد، دي اوضه نور قبل مانتجوز خد راحتك بقي خد شاور وارتاح الطريق كان طويل
ادهم، خلاص تمام
نور طلعت لقت جودي نايمه سابتها وراحت غرفه احمد
احمد، أخبارها اي
نور ،نايمه
احمد، تمام أنا داخل اخد شاور وانام أنا كمان
نور، ماشي ياحبيبي 
احمد، يخربيت جمالها من بقك 
نور، ياللا ادخل بقي عشان عايزه اخد شاور أنا كمان
،،،،,,,,
جودي صحت وسمعت خربطه في غرفه نور قامت تتسحب وفتحت الباب سمعت الصوت في الحمام
جودى، يامصبتي حرامي طب اعمل اي دي الوقت 😧😧
راحت جايبه خشبه عشان تضرب الحرامي
بتبص لقت شاب خارج بفوطه حوالين وسطه وصدره عارى وعضلاته بارزه وموطي بينشف وشه وشعره بالفوطه
جودى، ااااننننتتت ميييين😧😧😧
ادهم شال الفوطه من ع وشه .
جودي، سرحت فيه جامد لدرجه ادهم اخد باله ،اي اللي جابك هنا
ادهم، انتي اي اللي جابك هنا (وراح مقرب عليها ) 
جودي، ده بيتنا وأروح اي حته تعجبني انت دخلت ازاي ومش
ادهم قاطع كلامها، ومش اي بذمتك موحشتكش 
جودي، لوسمحت ابعد 
ادهم، وان مبعدتش (وراح لزقها في الحيطه وحاطط أيده عالحيطه )
جودى، ادهم انت جاي ليه
ادهم، والله العظيم بحبك وطلبت طلب نقل من ساعه مشوفتك عشان اجي هنا وتبقي قدام عيني وراح مقرب علي جبينها وباسها أنا آسف ياقلبي أنا مش هعرف اعيش وانتي بعيده عني
جودي سرحت في جماله وجمال جسمه الرياضي
ادهم، فرصه واحده عشان خاطرى
جودى، طب وبالنسبه للي عايز تخطبها
ادهم، كنت بغيظك مش اكتر
جودي، بتغيظني هههههه ماشي ياادهم 
ادهم،، اي سامحتيني
جودي، أنا قلبي مسمحك من زمان اصلا
ادهم شال أيده من ع الحيطه وحضنها وضمها جامد بحضنه
وجودي فضلت حضناه جامد 
الباب خبط عليهم
جودي زقت ادهم جامد، يامصبتي هو انت حد معاك 
ادهم،ههههه اختي واخوكي
جودى، يااخوي اتفضحت
ادهم، ههههه هموت في اي يابنتي متخافيييش وراح ناحيه الباب وجاي يفتحه
جودي، انت هتعمل اي أما يلاقوك عريان وانا بالبيجامه هيقولو اي وثم أن انت قفلت الباب امتي
ادهم، وانتي في حضني هو للدرجه دي حضني سحر محستيش وانا بقفله
جودي، الخبط وقف الحمد لله يبقوا ميشوا البس بسرعه وافتح وأخرج امنلي المكان عشان أخرج
ادهم، ماشي😂😂😂
جودي، بطل ضحك انت بتضحك ع اي اصلا😬😬
ادهم، مفيش اصل الفوطه لو قلعتها مفيش تحتها هدوم😂😂😂😂
جودي، يخربيتك أنا هقف هناك وهعطيك ضهرى وخلص بقي
ادهم، ماشي
لبس ادهم هدومه وراح متسحب وراح حضنها من ظهرها ،انا خلصت  
جودي بخضه ، يخربيتك سيبني أنا مفصلي سابت
ادهم لفها ليه، جودي أنا عايز نتجوز بقي بجد مش قادر نفسي تفضلي في حضني عالطول
جودى، خلاص اوك ماشي اخلص امتحناتي ونتوكل ع الله
بس ياللا أخرج امنلي الطريق
ادهم, ماشي ياقلبي وفتح الباب يأمن الطريق
اول مافتح لقي احمد في وشه
يتبع...
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات