القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود

حمد راح يخبط ع نور
نور،حاضر حاضر يا جودي جيالك اهو فتحت الباب 
هو انت
احمد، اه أنا بصحي مراتي حبيبتي عشان تروح جمعتها
نور،صباح الخير
احمد،صباح الجمال هو القمر بيطلع الصبح واللا ايه
جودي، احم احم هو اللي سمعاه ده بجد
احمد، سمعه ايه انتي واقفه تصنتي 
جودى، اتصنت مين ده انا دماغي وجعتني من الخبط 
احمد، خلاص انزلي يالماضه افطرى معايا انتي والقمر نور
جودي، قمر لا بقي ده في حاجه غلط انتو مش كنتوا مش طايقين بعض امبارح
احمد، بس بس اسكتي أنا نازل نور اجهزي عشان اوديكي الجامعه
نور، ماشي
نزلوا ع السفره يفطروا نور اول مابصت لقت لبن
نور، أنا معدتي بتوجعني ومش هفطر
جودي، وانا كمان
احمد، جودي لازم نفطر ونشرب اللبن عشان نشجع نور تشربه
جودي، طب هي حامل أنا مال امي
احمد، بطلي لماضه واشربي 
بص لقي الاتنين متنحين للبن
راح مزعق
متشربوااااا اللبن
نور وجودي شربوه بسرعه خافوا من احمد
احمد بضحك عالم متجييش غير بالعين الحمرا
نور ،طب ياللا احنا اتاخرنا ياجودي
احمد، ياللا هوصلكوا أنا اصلا ورايا شغل ورايح المستشفي
نور وجودي ركبوا نور قالت
نور، احمد أنا هروح مع جودي نطمن عالبيبي انهارده بعد الجامعه
احمد، تمام ماشي ياقلبي
جودي، يعني هشوف البيبي بجد😂😂.
احمد، انتي مجنونه مش عارف هتبقي دكتوره ازاي
جودي ،زي ما انت بقيت دكتور🤣🤣🤣
نور، خلاص وصلنا سلام يا احمد
احمد، سلام ياعمرى
دخلوا الجامعه وبعد ماخلصوا الجامعه خرجوا عشان يروحوا عياده الدكتوره
نور، جودي احمد واقف اهو قدام البوابه
جودى، طب هو مقلش ليه أنه هيجي ياخدنا
نور، طب تعالي نروحله 
نور، احمد انت هنا ليه
احمد، عايز اروح مع مراتي حبيبتي اشوف ابني 
نور، طب مقلتش ليه
احمد، عملهالك مفجأه
نور خلاص ياللا بينا
راحوا عياده دكتوره النسا
جودي، نور بطنك هتبقي كرنبه كده امتي
نور، مش عارفه دول شكلهم في الاخر عارفه شكلهم خلاني متمسكه بالبيبي 
جودى، ربنا يجبهولك بالسلامه يارب
نور، يارب
احمد، نور اسمك اتنده ياله ندخل
دخلوا عند الدكتوره 
الدكتوره ارفعي هدومك من عند بطنك
نور بصت ع احمد وهي محرجه منه
احمد فهم وبعد عينه عن نور وقعد يبص ع شاشه السونار
نور رفعت هدومها والدكتوره مشت جهاز السونار ع  بطنها
الدكتور، ماشاء الله كده البيبي عمره40يوم بالضبط
احمد، هو كويس يا دكتوره
الدكتوره، اه الحمد لله بس الام شكلها ضعيفة جدا وماشاء الله دول اتنين فمحتاجين غذا كويس
احمد، هما ايه اللي اتنين قصدك نور والبيبي
الدكتوره، لا بص حضرتك وشاورتله عليهم في الجهاز دول اتنين في نطفتين في كيس الحمل
نور بصت لجودي وقعدت تعيط
جودى، مبروك يا حبيبتي
نور الله يبارك فيكي
الدكتور، دي تحاليل عايزاها معاكي المره الجايه والفيتامين ده يتاخد بانتظام
احمد، تمام باذن الله متشكر لحضرتك واخدهم ومشي من عند الدكتوره
احمد، هتروحوا واللا نروح نتغدا في مطعم
نور، لا أنا نفسي انااااام
احمد، خلاص نروح وهكلم ديلفرى يجيب لينا اكل وهكلم ام سعيد تيجي تطبخ لينا اكل نضيف عن اكل المطاعم
جودى، ياريت ده أنا معدتي باظت
احمد، خلاص اوك هنروح ع البيت
روحوا البيت ونور طلعت تنام في غرفتها وفجأه تليفون احمد رن
الو ايوا يا هنا عايزه اي مش قولت كل شئ قسمه ونصيب
هنا، احمد أنا عرفت الحقيقه كنت عند هادي بطمن ع نفسي وبعمل تحاليل اطمن ع نفسي بيها قالي ع العصير اللي جبتهوله يحلله وكلمت ندا وقعتها في الكلام واعترفتلي وفهمت أنت اتجوزت بنت عمك ليه
احمد بصدمه، عايزه اي دي الوقت😧😧
هنا، ترجعلي
احمد، مش هينفع
هنا، لا هينفع اكيد ابوها ميعرفش لأن لو كان عرف كان فاتي بقرأ عليك الفاتحه
احمد، لو مخلوق عرف مش هيحصل طيب
هنا، احمد الاسبوع الجاي كتب كتابنا والفرح وفي بيتك يأما اقسم بالله هقول لابوها
احمد، بس انا اكتشفت اني بحبها هي
هنا، بس انا بحبك انت
احمد، عمرك ماحبيتيني انتي وافقتي بيا عشان تغيظي صحبتك مش اكتر
هنا، أنا بقولك فرحنا الاسبوع الجاي وانا هعزم أصحابنا
احمد قفل في وشها وقعد يكسر في كل حاجه حواليه
جودي، في أي يا احمد مالك 
احمد، الأبله هنا عرفت كل حاجه وبتسومني يا نتجوز يا تروح تقول لعمي
جودي، يا مصبتي دي فيها رقاب
احمد، أنا مش عارف اعمل ايه
جودي،استهدي بالله كده احنا مفيش حل غير انك توافق تتجوزها وكرها في عشيتها لحد ماتبعد
احمد، ونور
جودي، مش عارفه
احمد، خايف  تكرهني اكتر
جودي، أنا هقولها اللي حصل
احمد، لا أنا مصدقت أنها نست
جودي، لازم تعرف عشان متعملش حاجه في نفسها
احمد، طب كلميها انتي وشوفي هتقول ايه
جودي، أنا هطلعلها حالا
احمد، ربنا يستر
،،،،،،،،
جودي حكت اللي حصل لنور
نور عيطت، أنا اتفضحت
جودي، لا ياعمرى متقوليش كده احنا هنجوزها لاحمد وأحمد يحاول يكرها في عيشتها لحد ماتمشي وتسيب البيت وتطلق عشان لو قالت لبباكي النار هتولع ومش هتطفي
نور، طب مفيش حل غير أنها تجوزه
جودي، ده الحل الوحيد يانور
نور، خلاص ماشي بس بابا محدش يقوله
،،،،،،
جودي حكت لاحمد أن نور وافقت
احمد طلع لنور وقالها
أنا آسف والله أنا اقسم بالله بحبك انتي بس والله اللي نعمله غصبا عني بس عشان خاطر اولادنا يتربوا وسطنا
نور، انا حاسه بنار في قلبي
احمد، خلاص أنا هروح اقول كل حاجه لعمي ومش هتجوزها واللي يحصل يحصل
نور، بابا ممكن يقتلك
احمد، أنا هكلمه اعزموا عندنا بكره واخليه يجي ضرورى
نور، بلاش يااحمد اتجوزها ارحم من اللي هيحصل
احمد، مش هتجوز غيرك وراح اخدها في حضنه جامد ونور قعدت تعيط
احمد، متعيطييش العيال هتطلع كئيبه🤣🤣
نور،☺️☺️
احمد،. ايوه كده
احمد نزل كلم عمه في التليفون وقاله يجي ضرورى بكره
ادهم كلم جودى في التليفون
الو
، ايوا يا قلبي
وحشتيني
انتي اللي وحشتيني قوي بوي جاي بكره عنديكم وانا جاي معاه اشوف جلبي
بجد أخيرا هشوفك
يالا نامي عشان جامعتك وهتيجي تلاقيني بستناكي ياقلبي
ماشي يا حبيبي تصبح ع خير
وانتي من اهلي يارب
يارب
،،،،،،،،،،
تاني يوم راحوا الجامعه اجو لقوا الحاج محمود قاعد بيستناهم هو وادهم
محمود، أخيرا جيتوا احنا اهنه من بدرى
نور، بابا حبيبي وحشتني
جودى، ازيك يا ادهم
ادهم، الله يسلمك ياقلب ادهم
جودي، ازيك ياعمي وحضنته وباسته
وقعدوا كلهم مع بعض يتسايروا لحد ما احمد وصل
،،،،،،
احمد،سلام عليكم
محمود ازيك ياولدي
احمد، الله يسلمك يا عمي عمي لو سمحت عايزك في موضوع ضرورى لواحدنا
محمود، خير يا ولدي
احمد، عن ازنكوا يا جماعه تعالي يا عمي معايا
نور وشها لون وحطت أيدها ع قلبها خايفه من اللي هيحصل
احمد حكي لعمه الموضوع كامل من أوله وآخره
الحاج محمود خرج هايج وبصوت عالي نورررر يا نورررررر
نور، نعم يابابا
محمود، حجيجي موضوع أن احمد اغتصبك قبل ما يتجوزك
نور، يا بابا والله ماكان في وعيه
الحاج محمود لطشها بالقلم ع وشها بكل قوته ونور طارت مع القلم بوكي مات عشان ميجبلكيشي حجج
ادهم، انت بتجول اي يا بوي  صوح الكلام ده يا جودي
محمود، ليه يا بتي خبيتي عليه
احمد، والله العظيم ماكنت في وعيي والله العظيم أنا بحبها وبعشقها وعمرى ماهسيبها 
ادهم طلع مسدسه ووجهه ناحيه احمد
ادهم، بجي انت يطلع منك أكده
جودى، لا لا لا بلاش بلاش يا ادهم ده اخويا والله احمد اخويا محترم واللي حصل هو كان تحت تأثير مخدر
محمود، اطلعي هاتي خلجاتك عشان نمشي من اهنه
نور، حاضر بس والنبي ماتقتلوه ده ابو اولادي
محمود، انتي حامل
نور ،اه وفي طفلين ارجوك يا بابا وهاجي معاك بلاش تقتلوه
محمود، الطفلين دول من الاغتصاب واللا بعديها
نور بصت في الارض
محمود، يعني ولاد حرام جايين من زنا لازم ينزلو
احمد، ولادي مش هينزلو
ادهم، انت تخرس خالص وراح ضارب رصاصه اجت في احمد ووقع غايب عن الوعي
جودى، ليه كده ياادهم قتلت اخويا ليه قوم قوم يااحممممممد 
محمود اخد نور وادهم وساب جودي وأحمد سايح في دمه ومشا
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات