رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والاربعون 41 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والاربعون 41 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والاربعون 41 بقلم ملك ايمن
في البيت وتحديدا غرفه هيثم وتمارا كانت نايمه ع السرير بتعب وبعيط من غير صوت دخل هيثم وجعه قلبه جدا لبرؤيتها كده قفل الباب وقرب قعد جنبها ع السرير كان هيمسك ايديها لكن هي سحبت ايديها بهدوء
تمارا بتعب: لو سمحت ابعد عني بالله عليك
هيثم: حاضر بس اهدي انا انا مش عارف انا عملت كده ازاي لكن انتي فهمه يعني اي مراتي يوم فرحنا تقولي بحب وكمان وعداه اني ملمسكيش الغضب عماني
تمارا: انت غبي غبي انت الي قلت ده كله ياغبي انا مفيش حد في حياتي مفيش ولله
هيثم باستغراب: امال لي قلتي كده ولي بتعملي كده
تمارا: عشان عارفه انك مغصوب عليا وبقت تعيط بهستريا وتضرب فيه وتقول
تمارا: كنت بعمل لنفسي كرامه عشان عارفه انك مش عاوزني عارفه انك مش بتحبيني حضنها في الاول كانت بتقاومه ولكن بعد كده هديت وبادلته وهي مزالت بتعيط
هيثم: انا اسف اني وصلتك لكده بس يعني مفيش حد في حياتك خالص خالص
تمارا: امممم خالص خالص
هيثم: اسف اني وجعتك حقك عليا والله العظيم بحبك بعدت عنه بصدمه وهي مش مسدقه حب عمرها الي كانت متخيله ان بنها وبينه السما والارض دلوقتى بيعترفلها بحبه
تمارا: ان انت قلت اي
هيثم: ب ح ب ك ولله بحبك
تمارا: انت بتتكلم بجد
هيثم: لا بلعب هاا وانتي
تمارا يخجل: وانا كمان
هيثم: وانتي كمان اي
تمارا: بحبك
فجأه هيثم شالها بدون سابق انذار
تمارا: نزلني انت بتعمل اي
هيثم: هقولك حاجه سر
تمارا: قول وانا واقفه
هيثم: ههههه لا وربي ماتنفع تعالي بس مش هتندمي
ووهششششش
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في غرفه سليم وليل كانت واقفه قدام اامرايا بتظبط هدومها وهو نايم ع السرير
سليم: اي الحلاوه دي
ليل: ملكش دعوه بيا خالص
سليم: لي بس خودي وريني الي انتي بتحطيه ده اي ده وقام نط من ع السرير قفشها من هدومها
سليم: اي ده وريني
ليل: روچ
سليم: واحنا من امته بنحط الحجات دي
ليل: ياحبيبي مهو انا عروسه يعني عادي وبعدين هو انا هروح في حته يعني
سليم: امسحي البتاع ده والا انا همسحهولك بطريقتي
ليل: لالا خلاص همسحو ادخل خود دش وتعالا عشان ننزل يلا
سليم: لا جهزي الشنط يلا
ليل: شنط اي ولي
سليم حضنها وقال بحب
سليم: هنروح شهر عسل
ليل: بجد فين
سليم: هنروح الغردقه احنا السته
ليل: الله وكيان وتمارا كمان خود مكافأءه اهي وبسته من خده
سليم: طب تعالي اديلك مكافأه انا كمان يلا
ليل: لالا مكفأتك قليل الادب انا مكفأتي محترمه ونبي وسع خليني اجهز
سليم: حاضر انا داخل اخد دش
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في غرفه مصطفى الكبير وتمارا
مصطفى: متيجي نروح معاهم
تمارا: يختاااي اقعد ياراجل نروح فين دول عيال احنا كبرنا
مصطفى: مين ده الي كبر تحبي نجيب اخ لكيان وسليم
تمارا: لالا وسع وسع هصوت
مصطفى: عادي محدش هيدخل وشالها
مصطفى:وحشتيني
تمارا: وانت اكتر واخدها و
هشششش (مالها العيله دي)
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في شركه ادهم رن الجرز ودخلت السكرتيره
ندي: ايواه يافاندم
ادهم: ابعتيلي حسام ياندي بسرعه
ندي: تحت امرك يافندم زخرجت وبعد شويه دخل حسام
حسام: اؤمرني
ادهم: ابعتلي حد فورا ع كلبه كيان تعرفلي اي الي بيحصل وهي مع مين بسرعه
حسام: فورا ياباشا وخرج
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في كليه كيان خلصت المحاضره وراحت ع مكتب الدكتور اسلام دخلت وهو قام من مكانه قفل الباب بلمفتاح بطريقه هي مخدتش بالها منه
كيان: خير يادكتور
اسلام: خير خير اتفضلي اشربي العصير ده كله
كيان: شكرا بس
اسلام: مش عاوز اعتراض يلا فعلا شربت كيان كبايه العصير كلها خوفا من اسلام
اسلام: مين الي كان معاكي ده
كيان: كان معايا فين
اسلام: الي كان بيبوسك في العربيه لما انتي كده مقلتيش لي هه منتي عارفه اني هموت عليكي صح كان بيقول كده وهو بيقرب منها وهي بترجع لورا
كيان: دكتور اي الي حضرتك بتقوله ده
اسلام: انا بحبك ياكيان وفضلت ساكت واقول محترمه لكن الي شوفته في العربيه ميدلش انك محترمه
كيان: اي الي انت بتقولو ده ده يبقا جوزي ياحيوان انت قرب منها هجم عليها قطعلها هدومها كان بيعندي ع شئ ميخصهوش ولكن قاطعه كسر الباب دخل ادهم ومعاه رجالته شاف كيان مسك اسلام ونزل فيه ضرب لحد ما وقفه صوت كيان
كيان: اااااه ادهم مش قادره الحقني مش قدره ااااه بعد عنه وجري عليها
ادهم: الكلب ده يكون في المخزن فهمين لو راح هموتكم وشال كيان وجري بيها ع العربيه ركب وهي في حضنه مش عاوزه تسيبه
ادهم: هشهش خلاص ياكياني انتي معايا اهو ياروحي خلاص اهدي
كيان: ان انا ولله هو
ادهم: هششش خلاص اهدي وصل المستشفى ونزل دخل بيها
ادهم: دكتوره بسرعه دخلها غرفه الاستقبال وخرج يدور ع دكتوره وفعلا جت واحده
ادهم: عاوز دكتوره امراض نسا بسرعه
الدكتوره: ايواه انا
ادهم: عاوز اعرف اذا كانت بنت وكمان هي تعبانه جدا ومعرفش السبب بسرعه دخلت الدكتوره وبعد نص ساعه خرجت
ادهم: هااا اتكلمي
الدكتوره: هي لسه بنت. لكن
ادهم: لكن اي اتكلمي
الدكتوره: ممكن تتفضل ع مكتبي راحت هي وهو ع المكتب
ادهم: هاا في اي
الدكتوره: الانسه واخده دوا وللاسف ملهوش علاج غير بطريقه واحده وبس
ادهم: دوا اي ده
الدكتوره: احم ده برشام لما الانسان ياخده الجسم بيطلب علاقه جن**س**ي**ه
ادهم بصدمه: و وه علاجه اي
الدكتوره: علاقه جسديه
ادهم: تمام شكرا اقدر اخدها
الدكتوره: اه طبعا خرج ادهم وراح ع اوضت كيان نايمه ع السرير بتتوجع دخل شالها
كيان: ادهم مش مش قادره ياادهم حاسه نفسي بموت ياادهم ونبي اعملو حاجه بسرعه
ادهم: هشش خلاص اهدي هنروح اهو يلا ونزل بيها وركب العربيه وصل لحد البيت
ادهم: حبيبتي استحملي لحد ما نطلع الاوضه بس عشان محدش يقلق هه
كيان: حاضر بس بسرعه ونبي
دخل بيها وهو شايلها الكل قام وقف بقلق من شكلهم
تمارا الكبيره: في اي كيان مالها
ادهم: مفيش واحد ومراته بيتدلعو الله
سليم: الله يخيبك ياواد امشي سيبت ركبي طلع ادهم بيها وتمارا مش مرتاحه
تمارا: حاسه ان في حاجه
مصطفى: متشغليش بالك ياحبيبتي مفيش حاجه اهو
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في غرفه ادهم وكيان دخل نيمها براحه ع السرير قلعها الچاكيت بتاعه لان هدومها متقطعه
كيان:فين العلاج ياادهم مش قادره استحمل اكتر
ادهم:كيان الزفت ده شربك حاجه تخليكي يعني
كيان'في اي اتكلم بسرعه
ادهم:شربك برشام يخلي جسمك يطلب علاقه ج*ن**س**ي*ه
كيان:الحيوان ااااااه
دق دق دق قام ادهم فتح الباب وخرج وقفله وراه
سليم:اي مش يلا بقا الساعه ٧ عشان نلحق نزصل بليل
ادهم:ساعه وهنتحرك
سليم:ساعه هو في اي
ادهم:مفيش حاجه يلا بقا ودخل اوضته تاني
ادهم:كيان انا اسف بس لازم
كيان:انا موافقه ياادهم بس اخلص من الوجع ده بسرعه
قرب منها وقعد جنبها عالسرير
ادهم:لما تحسي ان الوجع خلاص قوليلي
كيان:ح حاضر وامتلكها واصبحت زوجته شرعا وقانونا ابتعد عنها برضي بعد ما شاف دماء عذريتها واخدها في حضنه
ادهم:مبروك عليا انتي
كيان:عاوزه انام
ادهم:نامي شويه عشان هنخرج
كيان:هنروح فين
ادهم:الغردقه شهر عسل ولا مش عاوزه
كيان:لا هنروح بس انام الاول
ادهم:نامي ياروحي
ونامو هما الاتنين وصحيو ع خبط الباب هيثم وسليم قام من جنبها لبس هدومه وخرجلهم
ادهم:جري اي يابغل منك ليه
هيثم:متخلص ياعم عشان نمشي
ادهم:طيب هو هيطير يعني
سليم:ياعم يلا ليل مش عاوزه تمشي من غير كيان
ادهم:طيب يلا منك ليه اجهزو وكل واحد دخل اوضته هيثم وتمارا جهزو ونزلو مستنينهم تحت وكذالك ليل وسليم
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه ادهم وكيان
ادهم:كيان ياكياني قومي بقا كفايه نوم يلا
كيان:امممم خلاص صحيت
ادهم:قومي يلا خودي دش واجهزي عشان نمشي اتكسفت ووشها احمر لما افتكرت الي حصل بينهم
ادهم:مالك لسه تعبانه
كيان:تؤتؤ انا كويسه
ادهم:تقدري تدخلي الحمام ولا لا
كيان:لاهقدر كانت هتقوم لكن داخت وكانت هتقع مسكها بسرعه عشان متقعشي
ادهم:مالك
كيان'مفيش بس دوخت شويه
ادهم:طبيعي مكلتيش حاجه من الصبح وكمان نزل منك دم طبيعي تتعبي تعالي وشالها دخلها الحمام ومللها البانيو مايه
كيان بخجل:انا هكمل خلاص
ادهم: لو احتجتي حاجه اندهيلي
كيان: حاضر وخرج ادهم قعده حوالي نص ساعه وبعد كده فتحت الباب كانت لابسه بنطالون بفضفاض رصاصي وتيشرت اسود
ادهم: واحنا ماشين هجبلك حاجه تكليها اقعدي هنا كان بيشيل الملايا الي ع السرير
كيان: سيبها انا هشيلها
ادهم: ههه لي يعني
كيان'خلاص انا هشيلها عادي
ادهم: دي حاجه غاليه عليا وشي يسعدني اني اشيلها اتكسفت هو شالها ودخل اخد دش وهي غيرت لبست فستان ابيض وهو لبس طقم اسود بليزر اسود وتيشرت ابيض وكتش ابيض واخدها ونزلو
سليم وهيثم في صوت واحد: ازغرط الكل ضحك عليهم
ادهم: يلا ياخويا منك ليه ودعو العيله ومشيو
تعليقات
إرسال تعليق