رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الاربعون 40 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الاربعون 40 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الاربعون 40 بقلم ملك ايمن
في صباح يوم جديد اشرقت شمس فيه مبتسمه وتحديدا في غرفه سليم وليل
ليل:اعاااااااااااا
سليم:اي اي في اي مالك
ليل:ياقليل الادب ياحيوان انت
سليم:بت انتي مالك
ليل:هوسسس وطي صوتك
سليم:لي
ليل:بابا لو شافنا كده هيقتلني
سليم:كده الي هو ازاي يعني
ليل:يعني انت اعمي مهو انت انت من غير هدوم وانا ك كده اوووف قوم اطلع بره
سليم:بت انتي شاربه اي هه لا بجد قوليلي الصنف عشان اخدو انا كمان اتخمدي الله يحرقك
ليل ابتدت تعيط جامد قام قعد وسك ايديها وقال بهدوء
سليم:مالك ياروحي بس بتعيطي لي دلوقتي
ليل:مش قادره اقوم
سليم بخبث:اي ده هو انا كنت عنيف اوي كده ولا اي😉
ليل:بطل قله الادب دي بقا الله
سليم:طيب تعالي يلا
ليل؛انت هتعمل اي
سليم:هعمل ايه يعني هاخد دش
ليل:ما تدخل هو انا مسكاك امشي يلا ادخل
سليم شالها
سليم:هناخد مع بعض يافرولتي
ليل:لالا ونبي عيب بقا عيب
سليم برفعه حاجب:ده ع اساس اني مشفتش كل حاجه فيكي
ليل:يا سليم
سليم:عيون سليم
ليل:عاوزه ادخل لوحدي بليزززز
سليم:تؤنؤ واخدها ووو
((بس بس عيب خلاص بقا))
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه هيثم وتمارا
فاقت تمارا وهي حاسه انها متكتفه فتحت عيونها شافته حضنها نزلت دموعها غصب عنها
تمارا في سرها:بقا اليوم الي اكون فيه في حضنك تعمل فيا كده انا حبيتك بكل حاجه فيك اتنهدت بتعب وحاولت تقوم ولكن هو شدها تاني
هيثم:صباح الخير
تمارا:صباح النور ممكن تبعد عاوزه اقوم
هيثم:انا اسف ع الي عملته بس مش عارف انا عملت كده ازاي
تمارا:الي حصل حصل الي انت كسرتو جوايا مستحيل يتصلح ابعد كده كانت هتقوم ولكن رجعت مكنها وظاهر ع وشها علامات تعب
هيثم:ارتاحي لو عايزه حاجه انا هساعدك
تمارا:مش عاوزه منك مساعده واتسندت ودخلت الحمام وهو اتنهد بندم
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه ادهم وكيان
صحي ادهم عمال يلعب في شعرها ووشها
كيان:يااا بس بقا خليني انام
ادهم:طب يلا اصحي كفايه نوم
كيان:اهو صحيت نعم
ادهم:يلا عشان عندك جامعه
كيان:انهارده صبحيتي هتوديني الجامعه بردو
ادهم:اي ده هو انهارده الصباحيه
كيان:امممم
ادهم:امال فين الدخله بقا😉
كيان:احم انا هقوم اللبس ياتري ليل هتروح ولا لا
ادهم:لا ليل اي بقا ده هتلاقيها مش عارفه تمشي عقبالك
دق دق دق
ادهم:ادخلي الحمام ومتخريش يلا
كيان:حاضر ودخلت قام فتح الباب ودخل سليم
ادهم:ده الي هو اي يعني عاوز اي
سليم:انا هطلق اختك كده كتير
ادهم:لي ياعم حصل ايه
سليم:مسكاني ياقليل الادب ياحيوان من امبارح وقلت ماشي بتقولي اخرج عشان ابيه ادهم لو شافك هيقتلني وقلت ماشي لكن خارجه من الحمام بقولها عاوزين بيبي تقولي متقربش هوا هيجي لوحده
ادهم:يخرب عقلك ياليل اي ده
سليم؛روح ياعم اتكلم معاها حرام كده ولله يعني
ادهم:لا انا مش هعرف انا اقولك استني اخرج اقف بره
سليم:يوووه طيب وخرج
ادهم:كيان
كيان من ورا الباب وطلعه راسها بس
:نحم
ادهم:ههههه اظنك سمعتي
كيان:اها
ادهم:روحي اتكلمي معاها
كيان:حاضر هلبس ولبست وخرجت وهي وشها في الارض من سليم وراحت ع اوضته ليل وسليم قعد مع ادهم
سليم:ليلتك عدت حلوه هه
ادهم:بس ياض خليك في حالك
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه ليل
كيان:ياحبيبتي ده شي عادي
ليل:يعني ابيه ادهم عمل كده
كيان:احم اه هو انتي صغيره ع كده هه يلا بقا ياروحي متنكديش ع نفسك همم
ليل:كيان
كيان:اي ياروحي
ليل:يعني اعمل كده عادي ابيه ادهم مش هيزعقلي
كيان:اه ياحبيبتي وخرجت كيان وسليم دخل وهو زعلان منها
ليل:احم سوسو
سليم:متقوليش الاسم ده
ليل:طب قرب كده تعالا
سليم:افاندم وقفت ع طرتيف رجليها وطبعت قبله رقيقه ع شفتيه وقالت
ليل:اسفه
سليم:يلهوي وشالها واخدها ع السرير وو:هششششش🤫
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
الكل جهز ونزلو يفطرو مع العيله
مصطفى الكبير؛انتي رايحه فين ياكيان
كيان؛الكليه يادادي
تمارا الكبيره:يوم صبحيتك ورايحه الكليه ازاي يعني
كيان:اصل هو
ادهم:مش عاوزين تاخير في الدراسه يلا ياكيان عشان اوصلك
كيان:حاضر باي باي وخرجت مع ادهم
مصطفى الصغير:وانا كمان همشي يلا سلام ومشي
مريم:تمارا انتي كويسه
تمارا الصغيره:اه اه ياماما انا كويسه عن اذنكم هطلع انام وطلعت ع اوضتها
سعد:هيثم تمارا مالها
هيثم بارتباك:مفيش ياعمي عن اذنكم وطلع وراها
مرام:مش مرتاحه للاتنين دول
سعد:ولا انا
تمارا:خير انشاء الله مرام متشوفي بنتك منزلتش ليه
مرام انا طلعلها وكلعت فضلت تخبط
في غرفه سليم
سليم بعد عن ليل وقال
سليم:امك عاوزه اي
ليل بكسوف:مش عارفه
مرام:ليل انتو كويسين
سليم:احم ااه ياامي خير
مرام:تعالو عشان تفطرو يلا
سليم:لا احنا مش جعانبن وكمان مش فاضين يلا بقا ياما
مرام:يخيبك ياواد طيل نزله اهو
ليل:ينفع كده مامي هتفكر اي دلوقتي
سليم:متفكر الي تفكرو ها كنا بنقول اي بقا
ليل:يااا ههههه سليم
ووهششششش
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في عربيه ادهم وصل قدام الكليه
ادهم:يلا انزلي متكلميش حد فاهمه ولا لا
كيان:حاضر يابابي
ادهم:هه واه اياكي ثم اياكي تتكلمي مع الدكتور اياع تاني فهمه هنفخك
كيان:ولله هو محترم مش بتحبه لي
ادهم:احبه ولا محبهوش هو انا هتجوزو اسمعي الكلام وخلاص
كيان: حاضر يابابي ممكن انزل بقا ادهم قرب منها وخطف قبله رقيقه منها وقال
ادهم: دلوقتي تقدري تنزلي يلا
كيان نزلت وهي مبسوطه وفرحانه وخبطت في دكتور اسلام
كيان: ااه اسفه
اسلام: ولا يهمك ممكن تجيلي مكتبي بعد المحاضره وهو بيبص لجسمها ياعجاب
كيان: حاضر بعد اذنك ومشيت
تعليقات
إرسال تعليق