القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم ملك ايمن

 رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم ملك ايمن

قرب منها وحضنها جامد وكانه بيعوض بعدها عنه 
كيان: ابيه انت كويس
ادهم بيحاول ميتعصبش: ادهم ياكياني مفيش ابيه هه
كيان: حاضر بس ابعد بقا
ادهم وهي مزالت بحضنه: لي
كيان: ع عشان كده عيب
بعد عنهت و ضحك ضضحكه رجوليه ظهرت غمزاته فيها وقال: هو اي الي عيب انا جوزك 
سرحت كيان في ضحكته دي اول مره يضحك كده 
ادهم: هو انا حلو اوي كده
اتكسفت كيان وبصت في الارض
ادهم: اممم ابتدينا موسم الفراوله
كيان بعدم فهم: اي مش فهمه
ادهم: بعدين المهم عاوزاني اصالحك ازاي بقا ياست البنات
كيان: اكلني
ادهم برفع حاجب(ايواه زي منتو عملتو كده) 
ادهم: اكلك اي دلوقتي انتي عارفه الساعه كام
كيان: انا عارفه الساعه بس بطني متعرفش الساعه
ادهم بضحك: اكلك بس بشرط
كيان: اي هو
ادهم: ناكل في شقتي اي رايك
كيان: الا ناكل في مطعم
ادهم: خلاص يلا مفيش اكل
كيان: خلاص موافقه 
ادهم: قدامي 
مشيت قدامه وهي بتدبد في الارض زي الاطفال 
بقلمي ملك أيمن 🗒️🖋️
في اوضته مصطفى الصغير ماسك الفون ومتردد يرن عليها ولا لا وفي الوقت ده دخلت تمارا
تمارا: اي ياحبيبي قاعد لوحدك لي تعالي اقعد معانا
مصطفى: تعبان شويه ياتيمو
تمارا: تعبان مالك ارن ع الدكتور
مصطفى: لالا شويه ارهاق بس 
تمارا: مترن متردد لي
اتنهد مصطفى: خايف ولله
تمارا: من اي
مصطفى: خايف احبها وهي لا خايف يكون في حياتها حد. غيري خايف متقبلنيش
تمارا: ارمي حمولك ع ربك اي الي في ايدك ده وخدت الفون رنت واول ما اتفتح رمتله الفون وخرجت وهي بضحك
وعد: الو الو مين
مصطفى: احم السلام عليكم
وعد: وعليكم السلام مين
مصطفى: انا مصطفي زميلك في الجامعه
وعد: اه اهلا يامصطفي عامل اي
مصطفى: الحمد لله وانتي عامله ايه دلوقتي 
وعد: تمام الحمد لله 
وفضلو يتكلمو
بقلمي ملك أيمن 🗒️🖋️
عند هيثم وتمارا خلصت الرقصه وقعدو يتعشو مع بعض 
تمارا: احم مقلتليش اي رايك
هيثم: ف اي
تمارا: اننا نتطلق
هيثم بعصبيه ميعرفش سببها: قلت مش وقتو احنا لسه اتجوزنا عشان نتطلق يلا وقام اخدها ومشيو وهي خلاص هتعيط من عصبيته ركبو العربيه كان بيسوق بسرعه كبيره مش شايف الي بتموت من الخوف جنبه 
ولكن نظره خانه وبص عليها اشفها كاتمه العياط وقف العربيه واخد نفس وبصلها
هيثم: ممكن اعرف بتعيطي ليه 
تمارا....... 
هيثم: تمارا لما اتكلم رودي عليا
تمارا؛ ممكن متزعقشي
هيثم: حاضر انا اسف بس انتي السبب ع فكره 
تمارا: انا لي عملت اي
هيثم: بزمتك في واحده لسه مكتوب كتبها تقول هنطلق امته
تمارا:........ 
هيثم اتنهد بعصبيه افتكر ان في شخص في حياتها عشان كده رفضاه وطلع بلعربيه
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
عند سليم وليل خلصت ليلتهم وهما في العربيه متجهين للبيت
فون سليم بيرن فتحه وفتح مكبر الصوت لانه بيسوق
سليم: ايواه يافاندم
اللوا: انت فين ياسليم عاوزينك دلوقتي 
سليم: خمس دقايق واكون عند حضرتك ياباشا
اللوا: مستنيك بسرعه وقفل
ليل بخوف: ه هو في اي
سليم بحنيه مسك ايديها وهي بيسوق: ولا حاجه ياروحي شغل
ليل: انت عندك ماموريه
سليم: لا لا ياروحي  ولله مفيش مهمات دلوقتي اهدي مالك بتترعشي كده لي
ليل: ونبي قولي لو في وابتدت تعيط وقف العربيه في مكان فاضي وبصلها وقال
سليم: هششش مالك ولله مافي حتي لو في هي اول مره 
ليل: ا لا ب بس انا بخاف عليك
سليم: بطتي الي بتخاف عليا دي ياناس اهدي بقا ولله مافيش ياستي تحبي تيجي معايا الاسم
ليل بسرعه: اه موافقه يلا
سليم: حاضر بس اللمحك بتكلمي حد هشعلقك فهمه
ليل: تؤتؤ مش هكلم حد خالص
سليم ماشي وطلع بلعربيه ع اسم الشرطه
بقلمي ملك أيمن 🗒️🖋️
عند ادهم وكيان وصلها الشقه وفتح دخلت دي اول مره تيجي 
كيان: واو جميله اوي
ادهم: عجبتك
كيان: جدا اطلب بقا الاكل يلا
ادهم: حاضر تاكلي اي ياستي
كيان: بيتزااااا
ادهم: من عيوني وطلب الاكل وبعد فتره وصل وادهم استلمه
ادهم: يلا تعالي كلي
قعدت كيان وادهم ياكلو 
كيان: ااوووه الحمد لله بطني اتملت 
ادهم: بلهنا والشفا على قلبك 
كيان: يلا نروح بقا عشان انام
ادهم: شويه تعالي نتفرج ع فيلم وطفي النور وشغل الفلم وحضنها وقعدو يتفرجو 
ادهم: نمتي 
كيان: تؤتؤ  بس عاوزه
ادهم شالها ودخلها الاوضه نيمها ع السرير وقرب باسها من خدها
ادهم:نامي يلا
كيان:بس بابا
ادهم:متخفيش هقولو يلا نامي 
كيان:طب اصل يعني
ادهم:في اي مالك
كيان:بخاف انام لوحدي
ابتسم بحب وطلع ع السرير ونام جنبها وحضنها جامد
كيان بمشاكسه:الا قولي ياهدهد
ادهم:هدهد اي ده
كيان:بدلعك الله
ادهم:اممم ماشي ياستي قولي
كيان:حبيت كام مره
ادهم:مره
كيان بغيره بتحاول تداريها: مين
ادهم: بنت كده 
كيان: حبيتها 
ادهم: عشقتها بجنون 
كيان: امم طب وسع 
ادهم: رايحه فين
كيان: هدخل الحمام استحمي جسمي سخن
ادهم:اتنفض من مكانه: لي حاسه بحاجه
كيان ببرود: لا وسع بقا 
ادهم مسك ايديها قعدها تاني
ادهم: طب وانتي
كيان: انا اي
ادهم بخوف من الاجابه: حبيتي قبل كده 
كيان: حبيت انسان مبيفهمش وسابته ودخلت الحمام وبتفتح الدش غرقها لانه بايظ 
كيان: عااااا قام فتح الباب وقال 
ادهم: مالك اي ده ابعدي 
كيان: ا انت بتبص ع اي عيب اخرج بره
ادهم: لي بس ما كده حلو😉
كيان........... 
يتبع...
لقراءة الفصل السابع والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات