رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ملك ايمن
دخل بيها ادهم وهو شايلها ااكل جري عليه
تمارا الكبيره: يالهوي في اي مالها كيان
ادهم: ابدا تعبت شويه وجبتها بس مفيش حاجه
مصطفى الكبير: طيب طلعها يابني طلع بيها ادهم نيمها براحه خالص عشان متفوقش وكان هيخرج بس هي مسكت ايديه
كيان: رايح تضرب الراجل الوحش صح
ابتسم ادهم: اه ياروحي وانتي نامي يلا
كيان: طيب بس هات حاجه حلوه وانت جاي يلا اخرج بقا عاوزه انام
ادهم: طيب طيب وخرج وهو بيضحك عليها وع طريقتها نزل تحت والكل قلقان
سليم الكبير: ها يابني حصل اي
ادهم حكلهم كل حاجه وقال انه هو الي غلطان الكل عارف انها خوافه جدا
ابتسمت تمارا ومرام ومريم
مرام: وانت تمشي وراها حد لي
ادهم بارتباك: احم يعني عشان محدش يضيقها يعني
مريم: ع كده ممشي ورا البنات التنين
ادهم: انا لازم ارجع الشركه سلام مشي والستات بتضحك عليه
سليم الكبير: مالكم بتضحكو لي
سعد: شكلهم اتجننو
تمارا: اهو انت احنا بنتحك لان ادهم بيحب كيان
الراجل كلها في صوت واحد نعممم
مرام: وطو صوتكم اي مش فاهمين ده عامل عليها شبه الواصي اي ملحظتوش ابدا
مصطفى الكبير: انا عن نفسي لا
سعد: ولا انا
سليم: بصراحه ولا انا
تمارا: انا فكرت في حاجه مش عارفه صح ولا غلط
مصطفى: اكيد: صح ياعمري هو انتي بتقولي حاجه غلط
سليم: طب نبطل محن عشان تقول في اي
تمارا بتضحك: نجوز الشاب لبعضهم
سعد: احي شواذ
مريم: قوم من هنا ياض انت
سليم: شباب مين
تمارا: يعني ادهم لكيان وهيثم لتماراوسليم لتدليل
مصطفى: ومصطفى شخ عليه الكلب
تمارا: ملكوش دعوه بمصطفي
سليم: طب وهنعمل كده ازاي
مريم: انا عندي فكره
سعد: اي هي
مريم بصو هنعمل اي...........
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
كل واحد من الشاب جاتله رساله يوصل البيت حالا وفعلا مغيش نص ساعه والكل كان مجتمع
ادهم جه من الشركه وتمارا من المستشفي هيثم كان معاها بعد مافاقت و وسليم من شغله وليل من الكليه ومصطفى من الكليه اتقابلو قدام الباب
ادهم: هو في اي
سليم: مش عارف تعالي ندخل نشوف دخلو كلهم مخضوضين
شافو الكل بيعيط ومنهم كيان الي فاقت مفزوعه
ادهم: في اي في ماما تمارا حد يتكلم
مصطفى الكبير: تمارا تعبانه اوي يابني
ليل: ماما وطلعو كلهم ع فوق دخلو. اوضتها بخوف كلهم قعدو جنبها ع السرير
ليل: ماما مالك هه انتي حصلك اي رودي عليا ونبي
مصطفى الصغير: اهدي ياليل ماما هتكون كويسه اهدي
تمارا: ابعدو اكشف عليها
تمارا الكبيره: انا كويسه بس نفسي بيضيق
ادهم: وسعو اشيلها اوديها المستشفي
مصطفى الكبير: جبنا الدكتور يابني
كيان: امتي وقال اي يابابا
سليم: قال بسبب الزعل ياولاد وابعد عن اي توتر الفتره دي
كيان: اي الي مزعلك بس ياماما
تمارا: انا كويسه يس عاوزه منكم طلب قبل ما اموت
مصطفى الصغير: بعد الشر عنك
هيثم: اي الي امتي عوزاه ياماما
تمارا بتعب: الشباب تتجوز البنات لحظه لحظات دقايق الصمت سيد الموقف
ادهم: ولاد وبنات مين ياماما
تمارا اتعدلت بتمثل التعب اااه
ادهم: ارتاحي خليكي نايمه
تمارا: انا خايفه ع البنات يابني عاوزه اتطمن قبل مااموت
كيان: بالله متقولي كده ونبي
تمارا: ادهم لكيان وتمارا لهيثم وليل لسليم
كيان: ب بس
ادهم: خلاص ياامي هنفذ الي انتي عوزاه بس ارتاحي
تمارا الكبيره: مش هرتاح غير لما تتجوزو بكره تكتبو الكتاب فهمين
سليم: انا عن نفسي موافق وبص لليل وغمزلها
هيثم: اي ده يعني خلاص هتجوز
تمارا الصغيره: اعفيني انا ياامي
تمارا الكبيره: لا هو زي ماقولت والا لوحصلي حاجه هيكون بسببكم
هيثم: لا وع اي هنتجوز بكره
مصطفى: اشطا انا خارج الحسبه
تمارا: لا ياعين امك شوفلك واحده واتجوز يلا
مصطفى: حاضر😟
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
نزلو الشاب والبنات والرجاله الكبار والستات بتخطط فوق
ادهم: اجهزو كتب الكتاب بكره
كيان..........
تعليقات
إرسال تعليق