القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والثلاثون والاخير 31 بقلم ملك ايمن

 رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ملك ايمن

الظابط: استخدام الشركه في اخفاء التجاره في الممنوعات
هنا: اي محصلش ان انا محصلش
زياد: وهو داخل: لا حصل وكمان اتفقتي مع ابويا ع قتل تمارا 
هنا: كدابين كلكم كذابين 
الظابط: الكلام ده تقوليه في النيابه احنا معانا دليل قدامي 
تمارا: هتوحشيني يانونو
هنا: اااه ياوسخه انتي السبب
تمارا؛ انا حذرتك وانتي استخفيتي يلا تكير يابيبي 
خدوها وخرجو وده كلو مصطفى ساكت متكلمش 
محمد: دلوقتي لازم ترجعي 
تمارا: تؤ في مشوار تاني تعالو وركبو زمشيو ورا عربيه الشرطه الي وقفت قدام بيت عمران السيوفي نزلو ودخلو عليه ووراهم تمارا ومصطفى ومحمد وسعد وزياد
عمران: في اي اي الصوت ده 
الظابط: حضرتك متهم بقضيه تجاره في الممنوعات 
عمران: اي لا كذب 
الظابط: في النيابه تقول كده
عمران: زياد هي الي عملت كده انتقم منها يابني
زياد: انت السبب في الي احنا فيه ده يابابا انا اسف 
وعمران مشي ع النيابه هو وهنا 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
روحو ع البيت والكل قاعد 
تمارا:انا جيت ياقوم
جني:بنتي وجريت عليها حضنتها 
اميره:واخيرا جيتي يابنتي
تمارا:الحمد لله ياامي كان لازم اخد حقي
جني:قصدك اي
تمارا مسكت وش امها وقالت
تمارا:جبتلك حق محمود ياست الكل عمران وحسن في السجن 
جني:بجد 
تمارا:اممم بابا حبيبي دلوقتي هيكون مرتاح
جني:تعالي في حاجه لازم تعرفيها خدها وقعدت الكل متوتر 
تمارا:في اي مالكم
جني:الي هقولو ده تسمعي للاخر واعرفي ان كل واحد عمل كده كان عشانك 
تمارا:ماما
جني:متقطعيش من ست سنين قبل وفاه ابوكي بيومين بلتحديد جتلي مروه ام سليم قالتلي سليم وتمارا مينفعش يكونو مع بعض وقتها انتي كنتي قيلالي ان سليم بقالو فتره بعيد عنك طلعت فيها وزعقت قالتلي ان انتي و وسليم ا اخوات قالتلي ان في يوم حصل حاجه بنها وبين محمود وبعدها حملت قالت مش هيكون من مره ومركزتش في الموضوع لكن في فتره خطوبتكم لاحظت حجات مشتركه بينهم قررت تعمل التحليل وتتاكد والتحاليل اثبتت
ان سليم ابن محمود ووقتها مبقناش عارفين نقولك ازاي ومحمود كان بيموت واحنا الي اتفقنا ان يجيب وحده المكتب ونفهمك انو خانك واحنا الي خلنا يسافر لما لقيتو ابتدا يضعف وهيقول كل حاجه هو ده السر
كل ده اتقال ومصطفى مركز مع ملامح تمارا الي مدتش اي رده فعل حتي سمعت ده كله وقامت وقفت واتجه للسلم
سليم: تمارا استني مسمعتش منهم وطلعت ع الاوضه مصطفى كان طالع وراها
صلاح؛ سيبها يابني الصدمه كبيره شويه واطلع وفعلا بعد فتره من الوقت طلع مصطفى وفضل يخبط ع الباب الي مقفول مفيش رد
مصطفى: تمارا افتحي الزفت ده
بقولك تمارا الكل طلع ع صوت مصطفى وهو كسر الباب ودخل اتصدمو لما لقوها مرميه ع الارض مصطفى شالها وطلبو الدكتور وقال 
الدكتور: الف مبروك المدام حامل في شهر
مصطفى: انت بتتكلم بجد
الدكتور: اه طبعا اتفضل ده الدوا تمشي عليه وتتغذا كويس
مشي الدكتور
اميره: الف مبروك يابني
مصطفى: الله يبارك فيكم ودخل لتمارا قعد جنبها ابتدت تفوق
مصطفى: حبيبتي انتي كويسه
تمارا: اااه اي الي حصل 
مصطفى: دخلت لقيتك فقده الوعي
تمارا............ 
مصطفى: تمارا طب مش عاوزه تعرفي الدكتوى قال اي
تمارا: اي
مصطفى: بعد تمن شهور هتجبيلي عدسايه صغننه كده
تمارا: عدس عدس اي تقصد 
مصطفى: ايواه انتي حامل قامت تتنطط ونسيت كل حاجه وبقت تصوت بفرحه كبيره
مصطفى: بس يابنت المجنونه انتي حامل مينفعش النط ده
تمارا: انا انا اااااه فرحااااااانه
مصطفى حضنها انا اكتر بس عشان خاطر بنتنا تسامحي ماما جني
تمارا: انا خلاص مسمحاها بس انا هجيب ولد
مصطفى: بنت
تمارا؛ ولد
مصطفى: بنت
وفضلو كده شويه وخدها ونزل
تمارا: سليم قام بلهفه وقف قدمها
تمارا: غمض عنيك
سليم افتكرها هتضربو وكان مستعد للضربه وغمض عنيه ابتسمت بهدوء وحضنته اتفاجا بلحضن لكن بادلها بحب واشتياق لها 
تمارا: بقا انت اخويا ياغبي 
سليم: اه شوفتي
مصطفى: طب مش كفايا ولا لي 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
بعد سنه
تمارا: اعاااااااااا
مصطفى: في اي مالك
تمارا: الحق ابنك عاوز اي
مصطفى: عاوز اي ياسليم
سليم الصغير: عاوز الكوره بتعتي
مصطفى: طب ياحبيبي اطلع خدها في اوضتك
سليم: لا ماما بلعتها
بص لتمارا وكتم ضحكته
ممصطفى: الواد ده بيقول اي
تمارا: فاكر ان عشان بطني كبيره اني بلعت الكوره وبطني فيعا الكوره ضخك مصطفى ط
بشده 
مصطفى: ياحبيبي دي اختك مريم مش الكوره
سليم: اعاااااااااا
مصطفى: اي مالك
سليم: هي كمان بعلت اختي
تمارا: ياض يابن الجزمه اطلع ع فووووق
سعد: اي صوتكم عالي 
(سعد اتجوز وخلف مصطفى وتمارا) 
وسليم خلف هيثم و ادهم وليل)
لقراءة الجزء الثاني : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات