رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثلاثون 30 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثلاثون 30 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثلاثون 30 بقلم ملك ايمن
كانو بيرقصو ع الاغنيه دي كل واحد تايهه في عين الاخر وما هو الحب الا تبادل مشاعر صادقه خلصت الاغنيه
مصطفى: اسعد يوم في حياتي يوم متجوزتك بحبك
تمارا: وانا بمووت فيك
شالها ولف بيها وقضو ليله من احسن ليالي العمر
(عذرا ياساده من يقول ان العمر هو ليله فا الحب يخلق كل ليله عمر🙈)
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
عند سليم خرج من الدش شاف السفره متجهزه بشكل راقي
سليم: اي الرضي ده كلو انتي اتخبطي ع دماغك ولا اي
مرام: انا غلطانه يعنى
سليم: لا ياروحي مش غلطانه
مرام: يا اي قلت اي
سليم: احم ا ان ولا حاجه كلي
قعدو يكلو ومرام سرحانه في سليم وهو بياكل بشراها فا هو ساعدها في شغل البيت
سليم: اي مالك
مرام: بحبك
سليم: اااي
مرام: ولا حاجه وكانت قايمه تروح الاوضه مسك ايديها وقام مسك وشها بين ايديه وقال بهدوء وحب وقال
سليم: عيدي الي قولتي تاني
مرام بعياط: ااا ان انا مكنتش قصدي انا اسفه
سليم اخدها في حضنو وتنفس بارتياح فا حبيبته تبادله نفس الشعور
مرام: انت مش زعلان مني
سليم: وازعل لي
مرام: عشان اتخطيط حدودي
سليم: انا كلي ملكك مفيش هنا حدود ابدا
مرام: يعني ايه
سليم شالها وقال
سليم: تعالي وانا اقولك يعني ايه
مرام: سليم نزلني عيب كده
سليم: ههههه عيب طب تعالي دخل بيها الاوضه وضعها ع افراش برفق وهمس لها
سليم: بحبك
مرام: س سليم ابعد عني
سليم: لي خايفه
مرام: مش جاهزه
سليم: خايفه مني
مرام: لا
سليم؛ امال اي بقا
مرام: احم يعني معذوره
سليم: اه احم بعد عنها وهي اتعدلت ووشها كلو احمر
سليم: ودي معاكي اد اي
مرام: اربع ايام وبعياط انا اسفه
سليم: هششش ع اي مالك
مرام: عشان منعتك تقربلي انا اسفه قرب منها ونيمها وحضنها وغطاها كويس وقالها
سليم: احنا مع بعض طول العمر وانا مستني المهم بطلي عياط ونامي يلااا هممم
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
اتي صباح يوم جديد بشمس مشرقه
تمارا: مصطفاااااااااا
مصطفى: اي اي في اي مالك انتي كويسه في اي
تمارا: قوم انهارده امواجه
مصطفى؛ قطعتيلي الخلف الله يخرب بيتك
تمارا: ياخراشي قطعت الخلف خلاص اروح اتجوز غيرك بقا
كانت واقفه جنب السرير قام شدها في لحظه كانت تحت منه
مصطفى: عارفه لو قلتي الكلمه دي هعمل فيكي اي
قربت منه ووضعت قبله رقيقه ع شفتيه وقالت
تمارا: انا مستحيل اكون لغيرك تمارا لمصطفي ومصطفى لتمارا
مصطفى: بيت جمال امك يلا قومي بدل مش هخليكي تتحركي من هنا يلا
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في اابيت الكبير
هنا بعصبيه: فين الباشا بايت بره بقالو يومين وانتو اكيد عارفين هو فين اتكلمو
محمد: وطي حسك ده بدل مااخرسك خالص قلنالك منعرفش حاجه
صلاح: اهدو بس في اي
هنا: انا رايحه الشركه كده هتقع
وفعلا هنا جهزت هي ومحمد وسعد عشان ينزلو الشركه يتفقو مع الوفد
مريم: سعد
سعد: قلبو وعيونو وعقلو وكل مافيه نعم ياقلبي
مريم: بحبك
جمال: ولله اشلوحكم انتو الاتنين دلوقتي يلا ياض انت ع شغلك
خرجو هما التلاته اتجهو نحو الشركه وع الوجه الاخر تمارا ومصطفى جهزو واتجهو للشركه
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
مرام صحيت كانت في حضن سليم افتكرت الي حصل امبارح اتكسف وكانت بتحاول تقوم وهو فاق
سليم: صباح الورد بطنك لسه وجعاكي
مرام: تؤتؤ هقوم اعمل الفطار
سليم: لالا ارتاحي وانا هخلي الداده تطلعو وكمان انا رايح الشركه عندي شغل هفطر بره
مرام: ماشي
قام هو الاخر وجهز وراح الشركه
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن 🖋️🖋️
هنا: ازاي الرئيسع لسه مجتش احنا بنلعب اي الاهمال ده
صوت من وراها
تمارا: اهو جيتلك
هنا: انتي بتعملي اي هنا امشي اطلعي بره
تمارا: تؤتؤ كده عيب
هنا: انا قلت بره
وفي انثاء كلامهم دخلت الشرطه
ومصطفى وسليم
الظابط: مين فيكم هنا الحداد
هنا: ا انا خير
الظابط: مطلوب القبض عليكي
هنا: لي انا عملت اي
الظابط: استخدام الشركه في اخفاء التجاره في الممنوعات
تعليقات
إرسال تعليق