القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ايمن

 رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ايمن


🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
دخل مصطفى غرفه تمارا ولكن اتصدم شافها لابسه قميص قصير الي حد ما وفارده شعرها وعطرها يملأ الغرفه
مصطفى: اي الي انتي عملاه ده
تمارا: اي مش عاجبك صح
مصطفى قرب منها وحضنها وقال: لا ياروحي عجبني بس عشان اول مره تعملي كده استغربت بس
تمارا: انا بحبك وجهزه
مصطفى: وانا بعشقك
وعاشو اول ليله ليهم في عالمهم الخاص
(سكتت شهراذاد عن الكلام الغير مباح🙈🤭🤫) 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
عند عمران
عمران: الو هااا عرفتي تدخلي
هنا: اه طبعا عرفت
عمران: موضوع امريكا ده دخل عليهم ولا لا تمارا ذكيه جدا
هنا: تمارا مشغوله تبعد مصطفى عني متقلقش
عمران؛ هااا اي الخطه الجايه
هنا........ 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في صباح يوم جديد استيقظت تمارا وهي في احضان مصطفى فضلت بصاله شويه لحد ماصحي وقال بابتسامه
مصطفى: صباح الورد ع احلي عروسه في العالم
تمارا: هههه عروسه اي بس
مصطفى: هي اه اتاخرت سيكا بس انتي هتفضلي عروستي دايما لاخر عمري
تمارا: انا بحبك اوي اوي اوي
مصطفى: انا اكتر ياروحي يلا قومي خودي دش سخن عشان يفك جسمك وننزل يلا قامت تمارا اخدت دش وهو كذالك ونزلو الكل موجود الا هنا وبص لتمارا شايف فرحتها مش عارف ازاي هيعمل كده 
سليم: ااا تمارا لازم تروحي الشركه محتاجينك
تمارا: في مشاكل ولا اي
سليم: عادل كلمني ومحتاجينك هناك محتاجين توقيعك ع حجات مهمه هناك
تمارا: خلاص نفطر واروح انا ومصطفى 
مصطفى: لا ياروحي انتي روحي انا تعبان شويه هرتاح
تمارا: اوكي طلعت تمارا تجهز نفسها عشان تروح الشركه 
جمال: مصطفى انت متاكد من الي هتعملو ده
مصطفى: مفيش حل تاني 
صلاح: مفيش طريقه تانيه
مصطفى: كنت اتمني يكون في طريقه تانيه غير دي بس ااااه 
محمد: اوعي بس الليله دي تضعفك بعد كده
مصطفى: لا مستحيل ده يحصل
نزلت تمارا: يلا انا ماشيه سلام وخرجت تمارا اتنهد مصطفى وقالهم يلت اخرجو كلكم فعلا الكل خرج ومصطفى طلع لهنا واخد نفس عميق ودخلها بابتسامه مزيفه 
هنا: اهلا يابيبي وحشتني مووت
مصطفى: انتي اكتر ياهنون الكل بره دي فرصتنا بقا ولا اي وغمز
هنا: اوو تعالا يابيبي 
مصطفى: اشربي الاول العصير ده
هنا: حاضر وشربت العصير جاب مفعول وهي مبقتش في وعيها التام 
مصطفى: هاا ياروحي اي الي رجعك تاني بعد ده كلو
هنا: عشانك انت وحشتني
مصطفى: وناويه ع اي بقا
هنا: هقتلها اساسا زمنها بتموت 
مصطفى: قصدك اي مش فاهم
هنا: تمارا اكلت السم الصبح بليل هيعمل مفعول  اممم وعمها هو صاحب الفكره دي ههههه 
مصطفى: عمها مين فيهم
هنا: عمران وع فكره انا مش مراتك اساسا 
مصطفى  كان بيقوم لكن وقفه صوت شهقه واتمني متكونش نابعه من طفلته لف شافها واقفه ع الباب حاطه ايديها فمها تكتب صوت شهقتها خرجت جري ع اوضتها وقفلت الباب بسرعه قام لبس هدومه وجري وراها دخل ملقهاش في الاوضه فتح باب الحمام شافها قاعده في الارض ضامه رجليها الي صدرها وتبكي في صمت قرب منها بلهفه وخوف وتوتر في نفس الوقت ولكن ما ان راته حتي انتفضت من مجضعها وابتعد عنه وجسمها  كله بيترعش
مصطي: اسمعيني بس ولله مافي حاجه من الي في دماغك بس اسمعيني ونبي 
تمارا: اطلع بره وبصراخ وابتدت تكسر كل حاجه قدمها قلت بره بره كفايه بقا كفايه وفقدت الوعي شالها مصطفى ونزل بيعا ع المستشفى والكل وراه محدش عارف تي الي حصل دخلت عملت غسيل معده ولحقو السم قبل ماينتشر
سليم: اوعي تقولي شافتكم في وضع مخل اوعي
مصطفى: ده الي حصل انا مح.. 
محمد: عشان انت مش راجل البنت الي جوه دي بسببك انت في الحاله دي لو حصلها حاجه انت السبب 
مصطفي: انا محص.... 
قاطعه خروح الدكتور وقال انها فاقت الكل دخلها ومصطفى واقف بره افتكر لما كانو بيتفقو
فلاااش
مصطفى: انا لازم اوقعها مش هنعرف غير بلطريقه دي 
جني: ازاي يعني 
مصطفى: هسيسها واشربها حاجه هتقول كل شئ
محمد: بس اوعي تنسي انها ناكت مع غيرك وهي لسه ع زمتك ياخويا
سعد: محمد خلاص
محمد: لا مش خلاص لازم ميضعفش قصدها 
مصطفى: متقلقيش يامحمد مش هضعف ولا نسيت
بااااك
فاق من افكاره ع صوت تمارا
صلاح: حمدله ع السلامه يابنتي
تمارا: الله يسلمك
اميره: بنتي الي مصطفى عمله ده كان..... 
تمارا: ده حقو وحقها ومن حقي انا كمان الطلاق 
بعد ما مصطفى كان خايف يدخل الاوضه دخل في الحظه دي وقال بعصبيه
مصطفى: مش هطلقك انتي سامعه مفيش طلاق
تمارا: يبقا بيني وبينك المحاكم
سليم خد مصطفى الي كان في صدمه من كلامها وخرج 
سليم: كل الي اقدر اقولو تمارا هتنتقم مش هتقف هنا يامصطفي 
مصطفى: سليم انا انا محصلش بينا حاجه 
سليم: ازاي وهي شيفاكم وانتو احم يعني عر****نين
مصطفى: الي حصل.......... 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
قاطع كلامهم صوت جني بتهدي تمارا دخلو الاوضه كانت تمارا بتفك الكلونه والاجهزه وعاوزه تخرج 
جني: يابنتي اهدي ونبي واقعدي
تمارا: انا كويسه لازم اخرج ارجوكي سبيني بقا وفعلا خرجت ووقفت جنب مصطفى وقالت بهمس
تمارا: هنتقابل تاني يابشمهندس وخرجت محدش عارف هي رايحه فين ولا هتعمل اي نهائي
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
(الا الخيانه صعبه احنا هنا في خيال اما الواقع غير اوعي تسامحي في الخيانه ابدا والراجل كذالك متسامحش بنت خانتك حتي ولو بنظره)
ياتري تمارا هتعمل اي فعلا هتنتقم ولا ليها خطه تانيه هنشوف
يتبع...
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات