رواية روح الصقر (عوضني صعيدي) الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة بدوي
رواية روح الصقر (عوضني صعيدي) الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة بدوي |
رواية روح الصقر (عوضني صعيدي) الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة بدوي
الدكتور ........ البقاء لله وحده شدوا حيلكم.
صقر اول ما سمع كده وقف زي الصنم ولا حاسس باي حاجه من الي حواليه غير الجمله وهي بتتردد في دماغه البقاء لله وحده شدوا حيلكم.
اياد بغضب شديد........... انت بتقول اي ،لا هي كويسه جدا بس تلاقيها بتعمل مقلب فينا صح قول يالا صح .
مني بهدوء وحزن شديد عليهم ......... براحه أن شاء الله خير مستعملوش في نفسكم كده .
اياد بعصبيه........ انا هاخدها ونسافر برا ،بدل مستشفى البهايم دي .
كل ده وصقر واقف مكانه ومتحركش ولا عمل اي ردت فعل ،مني اتخضت عليه وقالت ..... صقر صاااقر .
صقر مردش وقعد على الكرسي وبيبص على الباب .
اياد بزعيق......... صقر صقر وبرده صقر مبيردش ،راح ليه وقال ...... رد مش وقته خالص رد .
صقر فاق وراح لغرفه العمليات وزق الباب .
الدكتور بغضب واعتراض...... حضرتك بتعمل اي بس سيب المريضه لو سمحت سيبها .
صقر راح بسرعه وببكشف الغطا عن رووح اتفاجأ ب
عند زين راح الفيلا يلم هدومه وحجز تذكره لبرا مصر وسافر بطياره خاصه.
في مكان تاني خالص اول مره نروحه
في واحده واقفه بتبيع فل وياسمين على الطريق
قاطعها صوت رجولي قوي ....... انتي .
ريڤيان خوف....... نعم يبيه.
رحيم بخبث....... بتعملي ايه هنا لوحدك في الوقت ده.
ريفيان بخوف...... ببيع ورد يبيه
رحيم طلع رزمه مال كتير وقال خدي .
ريڤيان بفرحه....... دول ليا يبيه.
رحيم بخبث...... ايوه كلهم ليكي بس تعالي معايا .
ريڤيان بفزع........ لا يبيه كده عيب .
رحيم بغضب...... انتي هتعمليهم عليا يروح امك ،اطلعي .
ريڤيان بخوف شديد....... لا يبيه .
رحيم بيبص عليها بتقييم في وشها الطفولي البرئ وعيونها الخضرا وشعرها العسلي القصير وجسمها الممشوق بمنحنيات جذابه ،وبعدين قال بهدوء.......عندك كام سنه .
ريڤيان بدموع........ 16.
رحيم بصلها بصدمه عشان مش باين عليها خالص أنها صغيره بالشكل ده وبعدين قال ..... اهلك فين .
ريڤيان ببراءه...... معرفش ،بس الناس بيقولوا اني مش عندي، وانا اصلا هربت من الميتم عشان العجوزه صاحبه الميتم بتضربي جامد
رحيم بحنان......... اطلعي ومتخافيش اعتبريني بباكي من النهارده .
ريفيان بهدوء ..... حاضر .
وابتسمت بخبث ،عشان دي خطتها .
رحيم المالكي
تاجر مخدرات وأعضاء ولكن أيضا رجل اعمال مشهور يداري به اعماله المتوحشه
مواصفاته
عيونه سوده ومخيفه وطويل جسمه رياضي وعنده عضلات وبشرته بيضه .
ريفيان .
طويله بس مش اوي جسمها ممشوق وفاتن وعيونها خضره وبشره قمحاويه وشعرها عسلي .
و(ظابط مخابرات هوس ده سر مش تقولوه لحد) .
قعدت جنبه وبعدين سمعت صوت ورا بتبص كانت هتصرخ بس رحيم وقف العربيه قال في اي .
ريفيان بخوف ...... في حاجه بتتحرك .
رحيم بضحك....... ههههه دي بنتي ريما.
ريفيان بصدمه راحت تشوف كويس مين ،لاقت طفله جميله جدا جدا وبتضحك ببراءه وحطه ايديها في فمها .
ريفيان شالتها بحنان وقالت بحب وطفوله.... الله دي جميله خالص .
رحيم بصله بإعجاب بس نفض الفكره من دماغه وقال في نفسه انا اتهبلت خالص بفكر في طفله وبعدين شكلها طيبه وممكن تهتم بريما وتكون امها .
رحيم وبخ نفسه جامد وقال ......وانا خرفت خالص شكلي .
عند صقر راح وبيكشف الغطا ،اتفاجئ ب أنها مش رووح وفجأه سمعوا صوت عالي جدا ،خرجوا بره كلهم
شافوا رووح واقفه على سور المستشفي وعايزه تنط .
صقر بغضب جحيمي....... روووح اوعي يرووح اوعي ارجوكي متعمليش فيا كده .
قاطعه صوت ارتطام جسد بالأرض ووووووو .
عند مها صحت بصداع جامد في دماغها وبعدين شافت امها واقعه على الأرض ودماغها بتجيب دم جامد ومطعونه في بطنها بالسكينه .
مها بصدمه وجنون ومسكت السكينه....... اي ده هموت اي ده في اي ،اما قومي ياما في. اي ياما اصحي في اي ، وقعدت تصرخ وتلطم وفجاه سمعت البوليس تحت وثواني وكان في الغرفه .
الظابط ....... شيلها يبني ،في بلاغ متقدم فيكي ي هانم بانك قتلي المجنيه عليها ازهار عبد السميع .
تم
ردحذف👍👍
ردحذف