رواية احببتها رغما عني الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق والي |
رواية احببتها رغما عني الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق والي
في صباح يوم جديد
مجهول 1: هنفذ انهاردة ي فندم
مجهول 2:اه.
مجهول 1:هتستفاد اي ي باشا لما تخطفها
مجهول2:عشان نشتت ادم ي غبي وتم الصفقه من غير تعب كمان ليا طار قديم مع ادم عايز اكسرو في مراته
مجهول 1:تسلم دماغك
مجهول 2 :يلا روح جهز عشان تخطفها
مجهول1 ؛تمام ي ياشا
في غرفه ادم
صحيت سمر من النوم لقت نفسها في حضن ادم
سمر : عسل ي قرة عيني وانت نايم
وطبعت قبله علي خده وهتقوم
ادم شدها عليه
سمر : صباح الخير
ادم :صباح الفل ي قلبي
سمر : سيبني عشان اقوم. هناخر علي الشركه
ادم : مين قالك انك هتروحي الشركه
سمر : بص بقااا ي عنيا انا مش هسيبك لوحده تاخدك مني هروح يعني هروح
ادم : بشرط
سمر : موافقه
ادم : متاكدة
سمر : اه
ادم : بوسيني مشبك. يلا
سمر : نعاااااام ي قليل الادب
ادم : ماشي مش هتروحي.
سمر : خلاص ي عم. هبوسك
ادم : متجوز واحد صحبي
سمر : عاجبك وله لا
ادم : عاجبني ي ست البنات يلا بوسي
سمر : غمض عنيك
ادم : ماشي
وفجاءة ادم يصرخ من الألم. ماشي ي بنت العضاضه
سمر : مالك ي دومي
ادم : ماشي والله لعلمك الادب. غوري
سمر : هههههههههههه. ماشي
جهز ادم نفسه وكذلك سمر. ونزلو
ادم :صباح الخير يا ماما صباح الخير ي لولو
ليليان سناء :صباح النور
فطرو. وذهبو الي الشركه
عند جاسر
جاسر : شوشو
شروق بنعس : اي
جاسر : يلا عشان الكليه
شروق :طب خمس دقائق بس
جاسر : قومي ي بت. يلا
شروق : طيب
جاسر : قمر اووي وانتي لسه صاحيه
شروق بكسوف :عيونك الي حلوة ي حبيبي
جاسر : هاتي بوسه
شروق : عيب ي قليل الادب. وذهبت الي الحمام
بعد شوية جهزو نفسهم. ونزلو
فطرو. وذهب الي كليه شروق
وكلعادة اسر. ذهب الي ليليان. عشان يوصلها
وصل جاسر شروق وكذالك اسر وصل ليليان. وذهبو الي الشركه
بعد انتهاء المحاضرات
ليليان : عاوزة اعمل شوبنج
شروق : ماشي رني علي سمر وانا هرن علي جاسر هقوله يبعتلنا السواق
ليليان :ماشي
سمر : الو
ليليان : هنروح نعمل شوبنج تعالي معانا
سمر : هقول ل زوجي قرة عيني الاول
ليليان : هههههه ماشي
سمر :حبيبي
ادم : نعم
سمر : البنات عاوزيني اروح معاهم هيعملو شوبنج
ادم : لا
سمر بدلع: عشان خاطري
ادم : ماشي. تعالي اوصلكم
سمر : يلا
وذهبو الي كليه ليليان وشروق
بعد شوية وصلو
ادم : يلا تعالو اوصلكم
شروق : هرن علي جاسر الاول
جاسر : الو
شروق : البنات هيعملو شوبنج هروح معاهم. ادم هيوصلنا
جاسر : ماشي
وذهبو
بعد شوية. وصلو. ادم. لما تخلصو. رنو عليا
البنات:ماشي
ذهب ادم الي الشركه
قامو البنات بالتسوق.
سمر : انا جعانه
شروق : ههههه
ليليان : تعالو نروح المطعم الي هناك ده
سمر : ماشي. يلا
علي جانب. اخر
مجهول 1 :. يلا هي دي فرصه حلوة للخطف
الرجال : تتم ي باشا
وهما ماشيين. طلع عليهم رجال مسلحين وقامو باختطاف. سمر
شروق بصراخ : حد يساعدنا
ليليان : الو
ادم : الو
ليليان : الحقنا ي ادم. سمر اتخطفت
ادم : بتقولي اي
ليليان : طلع عليان رجال مسلحين وخدوها
ادم : هبعتلكم اسر
اسر : الو
ادم : روح هات شروق وليليان. بسرعه وتعالي غلي المقر وقفل الخط
ادم : تعالي علي المقر بسرعه
جاسر :في اي
ادم : سمر اتخطفت
وذهبو الي المقر
ادم : انا حاطتت في الخاتم جهاز تعقب من خلاله نقدر نوصلها
جهز ي اسر القوات
جاسر : طب انت عرفت مين الي خطفها
ادم : مفيش غيرو. ليث.
جاسر : عايز ينتقم منك يعني
ادم : ايوا
اسر : ماشي هجهز القوات. لحد ما تحدد مكانها
ادم : ماشي بسرعه
بعد مرور وقت ليس ب قليل
جاسر :. في اسكندريه مكان علي البحر.
ادم : تمم ماشي
تعليقات
إرسال تعليق