رواية احببتها رغما عني الفصل العاشر 10 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل العاشر 10 بقلم شروق والي |
رواية احببتها رغما عني الفصل العاشر 10 بقلم شروق والي
في صباح يوم جديد
في قصر جاسر
قام جاسر من النوم. لقي شروق لسه نايمه
حضنها جامد وطبع قبلة علي وجنتيها
اول ما لقيها هتقوم. عمل نفسه نايم
قامت شروق من نومها لقت نفسها في حضن جاسر
شروق : ي خربيت حلاوتك ي جدع
قعدت تلعب في شعره
ولسه هتقوم. جاسر سحبها الي حضنه
جاسر : رايحه فين
شروق : الحمام سيبني
جاسر :لا
شروق : ابعد بقاا
جاسر : طب هاتي بوسه
شروق : انت قليل الادب
جاسر : منا عارف
شروق برقه : جاسر
جاسر: عيونه
شروق :سيبني اقوم
جاسر : حاضر
ذهبت شروق الي الحمام واتوضت وصلت
جاسر : يلا عشان ننزل
شروق :يلا
نزلو وكلو
جاسر : هنروح نجيب الشبكه امته
اسر : شوية كده. هيييي. وهبقا عريس. لولولولولولولولي
شروق :ههههههههههههه
جاسر : ربنا يعينك ي ليليان
اسر : لي ي حبيبي
جاسر : انت متاكد يالا انك ظابط
اسر : لا😂😂😂😂
جاسر :تعليم مجاني
عند ليليان
قامت من النوم
رنت علي سمر
ليليان :الو
سمر : ازيك ي لولو
ليليان : وحشتيني ي سمورة
سمر : وانتي كمان
ليليان هنروح نجيب الشبكه انهاردة
سمر : وقعتي مين ي بت
ليليان : هههه اسر
سمر : الواد المز اخو جاسر
ليليان : اه
سمر : والله ي بنتي الواحد بيتغلبط فيهم
ليليان : اسر عنيه عسلي
وجاسر عنيه خضراء
متروحيش الشركه انهاردة ي سمر عشان تروحي معانا
سمر: مينفعش
ليليان : ملكيش دعوة انتي انا هقول لأبيه ادم
سمر : ماشي
ليليان :سلام متتاخريش
سمر :سلام
بعد ما خلصت مع سمر
نزلت ليليان لقت ادم. بيفطر
ليليان :صباح الخير
ادم :صباح النور ي حببتي
ليليان : هو ينفع سمر متروحش الشغل انهاردة وتقعد معانا
ادم :اه
ليليان :طب روح جيبها بعد ما تاكل
ادم : هبعتلها السواق
ليليان :لا روح هاتها انت
ادم : حاضر
ادم : اجهزي طيب لحد ما اجيبها واجي
ليليان :ماشي
وذهب ادم الي سمر
رن ادم علي سمر
ادم :الو
سمر : ايوة ي فندم
ادم :جهزي نفسك جاي اخدك
سمر : ماشي
جهزت نفسها ونزلت استنتو تحت
بعد شوية وصل ادم
ادم :يلا
سمر : ماشي
ركبت وظلو طول الطريق صامتين
وصلو القصر
ادم : انزلي
نزلت سمر
انبهرت ب تصاميم القصر.
سمر : الله حلو اووي
ادم : يلا ادخلي
دخلت سمر القصر اول ما شافت ليليان
سمر :وحشتيني ي كلبة البرك
ليليان:وانتي كمان ي سوسو
بعد شوية. ذهب جاسر واسر وشروق الي قصر ادم
رن جاسر علي ادم
ادم : الو
جاسر : مستنينكم. برا
ادم : ماشي
ادم : يلا عشان جاسر مستنينا برا
خرجو من القصر
سمر اول ما شافت شروق جرت عليها وحضنتها
سمر بدموع : وحشتيني
شروق بدموع : وانتي كمان ي قلبي
ادم بهمس: مش بحب اشوف دموعها. اعمل اي دلوقت اروح احضنها وله اي
طب وانا مالي ليكون حبيتها
لا مستحيل احب حد
اسر : انتو قلبتوها نكد لي ي جماعه انهاردة فرحي ي جدعان لولولولولولولواولي
ادم : الواد اتهبل
جاسر : يلا ي ادم
ركب جاسر وشروق في سيارة جاسر
وادم واسر وسمر وليليان في سيارة اسر
ذهبو الي محل الدهب
اسر : لو سمحت. عاوزة احسن حاجه نزلت
الرجل : ماشي
سمر :شافت خاتم عجبها جدا
سمر : ليليان الخاتم ده حلو اووي ورقيق جدا
ليليان : لا في غيرو احسن
اشترو. وخلصو وخرجو من المحل
ادم مخرجش
ادم : انا عايز الخاتم ده وشاورلو عليه ودفع الحساب وخرج
ا
وذهبو الي القصر
اسر : هنخليها خطوبه وكتب كتاب
ادم : ماشي
اسر : حبيبي ي ابو نسب
قضو وقت مع بعض. لما تخلو من هزار اسر. ومضايقه ادم له.
وصل ادم سمر الي بيتها بعد ان ودعت ليليان وشروق
وذهب جاسر واسر وشروق الي قصرهم
ذهب كل واحد الي فراشها
في غرفه جاسر
جاسر : شوشو
شروق : نعم
جاسر : تعالي في حضني
شروق بكسوف : لا
جاسر : يخربيت الفراولة
شروق بخجل : بس بقااا
جاسر بزعل مصتنع : انتي مراتي والله. بس براحتك ولف وشه الجنب التاني
شروق طب اصالحه ازاي ده.
كلامه صحيح انا مراته يعني عادي
شروق حضنت جاسر انا بحبك اووي متزعلش
جاسر بفرحه : وانا كمان بحبك ي فروالة وسحبها الي احضانه
وغطي في نوم عميق
تعليقات
إرسال تعليق