القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الاسد الجريح الفصل التاسع 9 بقلم ملك ايمن

 رواية الاسد الجريح الفصل التاسع 9 بقلم ملك ايمن
رواية الاسد الجريح الفصل التاسع 9 بقلم ملك ايمن

رواية الاسد الجريح الفصل التاسع 9 بقلم ملك ايمن

دخل قعد جنبها ع السرير واعتذر منها بس هيا مسمحتهوش
مصطفى: انا اسف غصب عني ولله بس حطي نفسك مكاني صحبي شاف مراتي بلمنظر ده كان المفروض اني اعمل ايه 
ليل: انت بتستقوي عليا وانت عارف اني تعبانه
مصطفى:اسف حقك عليا ولله مش هتتكرر
ليل:عندي شرط عشان اسامحك
مصطفى:اؤمري 
ليل:ماما بكره هتعمل حفله يعني محدش من اهلي حضر الفرح وطلبت مني اني انا وانت نروح اي رايك
مصطفى:مين هيكون موجود يعني
ليل:عمامي وخلاتي وولاد خلاتي وولاد اعمامي كده يعني
مصطفى:انتي عايزه تروحي
ليل:ايواه انا سامحتك وانت الي خلتني اكشف مش هسامح بابا 
مصطفى:خلاص ياروحي بكره هنروح بس يلا  قومي اقعدي في ميه سخنه عشان تفكي
ليل:حاضر
&&&&في غرفه اميمه&&&&&
اميمه:انا لازم انتقم منها هيا الي خدت مني حب عمري
المتصل:وهتعملي ده ازاي
اميمه:لسه مش عارفه بفكر في طريقه
المتصل:عندي حل هيخليه يطلقها بدون تردد
اميمه:اي هوا
المتصل..........
ابتسمت اميمه بشر 
🖋️🖋️ملك ايمن🖋️🖋️
صباح يوم  يوم جديد محمل بلفرح للجميع
مصطفى:ليل قومي بقا بقالي ساعه قاعد جنبك قومي بقا
ليل:امم شويه بس ياصاصتي ونبي
مصطفى:صاصتك بقا انا اسد المعمار ع اخر الزمن واحده ببعطوط تقولي صاصتي ياخساره الهيبه 
ليل قامت حضنتو نامت تاني....ايواه هقولك صاصتي عندك مانع 
طبع قبله رقيقه ع شفتيها وقال بمرح
مصطفى:طب قومي بقا احسن ااضعف ولله
ليل:ههههه طب يلا عشان نجهز 
مصطفى:يلا ياروحي 
🖋️🖋️ملك ايمن🖋️🖋️
في ڤيلا الكيلاني الكل بيجهز واهل ليل وصلو تعرفهم
حماد:عم ليل اولاده مدثر و محمد
سلمي:خالت ليل ام عدي الولد الوحيد ليها جوزها متوفي
والباقي هنعمرفهم في الاحداث
الكل بيجهز والبيت جهز والحفله جهزت كمان
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
اما في ڤيلا الدمنهوري الكل جهز طبعا هيروحو وسعيد قرر انو هيفاتح جاسر في موضوع عمار وفيروز جهزو كلهم 
في غرفه ليل كانت واقفه قدام المرايا جهزت ولبست خلاص جه مصطفى حضنها من الخلف 
مصطفى: اي الجمال ده كنت فاكر الحجاب هيهديني شويه بس بعد الحجاب بقيت عايز اخبيكي
ليل: لفت وحضنتو.... بحبك
مصطفى: بتقولي ايه 
ليل: مش هقولها تاني
مصطفى: بس انا عايز اسمعها تاني
ليل: ب ح ب ك بحبك
مصطفي شالها ولف بيها 
مصطفى: وانا بموت فيكي وبعشقك اوى 
ليل: احم طب يلا بقا عشان الموضوع  هيخرج عن السيطره
مصطفى: يلا ياروحي 
ونزلو الكل ركب العربيات واتجهو نحو بيت ليل
دخلو والكل رحب بيهم 
ليل: بمرح: سمعليكو
سلمي: هههه هبله العيله جت
ليل: احم احم خالتو جوزي واهلو هنا بلاش فضايح
حماد: هبله اي دي ورده العيله
ليل: حبيبي ياميدو احم اعرفكو ده مصطفى جوزي وده عمار اخو ودي ماما سعديه وده بابا سعيد ودي اميمه بنت عم مصطفى وده اسلام صاحب مصطفى 
الكل اتشرفنا
ليل: وده عمي حماد ودي خالتو سلمي مامت عدي وده مدثر ابن عمي وده محمد ود وده ودي وده
كل ده وجاسر واقف بعيد عنهم بيبصلها بحزن انها محضنتهوش لما دخلت ولا سلمت عليه 
دخلو وقعدو وابتدت الاغاني والكل كان مبسوط
مصطفى  ميل ع ليل: مكلمتيش لي عمي
ليل: مش قدره كل ما ابصلو افتكر ارجع تاني 
مصطفى: ليل انتي مش شايفه شكلو قومي ياحبيبتي يلا
ليل راحت وقفت قدام جاسر وبصت في عنيه بكسره اخفض بصره بكسوف من الي عملو
ليل: كسرتني يابابا
جاسر: انا اسف ب..... حضنتو ليل جامد وكانها كانت ضيعه 
ليل: وحشتني اوي اوي 
جاسر: حقك عليا ياليل انا اسف
ليل: هششش خلاص مفيش حاجه 
جاسر: وحشتيني اوي ياليلو
ليل: انت اكتر ياواد ياتقيل
ضحكت ليل وجاسر 
مصطفى: طب اي طيب خلاص مش اتصالحتو
جاسر: بتغير عليها مني ياواد
مصطفى: انا بغير عليها من نفسي 
جاسر: ربنا يحميكو يابني
مصطفى: يارب انا عايز الحمام هوا فين 
جاسر: اخر الممر ده
مصطفى: خمسه وجاي ياروحي
ليل: ماشي ياحبيبي 
مدثر: الله امال فين العريس
ليل: في الحمام
مدثر: تسمحيلي برقصه دي
ليل: اااا بس
جاسر: روحي يابنتي مفيهاش حاجه
ليل: اوك وراحت ترقص هيا ومدثر اول ما شاف مصطفى خارج حضن ليل وهوا بيرصق معاها 
ليل: مدثر ابعد عني  في اي
مدثر: اي ياروحي ممحنا بنرقص
ليل: روحك وسع كده وبتلف شافت مصطفى وراها وعيونو حمرا وشكلو غضبان جدا
ليل: اه حبيبي انت هنا من امتي
مصطفى: من اول الرقصه 
ليل: ااه اصل مدثر يعني
مصطفى  كان هيفقد السيطره ولكن عدي لحقو 
عدي: اي ياديشا هدي اللعب روحي انتي ياليل
مصطفى: اهدي اي انت شفت الزفت ده
عدي: انا لو كنت هنا كنت منعتو يرقص معاها بس مش عشان هوا راجل لا عشان مدثر بتاع للعب فاهم
مصطفى: لازم تتعاقب ع الي عملتو ده
عدي: مصطفى خلاص خلصنا بقا الله
وعدي اليوم والكل كان فرحان الا ليل الي كانت خايفه من مصطفي وسعيد فاتح جاسر وطلب ايد فيروز ومنتظرين ردها والكل روح ع بيتو  وطول الوقت عدي بيهدي مصطفى وليل
🖋️🖋️بقلمي ملك  ايمن🖋️🖋️
مصطفى دخل الاوضه وطول السكه متكلمش  دخل الحمام اخد دش وخرج عشان ينام ليل ةقفت قدام السرير واعتذرت
ليل: اسفه والله مكنتش عايزه ارقص بس بابا قالي مفيهاش حاجه
مصطفى....... 
ليل: اعمل اي حاجه بس متدنيش ضهرك كده ممكن
مصطفى: نامي ياليل عشان معملش حاجه اندم عليها
ليل: انا قدامك اعمل اي حاجه بس متتجاهلنيش كده
مصطفى........ ليل دخلت في حضنو بطريقه الاطفال ودفنت وشها في صدره ابتسمت ع طريقتها كيف لهذه الفتاه ان تهز كيانه بمجرد لمسه منها 
ليل: لو حصل اي مش هخرج من هنا ابدا ده مكاني ومسمحلكش تحرمني منو انت فاهم شدها ليه اكتر يحتاج لحضنها هذه الفتاه تغضبه ولكن لا يستطيع تركها
ونامو الكل عمار هيموت من القلق خايف ترفضو 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
صباح يوم جديد تلفون مصطفى  ترن ترن ترن
مصطفى: الو
جاسر؛ اه انت نايم معلش بقا
مصطفى: ولا يهمك ياعمي خير
جاسر: انا بس كنت هقولك ان فيروز موافقه
مصطفى: ولله طب كويس متيجو تتغدو معانا انهارده
جاسر: انشاء الله ياحبيبي
مصطفى: منتظركم
ليل: مين
مصطفى ببرود: ابوكي جاي يتغدا معانا وفيروز وافقت
ليل: انت لسه زعلان مني
مصطفى: وهوا انتي عملتي حاجه تزعل
ليل: ياحبيبي خلاص ولله مش هتتكرر وحياتي عندك
مصطفى: طيب انتي عامله اي
ليل؛ عامله اي في اي
مصطفى: يعني لسه تعبانه 
ليل: لا خلاص العلاج عمل مفعول
مصطفى بخبث وهوا بيقرب منها.طب اذا كان كده بقا
ليل.......
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات