رواية الاسد الجريح الفصل السادس 6 بقلم ملك ايمن
رواية الاسد الجريح الفصل السادس 6 بقلم ملك ايمن |
رواية الاسد الجريح الفصل السادس 6 بقلم ملك ايمن
كان يشتغل وكان بيسرق النظر عليعا نايمه زي الملاك قام وقف ونزل لمستواها وللحظه افتكرها
قام وقف والحب اتشال من عنيه
مصطفى: ليل قومي للليلل بزعيق
ليل قامت مفزوعه: اي في اي اااه حد يصحي حد كده حرام عليك
مصطفى: قومي اخلصي عشان ننزل قاعد مع بنت اختي انا بتنامي وانتي بتشتغلي
ليل: اي الطريقه دي في اي
مصطفى: اخلصي ياليل
اوف قالت كده وهيا بتدبدب في الارض ومش فهمه تغيره المفأجاء ده
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
فيلا الدمنهوري
الكل مجتمع في الصالون
اميمه: هوا مصطفى لي استعجل كده في كتب الكتاب
سعديه: مش يمكن بيحبها
اميمه: او يمكن غلط معاها عشان كده استعجل
سعيد: اخلاق مصطفى مش كده ولا البت اسكتي حرام تتكلمي كد
اميمه في سرها: ولله لافضحهم
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في العربيه
ليل: هوا في اي
مصطفى: ع اي
ليل: ع طريقتك معايا دي لي
مصطفى: انتو متستهلوش غير كده
ليل: وقف العربيه
مصطفى: نعععم
ليل: زي ماسمعت وقف العربيه انا مش لعبه وقف
مصطفي وقفها في مكان ساكت جدا
ليل: بصوت عالي انا معرفش مين الي انت بتاخدني بذنبهم بس الي اعرفه اني مش النوع دخ فاهم
مصطفى: صوتك ميعلاش
ليل: بصوت اعلي لا هيعلا ويعلا كمان وهيا بتذوقو في صدرو بايديها انت فاكر نفسك اي انت هه انت ولا حاجه جنب بنت الكيلاني اديتك فرصه تفتح معايا صفحه جديده وتنسي الي ماتت بس لا طبعا فاكر اني مش بشوف في عنيك نظره الندم انك اتجوزت بعدها تبقا غبي واكبر غبي في الدنيا
مصطفى: ليل اسكتي انتي مش عارفه عقاب الي بتقوليه ده اي
ليل: هه اي تضرب انا قدامك اهو ولو كنت عايز حاجه تانيه فا انا مراتك وده حقك هتحرمني منك اوكي مفيش مشكله وقربت منو جدا بس خليك فاكره ومسكت ايدو وحتطها ع قلبها وقالت انت وقعت اسير ده فاهم سلام
مصطفى: اقفي مكانك
ليل: صوتك ميعلاش عليا
مصطفى: اركبي
ليل: لا
مصطفى: ليل اركبي هتمشي ازاي بمنظرك ده
ليل: انا طول عمري بمشي بمنظري ده يا اسير ليل ومشيت كان ماشي وراها بلعربيه لانها فعلا مركبتش معاه (جدعه ايلو ع دماغو)
وصلت بيتها ودخلت قفلت الباب في وشو
ا ازاي محسبتهاش ع كلامها ده يمكن عشان معاها حق انت فعلا وقعت اسير قلب اليل
ركب مصطفى وروح بيتو
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في فيلا الكيلاني دخلت ليل البيت وهيا مش بتكلم بباها دخلت ع الاوضه ع طول اترمت ع السرير وفضلت تعيط
جاسر: بخوف هيا مالها انا داخل اشوفها
فيروز: سيبها يابابا لو شافتك هتزعل اكتر انا دخللها
جاسر بحزن طيب بس طمنيني عليها
امال: لما انتي قلبك ضعيف لي عملت كده من الاول انا غلطت انة عمري ما مديت ايدي ع واحده منهم من وهما صغيرين اعمل كده وهيا متجوزه
امال: هتسامحك اهدي
عندي فيروز وليل ##
فيروز: ليل مالك في اي
ليل: بعياط شديد: س سبي سبيني لوحدي
فيروز: لا طبعا قوليلي حصل اي
اترمت في حضنها وذاد عيطها مكنتش بتقول غير انا بحبو وبس وبعد فتره هديت
فيروز: قوليلي بقا في لي براحه كده هوا لمسك
ليل: لالا مش كده هوا قالي انو مش هيلمسني قبل الجواز
فيروز: طيب امال في اي
ليل: لسه بيحبها يافوز
فيروز: هيا مين دي
ليل حكت كل الحكايه لفيروز
فيروز: ليلو دي ميته وطبيعي يكون متعلق بيها دي كانت حبيبتو
ليل: انا مقدرش ادوس ع كرامتي واحب واحد في عينو حب واحده تانية
فيروز: طب هتعملي اي
ليل: مش عارفه انا عايزه انام شويه ممكن
فيروز؛ حاضر وخرجت وقفلت الباب
ليل: لازم اعرفك انك اضعف من انك تقف قدامي مش انا الي تقع في حب واحد وتنجرح
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
فس فيلا الدمنهوري
مصطفي مدخلش البيت قعد بره في الجنينه وبيفكر ياتري يعمل اي يصالحها ولا يعاقبها
اميمه: متستهلش
مصطفي: نعم هيا مين
اميمه: خطيبتك متستهلش تفكر فيها
مصطفي بعصبيه: اولا مراتي يعني تستحقني من فوقي لتحتي مش تفكيري بس
اميمه: تفتكر ليل لي رافضه الجواز
مصطفي: ميخصكيش وقام عشان يطلع الاوضه
اميمه: ليل مش بنت
الكلمه وقفتو وكان الارض اتهذت من تحت رجليه
مصطفي: اي اهبل ده انتي مجنونه
اميمه: اافضل صورها اهي اتفرج برحتك يابن عمي
مصطفي اخد الظرف وفعلا كان خايف يفتحو
تميم: متاكده انو مش هيعرف انو الصور دي فيك
اميمه: لا مش هيلاخظ
فلاش بااك يوم كتب الكتاب الكل كان مشغول وفي الوقت ده اميمخ اخدت من اوضه ليل صوره وركبتها ع صور فاضحه
بااااك
مصطفي فتح الظرف وابتدا يتفرج ركب عربيتو وراح ع بيت ليل
امال: يلا يابنات الكل جهز كانو بيتجمعو ع الصفره وسمعو خبط مصطفي ع الباب فيروز فتحت الباب دخل بدون مقدمات سحب ليل من ايديها ودخل اوضتها محدش فاهم في اي وامال منعت حاسر انو يتدخل عشان ده جوزها
مصطفي: حدف الصور في وشها وقال.... اتفرجي ع قرفك طب لما انتي عايزه كده منا كنت معاكي وكان هيبقا في الحلال ولا انتي ملكيش غير في الحرام
ليل: محصلش دي صور متركبه
مصطفي: ده بقا الي يحددو الدكتور
ليل بخوف بتحاول تداريه: انت بتقول اي مش ممكن ده ع جثتي
مصطفي: انا الي هخليكي جثه فعلا لو اتضح ان ده صح امشي قدامي خرج وهوا بشدها وراه لكن جاسر وقفو
جاسر: استني هنا في اي سيبها
مصطفي: دي مراتي ولو انت معرفتش تربي انا هربي
جاسر: اي الي بتقولو ده في اي
مصطفى ادا لجاسر الصور وجاسر الصدمه ع وشو والكل وليل بتعيط وبس
جاسر: رايح بيها فين
مصطفى: هكشف عليها ولو طلع الكلام ده صح
جاسر: لو طلع صح مترجعهاش اقتلها
الكل اتصدم من كلام جاسر ومصطفي خد ليل وفيروز راحت معاهم وخرجو عند المستشفى
مصطفى: لو سمحت عايز دكتورت نسا
الممرضه: اخر الممر حضرتك
راح مصطفى وهوا لسه بيشد ليل وفيروز هتموت من الخوف وقف بره فيروز وهوا اخد ليل ودخل الاوضه فيروز كانت واقفه مرعوبه وفي الوقت ده تليفونها رن
فيروز: ا الو ة
عمار: فيروز في اي مالك
حكتلو كل حاجه وهوا جه فورا
عند مصطفى
مصطفى: حضرتك هي اتعرضت لاغتصاب وعايز اعرف هيا لسه بنت ولا لا
الدكتوره: طب ممكن تخرج بره
خرج مصطفي شاف عمار وكلهم ع اعصبهم وبعد شويه خرجت الدكتوره
مصطفي: هاااا اي الي حصل
الدكتوره: اهدي اهدي هيا لسه عذراء وحتي مفيش اثار تعدي بس
مصطفي: بس بس اي
الدكتوره: قالتلي امشي الحيوان الي بره ده واندهلك الامن
فيروز: معاها حق مصطفي لحد كده كفايا طلقها وسيبها في حلها
مصطفي: اطلق مين طلاق مش هطلق
عمار: جبت منين الصور دي
مصطفي: من اميمه
عمار: ازاي تشك فيها بطريقه دي يامصطفي انت عارف النومه ع السرير ده مخيفه اد اي وخصوصا بنسبه لبنت يعني محدش قرب منها واول مره يحصل تكون بتكشف مكنش ينفع غلطك كبير ولازم تصلحو
(( فيروز عند ليل))
مصطفي: مقدراش اتمالك اعصابي ياعمار فكره ان حد لمسها غيري جننيتني مشوفتش قدامي
عمار: صلح غلطتك انا داخل
دخل عمار عند ليل شافها بتعيط وهيا في حضن فيروز قرب منهم
عمار: ليل انتي كويسه
ليل: كويسه ياعمار شكرا
عمار غمز لفيروز طيب انا عاوز فيروز في حاجه كده تعالي
وخرج ودخل مصطفي مجرد ما شافتو لفت وشها النحيه التانيه
قعد جنبها وجه يمسك ايديها شدت ايديها منو بقوه
مصطفي: ليل اعذريني الصور مش هينه عليا انتي مرااتي يعني عرضي لما شوفت الصور معرفتش امسك نفسي اتنهد انا اسف سامحيني اول واخر مره هشك فيكي
ليل: ده لو في اي يوم هنكملو مع بعض
مصطفي: قصدك اي
ليل: طلقني
مصطفي: اي الي بتقوليه ده لا طبعا
ليل بدموع: انت عارف الدكتوره كشفت ازاي عارف عملت اي عشان تكشف تحب تعرف التفاصيل ان.......
قاطعها بقبله يعبر بها عن ندمو ومدي حبو ليها وبعد فتره طويله بعد عنها وسند جبينو ع جبينها وقال بصوت رجولي
مصطفي: بحبك
ليل: هاا
مصطفي: بقولك بحبك والله العظيم بحبك
ليل حضنتو جامد برغم من انها مش طيقاها بس حطت تفسها مكانو
مصطفي: يلا عشان اروحك
ليل: انا مش هروح
مصطفي: يعني اي
ليل: بكره هنعمل الفرح مش هرح البيا انهارده عبات عندك في بيتك
مصطفي: انتي بتتكلمي بجد
ليل: ايواه انا مراتك وده حقك هتحرمني منك هبعد....
يتبع...
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك ايضا رواية أغتصاب صالونات للكاتبة أية البدري
تعليقات
إرسال تعليق