القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل السادس 6 بقلم مهرة ماجد

 رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل السادس 6 بقلم مهرة ماجد
رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل السادس 6 بقلم مهرة ماجد

رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل السادس 6 بقلم مهرة ماجد

استمرت حنين ف التعب والدوخه شهر  ف حست بحاجه غريبه راحت تكشف 
الدكتوره... اهلا اتفضلي احكيلي مالك 
حنين.. بقالي شهر ي دكتور تعبانه جدًا وعلطول بستفرغ ودوخه وتعب مستمر
الدكتوره.. اتفضلي علي السرير اكشف عليكِ
راحت حنين ناحيه السرير وفردت جسمها وابتدت الدكتوره تكشف عليها 
الدكتور.. مبروك ي مدام انتي حامل ف شهر واسبوع 
حنين دمعت بفرحه... بجد بجد شكرا ليگي 
لبست بسرعه وروحت عالبيت علشان تقول لسيف على الخبر الحلو ده
__
حنين روحت وبعدها ب شويه سيف وصل البيت كان لسه راجع م الشغل فتح باب الشقه لقي الشقه كلها ضلمه غريبه فين حنين؟ وفجاءه الشقه نورت نور هادي وكانت حنين مجهزه ليه جو رومانسي 
سيف بابتسامه.. وحشتيني تعبتي نفسك ليه. 
حنين... تعبك راحه ي حبيبي..وكملت بمشاكسه.   وانا معلمتش الحاجه دي ليك اصلا
سيف... وه اين جبهتي لا اراها
حنين ضحكت... هو ليك بس مش ليك
سيف... اي جو الغموض ده😂👀
حنين.. ششش تعالي معاياا بس غمض عينك
سيف بضحك... ابتديت اقلق منك علي فكره
حنين.. متقلقش ي مان 
خلته يغمض عينه ومسكت ايده وخدته علي الاوضه 
سيف..هاا افتح عيني
حنين.. اه بس استنا استنا
سيف..اي تاني
حنين ظبطت هدومها وقالتله..فتح عينك
سيف. فتح عيونه.. ايي؟ 
حنين.. اي؟؟.. ااه صح استنا نسيت .. ارفع كُم التيشرت بتاعي 
سيف.. حاضر اهو.. لقي كلمه بص علي شعري 
بص علي شعرها لقي ورقه صغيره اخدها وفتحها ولقي فيها بص علي كعب رجلي
سيف.. ودي اعملها ازاي 
حنين بضحك.. خلاص استنا
وميلت جابت الورقه من كعب رجلها وادتهاله
سيف... اي شغل التشويق ده ماشيه بمبداء شوق ولا تدوق
حنين بضحك.. ششش كمل وانت ساكت 
فتح الورقه لقي كلمه بص على بطني
سيف بص علي بطنها... اي مفيش حاجه؟ 
حنين... ارفع التيشرت 
رفع التيشرت لقاها لابسه تيشرت ابيض مكتوب عليه "Hello Daddy" 
حنين بفرحه حضنته.. مبروك ي احسن اب ف الدنياا انا حامل ف شهر واسبوع
سيف بفرحه... اي ده بجد انا هكون اب الف الف مبرو... سيف افتكر ان ده ابن حازم.. 
حنين بقلق بعدت عنه ومسكت وشه... مالك
سيف اتنهد بحزن ... ماليش ي حبيبتي الف مليون مبروك هتكوني ام
حنين حضنت..وانت هتكون احلي اب ف الدنيا دي كلها
سيف باسها من دماغها.. طب انا جعان مممكن ناكل ونرجع نحتفل 
حنين.. اكيد هقوم احضرلك الاكل 
سيف.. لا انتي من انهارده متقوميش من مكانك هقوم اجيب الاكل وانتي استني هنا 
حنين..ربنا يخليك ليا ي احسن زوج ف العالم
سيف..ويخليكي ليا ي احسن زوجه ف الدنيا 
__
سيف ف عقله حامل ف شهر واسبوع واحنا متجوزين من شهر.. ياارب ماتاخدش باللها لان دي للاسف بتعد الايام من ساعه م اتجوزنا 
___
سيف بحنان... حنين يروحي فينك
ملقهاش ف الاوضه قال ممكن تكون ف الحمام خبط علي الباب مفيش رد... قلق لان الباب مقفول من جوه فضل يخبط مفيش رد مكنش ف ايده غير انه يكسر الباب  ، فضل يخبط ف الباب بجسمه لغايه م الباب اتفتح لقاها مرميه علي الارض غرقانه ف دماها وسكينه ف بطنها
سيف... حنيييييين 
__
سيف بزعيق... عايز دكتورر بسرعههههه
الممرضه... حطها هنا ع السرير ده بسرعه 
سيف حطها علي السرير... اخدوها الممرضين بسرعه علي اوضه. العمليات 
فضل واقف ساعه ونص وبيبكي وخايف عليها هو واهلها اللي رن عليهم وجم 
الام بعياط... انت السبب انت السبب يارتني م خليتها اتجوزتك او اتخطبتوا من الاول اصلا ااه يابنتي ياني ياللي ماليش غيرك الدنيا كلها جايه عليكي 
الدكتور خرج... عايزين ليها دم لانها نزفت كتير حد منكوا نفس فصيله دمها 
سيف وابوها.. ايوه انا
الدكتور... تمام روحوا الاوضه اللي اخر الطرقه وفيه ممرضه هبعتها تسحب منكوا دم.. وسابهم ودخل العمليات تاني 
__
بعد مرور تلات ساعات 
الدكتور... الحمدلله انقذناها بس للاسف مقدرناش ننقذ الطفل...وهي مش هتفوق غير بكرا لان هي اخدت جرعه كبيره من البنج
الام ببكاء.. يغور مليون طفل اصلا هو ابن حرام اهم حاجه بنتي 
الاب بزعيق... خديجججههه 
سيف سجد يشكر ربنا وهو بيبكي انه انقذها  
سيف...الحمدوالشكر ليك يارب
__
تاني يوم سيف ماسك ايدها وبيترجاها تفوق..وعايز يعرف مين اللي عمل فيها كده..حس بصوابعها بتشد علي ايده 
سيف وفيه اثار دموع علي وشه..حنيين 
حنين بابتسامه ألم..الطفل ده مكنش ابنك صح 
سيف بصلها بصدمه هي عرفت ازاي..اي اللي بتقوليه ده
حنين..حازم بعتلي رساله وقال انه اغتصبني والطفل ده ابنه هو وكمان انا كنت حامل ف شهر واسبوع واخنا متجوزين من شهر بس...وابتدت تبكي..افتكرت افتكرت كل حاجه والقرف اللي هو عمله..وانه اعتدي عليا..ابتدا عياطها يذيد...وانت اتجوزتني علشان بس بتشفق عليا..وبعت انور صحبك يقتلني 
سيف بصدمه مش مستوعب هي بتقول اي..
دخل الدكتور بسرعه لما الممرضه قالتله انها سامعه صوتها وهي بتعيط
الدكتور...اطلع بره علشان مابلغش البوليس..صفااااء المهدء بسرعه..والاكسجين نفسها بيقل 
وفجاءه جهاز القلب فضل يعمل صوت عالي دليل علي فقدانها الحياه

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات