القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببته فجرحني الفصل الرابع 4 بقلم فراولة

 رواية أحببته فجرحني الفصل الرابع 4 بقلم فراولة

رواية أحببته فجرحني الفصل الرابع 4 بقلم فراولة

رواية أحببته فجرحني الفصل الرابع 4 بقلم فراولة

استغفر الله العظيم
نغم ضحكت : ياعم الله اكبر في اي العين فلقت الحجر و بعدين ده العينين بره قد كده
نور قلدها : الله اكبر في اي اي الحسد ده
نغم بضحك : انا همشي بقي و جهز نفسك هنمشي بعد بكره علي الفجر كده
نور : اه حقك تشرطي عندك طياره خاصه لوحدك
نغم بضحك : انا همشي بقي اي العين دي يا ربي
نغم خرجت و نور بصلها
نور : مشكلتك يا نغم انك بتثقي في الناس بسرعه و ده غلط و لما اتجرحتي من علاء مبقاش في ثقه في حد وانا عملت كتير علشان ارجع الثقه دي تاني و مش هسيب حد يأذيكي تاني انتي ملكه و هتفضلي دايما ملكه
الممرضه : دكتور الاستاذ مارو بره و الدور عليه ادخله
نور : تمام و اعملي حسابك اني بكره هيكون اخر يوم و هقفل لفتره طويله
الممرضه: اسفه علي السؤال بس هو اي السبب ؟؟
نور : هنزل مصر لفترة مش عارف ممكن الفتره دي تكون كبير و لا صغيرة قولي للمرضي
#فراوله
عند نغم دخلت اوضتها بعد ما كلمت المركز العلاجي و المستشفى و قالتلهم انها هتاخد اجازه و رمت شنطتها علي السرير و طلعت نامت
نغم : يا علاء يلا بقي
علاء : لا يعني لا
نغم بصتله بطفوله : و علشاني انا
علاء : يعني كده هوافق
نغم : اه و بعدين انت مش راضي لي
علاء بعصبيه : يعني عايزه تركبي اللعبه دي و انتي لابسه فستان ازاي و كل شويه الطرحه تطير اي ده
نغم : ما هو ده فستان العيد ذنبي اي انه كده و الطرحه كل ما احط دبوس يطير
علاء بعصبيه : يبقي نروح انا مش عارف لي سمعت كلام بابا و عمي اي ده واخد طفله معايا مش واحده في تالته ثانوي خالص
نغم بتحاول تمنع دموعها : طب يلا نروح مش مهم نلعب
علاء : يبقى احسن حتي الحق صحابي اخرج معهم
نغم فتحت عينيها و بصت في السقف طول عمرك كده يا علاء خايفه ارجع اشوفك ماسك ايديها او اشوف اولادكم حقيقي هموت في ساعتها ليه يا علاء عملتلك اي علشان تعمل كده سبع سنين مش بعمل حاجه غير المزكره و الشغل بقيت اصغر ملياردير في العالم علشان اكسر عينك و برضو مش قادره ارفع عيني في عينك مش عارفه هعمل اي اول ما اشوفك
الفون رن و طلع نور
نغم : السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
نور : و عليكم السلام ورحمه الله وبركاته ها اتعشيتي
نغم : لي الساعه كام ؟؟
نور : 11 بليل اي مش واخده بالك
نغم : كل ده نوم مخدتش بالي عملت حسابك علي السفر
نور : يعني مكلتيش ينفع كده يا نغم
نور : هقوم اكل كمان شويه المهم عملت حسابك للسفر
#فراوله
نور بعصيبه اقسم بالله يا نغم لو مقفلتيش و قومتي تاكلي هكون عندك و هجيبك من شعرك فهمه
نغم بخوف : حاضر سلام يلاه و قفلت
نور بضحك : هبله بس اعمل اي صحبتي برضوه(مش شمه ريحت صحوبيه حسه حاجه تاني)
بعد ساعه
نغم : الوو يا نور في حاجه
نور : كالتي
نغم : اه و انت
نور : كالت من بدري اهههههههم
نغم : ممممممممم
نور :.........
نغم ؛ لو المكالمه هتفضل كده هقفل احسن
نور : لا خليكي فتحه
نغم : مالك يا نور ؟؟
نور : مش عارف حاسس ان في حاجه غريبه . حاسس اني عايز اكلمك و مفيش كلام اصلا ده ممكن يكون اى ده
نغم سرحت شويه بعدين انتبهد و حبت تغير الموضوع: اعرف دكتور نفساني جامدا ابقه فكرني اني اديك رقمه اسمه نور و هو قمر كده من الاخر
نور ضحك: اعتبر ان دي معاكسه ولا اي
نغم بضحك : احمممم ولا اي
نور : هههههههههه لا انا كده هتغر
نغم : اتغر من حق الجميل يدلع .ادلع بقه هههههههههه
نسبهم بقه يكمله ليلتهم
بعد يومين نور ماسك أيد نغم بينزلها من علي السلام الطائره و خرجوا ركبه تاكس
في التاكس
نور : قوليلي بقه شعورك يا قمر
نغم : فرحانه اوووووووووووي و خايفه اكثر لي درجت مش حسه بي فرحه
نور : متخفيش انا معاكي (و بصلها في عنيها اوي ) و طول مانا معاكي متخفيش انا ظهرك و سندك فهمه
نغم بسرحا في عيونه : فهمه ربنا يحفظك ليا
نور : ويحفظك ليا يا....( فاق و اتوتر)يا يانغم
نغم فقت : يا رب يا صحبي
نور ضحك؛ احله صحبه
سواق التاكس : وصلنا
نور : تمام ياسطه الحساب كام
قدام باب الشقه
نغم مسكه ايد نور : نور مش عايزه ادخل
نور : و فين نغم القويه هتسيبي كل حاجه علشان علاء و كريمه ينفع كده يلا و انا معاكي
نغم : حاضر
دقت علي الباب محدش فتح مره تاني الباب اتفتح و نغم استغربت اويييي
نغم : السلام عليكم
___: انتي
ام نغم من جوه صباح : مين علي الباب يا *****
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصوا الرواية : اضغط هنا

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات