القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أغتصاب صالونات الفصل السابع والعشرون 27 بقلم أية البدري

 رواية أغتصاب صالونات الفصل السابع والعشرون 27 بقلم أية البدري

رواية أغتصاب صالونات الفصل السابع والعشرون 27 بقلم أية البدري

رواية أغتصاب صالونات الفصل السابع والعشرون 27 بقلم أية البدري

عند سانجوا راحت فتحت الباب و دخل راجلين
سانجوا : اهي عندكوا جوه ادخلولها
الاتنين بصوا لبعض بخبث
الاول قفل الباب : هو احنا هنحلي قبل الغدا ولا اي
ضرب الرعب قلب سانجوا و بلعت ريقها : قصدكوا اي
التاني بدأ بالتقرب.من سانجوا بطريقه غريبه
سانجوا بزعيق لتحاول ان تكون قويه : مالك انت و هو ادخلوا نفذوا شغلكوا
الاول بأبتسامه قذره : متقلقيش يا حلوه احنا هنخلص بره و بعدين ندخل جوه
سانجوا حاولت تهرب لكن الشخص الثاني كتفها و بدأ الاول بالتقرب منها بشده و تقطيع ملابسها وو
الكاتبه : بصراحه تستاهل الي كانت عاوزه تعمله في ليلي الغلبانه هيطلع عليها
😇😊
_____//////
عند صبا و روز
روز : تفتكري احنا فين
صبا : معرفش انا خايفه
روز : انا غلطانه كان لازم نتمشي بليل لوحدنا
صبا بنرفزه : اخرسي بقي
_____________
في فيلا الجارحي
اروي بصت لحسن اخوا دارين الصغير
اروي بلطف : مش جعان يا سونه
حسن ببرائه بص لدارين و دارين بصتله بمعني انه يتكلم
حسن خد الاذن من اخته عبر لغه العيون و بص لأروي
حسن : اه جعان
اروي بلطف و ابتسامه رغم حزنها علي صبا و روز
اروي : طب تاكل اي
دارين بخوف انها تفتح كلام مع اروي : اي حاجه مربي جبنه عادي
اروي بصتلها بدون تعابير : تمام حد ياكل يا جماعه
اغلب الرد كان. لا
دخلت اروي المطبخ و دخلت وراها دارين تساعدها
اروي : دارين اقعدي و ريحي روحك انتي حامل
دارين : اروي انتي زعلانه مني
اروي بصتلها : تعرفي انا كنت غلط اه كنت غلط و انتي الي عملتيه صح
دارين : ممكن نرجع اصحاب
اروي : اممم ممكن بس لو طلعتي بره و سبتيني اعمل الاكل و متتعبيش نفسك
دارين حضنتها و اروي بدلتها الحضن بمحبه
عبير دخلت فشهقت : يا فضحتي بتخوني يزيد مع اروي في فيلا قيس
ضحكوا التلاته
_______________
وصل هادي و فؤاد و غيث و قيس و ليث لمكان شبه مهجور و نزلوا من عربيتهم
غيث : هو ده المكان
ليث : طيب انا هدخل معاك
قيس : و ده بتاع اي ان شاء الله انا الي هدخل معاه
فؤاد :انا هدخل معاه
هادي بعصبيه : هو انتوا رايحين تتفسحوا بروح امك انت و هو و هو انا هدخل مع غيث بما انهم اخواتي و قيس و فؤاد هيدخلوا بس منغير ميشوفهم حد علشان لو حصل اي غدر و انت يا ليث خليك قريب مننا و اول مندخل بلغ الشرطه و لو لقيت البنات طلعت لوحدها و احنا لا تخادهم و تمشي ملكش دعوه بينا مفهووم
الجميع هز راسه بالموافقه و كل واحد خد مسدسه و نفذ الي اتقال
في المكان جوه
غيث : الفلوس اهي في الشنطه
شخص : مين ده
غيث : اخوا البنات
الشخص بسخريه : اخووهم مش حلو شبهم يعني
هادي اتنرفز : متخلص فين البنات
الشخص بزهق : براحه علي نفسك يا كابتن اهم جم اهو
صبا جت لوحدها هادي حضنها
هادي : فين البنت التانيه
الشخص : اي ده هو كان في واحده تانيه مع دي
غيث بنفاذ صبر : انت هتستهبل
الشخص : متروق يا غيث مالك التانيه جيه اهو بعدين مش خت الي يخصك متمشي و تسبلينا حاجه من ريحتك
هادي جاب اخره : البت فين خلينا نمشي
الشخص ببرود : ليه هو انت مفكر انكوا هتمشوا اصلا
و في حركه سريعه مسك مسدسه و ضرب غيث طلقه في صدره
و هادي رجع صبا ورا ضهره و سحب مسدسه و فؤاد و قيس بدأء بالهجوم
وسط ضرب النار جرت صبا علي غيث
غيث يلفظ انفاسه الاخيره : ا انا ا اسف طنت وسخ معاكي من الاول سامحين ني كان ابني انا انا الي عملت معاكوا الحادثه كان اب ب ني
صبا سمعت اخر كلماته و هي في صدمه مش سمعه حاجه و مش حسه بحاجه كل حاجه حوليها بتغمق
هادي راحلها و نزل للارض
هادي و هو بيبص حوليه وسط ضرب النار : روز فين
صبا بتوهان : هربت من شويه
هادي قومها : اطلعي من هنا هتلاقي ليث روحي معاه و مترجعيش للفيلا غير و روز معاكي
صبا قامت و مشت بخطي ثقيله و هما بيامنوها لحد مخرجت و لقت روز مع ليث و ركبوا العربيه و بعدوا
الشرطه جت و كان هادي متصاب في دراعه و غيث كان مات
_______________________
عند سانجوا
فادي وصل للعنوان و خبط علي الباب
و كان الاثنان ماذالوا في الشقه مع سانجوا
الاول بهمس : هنعمل اي
التاني بخوف : تعالي نستخبي
الاول : و المصيبه دي : يقصد سانجوا الي مغمي عليها :
فادي علي الباب قلقان و قلق اكتر لما محدش فتح و بدأ يزق الباب بكتفه
الاتنين استخبوا وسابوا سانجوا علي الارض مغمي عليها
الباب اتكسر
فادي شاف منظر سانجوا اتخض و دير وشه و شد مفرش الترابيزه و رماه عليها و دخل يدور في الاوض
لقي ليلي نايمه حاول يفوقها لكن مفيش فايده لحد ما مسك كباية مايه و كبها عليها
ليلي صحت : فادي
فادي حضنها : قلب فادي يلا يلا نمشي و خدها و نزلوا و في العربيه اتصل بالشرطه و الاسعاف
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات