رواية أغتصاب صالونات الفصل التاسع 9 بقلم أية البدري
رواية أغتصاب صالونات الفصل التاسع 9 بقلم أية البدري |
رواية أغتصاب صالونات الفصل التاسع 9 بقلم أية البدري
اخر كلام يا صبا عاوزاه ولا
...بصراحه ان انا انا حامل
..حامل امممم هتطلقي ولا لا
...لا طبعا هطلق
..كويس
..بس لما يعرف اني حامل
..متقلقيش
...هتعمل اي
..ملكيش فيه
دخل قيس والمأذون
فؤاد ببرود ..طلقها بالتلاته
مبصلهاش من ساعت مدخل
صبا في عقلها...لا مستحيل ده مش حقيقي مش باين عليه التعب مش باين عليه ان فؤاد عمله حاجه معقول فؤاد معملوش حاجه اوووف مش قادره اقعد اكتر ادامه واحد زباله وحيوان قتل غيث واغغغ
بس بس يا رب اخلص منك خالص يا قيس هاين عليها اقوم اقتلك
المأذون ..ارمي اليمين يا ابني
بدون اي تعابير....انتي طالق
/ملحوظه رخمه شويتين هي حامل منه وهو ميعرفش وهو لسه جوزها اوك وكمان في تلات شهور العده هه يعني متفرحوش
/
فؤاد ...بالتلاته
عينه تجمع فيها الدموع ..انتي طا طالق بالتلاته
مشوا وهي
/هو انا المفروض افرح صح مش عارفه ايوا انا فر فرحانه ايوا
فرحانه انتي ليه بتنزلي دلوقت هه انا مش عاوزاه
اوووف /طلعت علي غرفتها
وطلع فؤاد لغرفته لقها قاعده وبتبصله
رغد ..عملت فيه اي خليته يعمل كده هه ازاي طلقها كده
....فاكره عملت اي في الملزق الي كان هيتجوزك
..يا نهار اسود وديته مستشفي المجنين
بأبتسامه انتصار...اها
..وعملت فيه اي هناك حبسته هناك طول الشهر
...تؤ حبسته مع جالسات كهربا كل يوم
شهقت ..يااا نهاااري انا مش مصدقه
قرب منها الي ان وقعت علي الاركه وقعد هو وهو بيشدها لحضنه وبيلعب في شعرها ..فاكره عملت فيكي اي لما مردتيش تتجوزيني وازاي وقعتي علي القسيمه
بصتله برعب ...شربته مخدرات
بنفس الابتسامه الرخمه
....اهاا وبجرعات كبيره كمان قامت ورجعت لورا ..انت اكيد مجنون
...حببتي متسمتش ناري من شويه انا اي حد بيعصبني بيولع في ناري قام وقرب منها
...متقربش
داس علي سنانه بغل وسابها وفتح الباب لقي صبا قصاده بتعيط خرج وسابهم وذهبه رغد تحضن صبا
صبا ببكاء وشهقات متقطعه ... انا. ب حب بحب به هو. انا مك ن تششش عا. عااووزه ك كد ده. ب ببب بس هو هو هو يستتا تاهل انا لا هو طالقننييييي
/انا بحبه هو انا مكنتش عاوزه كده بس هو يستاهل انا هو طالقني
/
مر شهرين قيس من البيت للشركه ومن الشركه للبيت مش بيتكلم مع حد ولا بيتواصل مع اهله حتي
صبا عرفت انها مينفعش تسقط ومينفعش تخلي الطفل علشان خطر برضوا كل الي تقدر تعمله انها تاخد علاج وتواظب عليه
فؤاد ورغد هما هما هم متغيروش خالص
اروي ويزيد خايفين علي قيس وبسس ومفيش تطور نهائي
في المساء
دخل فؤاد علي المنزل وجد صبا
...ازيك يا قلبي
..ازيك يا حبيبي عملت اي في الشغل
...الحمد لله خلاص خلصت وهرجع بكره
..اه هترجع
..وتيجي معايا
..اه لا طبعا مش هسيب مصر
..لا مش هقدر اسيبك انتي او الصغنن ده وكمان مش هسبهم يدايقوكي بكلامهم واسألتهم الي ملهاش لازمه
..هه ابوك اصلا مش قادر يرفع عينه في عنيه اتنيل
..وانا مش هخليه يرفعها فاهمه يلا قومي علشان تنامي بكره الطياره هتأقلع 8 ونص علي امريكا يلا قومي نامي
....هه حاضر
..اه بقلك متنسيش تاخدي ملفك المرضي علشان هناك العلم اتور وسألت وقالولي انهم بعد الولاده ممكن يعملولك عمليه ويحافظوا علي رحمك
قال اخر كلامه وهو بيبص للارض فهي اخته كيف قال هذا لها صبا محستش بنفسها غير انها راحت حضنته وبعد فتره طلعت وهو وراها دخل غرفته صحت مفزوعه من نومها فهي ترتعب منه اقترب وطبع قبله رقيقه علي جبينها ....خايفه ليه
..اا اا
...بوصي انا راجع امريكا
بصتله بصدمه
...وهتيجي معايا
...لا مستحيل
...قومي حضري شنطنا يللا
قالها بنبره غير قابله للكلام ابدأ
ودخل الحمام خرج بعد فتره طويله وهي دخلت من البلكونه بتوتر
فؤاد وهو ينشف شعره الذي يسقط علي صدره العاري
ببرود ...اي مشت
..ه ا انت عرفت ازاي
...كنت متأكد انها هتروحله
...هي راحت لقيس
..اه
...انت بارد كده ازاي
..اولا هو لسه جوزهة اصلا هي حامل وغير ده هو مكنش في وعيه وكان تحت تأثير المخدرات وتهديدي انا لما وقع وطلقها
..انت ليه عملت كده
...علشان هما بيحبوا بعض
..طب هو وبعدين
...القرار في اديها يا تسيبه الصبح يا
...يا اي
...تفضل معاه
..هتسبها تفضل معاه يا فؤاد
...مفكره انه يتجرأ يعليصوته عليها بعد كده يا قلب فؤاد
...هه معاك حق والهي اصلها ليها راجل يقفله
...نعم
...نعم اي
....انتي عاوزه حد يخلصك مني ولا حد يربيني زي مربيت قيس
...هه معرفش مش هستحمل انك تتوجع وجع قيس /كملت بعند /بس اه عاوزه حد يخلصني منك ويخليك تسبني
اتعصب ولكن ابتسم ..ماشي لما تلقيه ابقي خبيه مني علشان الي هيبعدني عنك هموته زقها وقعت علي السرير ودخل غرفه الملابس
دخل قيس المنزل وغرفته لا لا انا شايف صح يا جماعه دي
قيس...صبا
كانت نايمه وحاضنه المخده قرب يتأملها ببطئ ولمسها
صحت ..قيس
ابتسم وسط دموع داهمته ...انتي بجد هنا
..اهااا
..ليه قصدي ازاي مش فاهم حاجه
..كنت فين
فكر شويه بحزن انزل يده من علي خدها ..كنت بخونك
..لا
..حصل
..لا
اه
..لا لا لا لاااااااااااااااااا
صحي مفزوع من نومه علي اغلاق باب شقته خرج ببطئ وكان عاري الصدر واضئ الانوار
قيس ..صباا
صبا منغير كلام راحت حضنته ...عاوزه انام في حضنك ممكن
شالها من وسطها ودخل الاوضه وحطها ببطئومدد بجوارها ..بس ازاي
بصت علي صدره وكتفه فكان في علامات تعذيب واضحه دمعت عينها مسح دموعها ..انا استاهل ده انتي كمان جسمك علم صح
بصتله بشفقه ..لا /بعد الكثر من النظر/ هو لسه بيوجعني بس
ضمها ...انا اسف اسف اسسف بجد اسف
ناموا علي هذا الوضع
في الصباح استيقظ ولم يجدها هناك خرج من الغرفه بيدور عليها زي المجنون ملقهاش لقي ورقه مكتوب عليها ...انا حامل يا قيس اتصل بيها مردتش اتصل بتردد علي فؤاد مردش علي رغد مردتش رن غلي فادي ممكن يكون عارف حاجه
قيس ..الو
..ايوا في اي
..اختك فين
..انت مال امك سبها في حالها بقي
..اختتتتك حامل مني وانا مش هسبها فاااهم فهمها ده هي وسبع الرجال التاني وقوله لو هو ناري انا لوسيفر ومصنوع من نار اصلا قفل في وشه والنار بدق قلبه بعنف ....انا هوريك يا فؤاد الكلب
في المساء وصل فؤاد ورغد علي قصر فخم في اميركا
رغد ...انت كده خلاص
فؤاد ..مش هي الي طلبت انها تفضل معاه خلاص يولعوا في بعض انا مالي
رغد ..مكنش ينفع تسبها معاه
...رغد سيبك من صبا انتي عاوزه تسبيني
...اه
قرب منها وانفاسهم اتخلطت ..متأكده
...ايوا
..اعملي الي انتي عاوزاه
..يعني اي
...انا جبتك هنا بأمر من اخوكي الكبير وكان علي حسب قرارك تكملي معايا او لا هتصل بيه ابلغه بوجودك
مشي رغد من ساعت مسمعت بأخوكي الكبير وهي مصدومه وبس
في مصر
دخل قيس في نص الليل ودخل الاوضه وخرج ونام الي ان احس بحركه في البيت وقام فتح باب الاوضه وبص في الصاله ملقاش حاجه بس سمع اصوات داخل غرفه التمرين بتاعه فتح الباب وهو ماسك مسدس
لقي
تعليقات
إرسال تعليق