القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب الطفولة الفصل السابع 7 بقلم رنا محمد

 رواية حب الطفولة الفصل السابع 7 بقلم رنا محمد

رواية حب الطفولة الفصل السابع 7 بقلم رنا محمد

رواية حب الطفولة الفصل السابع 7 بقلم رنا محمد

يارا : طب وانتي حاسه بايه
روان : بصي انا بحب اتكلم معاه بحس بفرحه كده لما بشوفه بحس قلبي بيرقص كده مش عارفه ليه
يارا : طب حلو اوي..هتسمي البيبي ايه
😂
روان: تصدقي بالله انتي مهزأه وانا مش هتكلم معاكي تاني
يارا: لا خلاص والله تعالي متزعليش..طب ماهي واضحه زي الشمس اهي انك بتحبيه ووقعتي ولا حدش سما عليكي يا شابه
روان : شاابه!!.مش عارفه بس انا خايفه
يارا : خايفه من اي هو بعبع ولا بيعض ده يوسف محترم ودمه خفيف وحاجه ايه قمر كده
روان بغيره : انتي هتعاكسيه ولا ايه ما تتلمي
يارا بضحك : لا يا ستي خلاص انتي بتغيري يا بطه
روان: لا مين قال كده
يارا: اقولك وماتزعليش...غوري يا بت
روان : انتي جايه من لندن انتي عبوشكلك يلا باي
يارا : باي
قفلت يارا مع روان وراحت الشركه عند محمد
(في الشركة)
يارا: لو سمحتي محمد موجود
السكرتيره : اه موجود اقوله مين
بارا: قوليله يارا الكيلاني
السكرتيره : حاضر ثواني
دخلت السكرتيرة لمحمد وقالتله : في واحده اسمها يارا الكيلاني بره وعاوزه تدخل
محمد : دخليها بسرعه
يارا : اذيك يا محمد عامل ايه
محمد بلهفه: تمام الحمد لله انتي كويسه
يارا : اه الحمد لله كنت جايه عوزاك في خدمه كده
محمد : اه اكيد اتفضلي
يارا: بص النادي مطلع رحله وانا عاوزه اروح وبابي مش موافق ممكن تقنعه معايا
محمد بإبتسامه : اكيد حاضر لما اروح هقنعه معاكى بس تخلي بالك من نفسك
يارا : حاضر..يلا باي بقا نتقابل ف الفيلا
محمد بلهفه: لا خليكي ااااقصدي يعني انا هروح كمان شويه خليكي نروح سوا
يارا : ماشي
محمد : ها تشربي ايه بقا لسه بتحبي الليمون
يارا : اه ياريت والله
محمد.: ماشي ...........وطلب من السكرتيره اتنين ليمون
علي الجهه الاخري
طارق : والله انا خايف علي يارا انا كل يوم التعب بيزيد عليا وخايف اسيبها لوحدها للكلاب التانيين مش هيسيبوها في حالها
محمود : بعد الشر عليك يا حبيبي ان شاء الله تعيش وتشوف عيالها كمان
عند روان كانت قاعده بتلعب في التليفون وفجأه يوسف رن عليها
روان : الو
يوسف: الو يا رورو عامله اية................(الواد ده اخد عليها اوي
😂😂
)
روان بإستغراب : رورو ...انا تمام انت عامل ايه
يوسف : انا بخير طول ما انتي بخير ..بقولك ابه انتي وراكي حاجه
روان : لا ليه
يوسف: طب ما تيجي اعزمك علي قهوه
روان بخجل : تمام ماشي
يوسف : خلاص جهزي نفسك وابعتيلي العنوان وانا هاجيلك
روان : تمام ..وادته العنوان وقامت تلبس
يوسف راح مكتب محمد
يوسف: بقولك ايه انا خارج ساعه كده وجاي
محمد : ليه رايح فين ..انا شويه وماشي انا ويارا
يارا : لا خلاص خليك يا محمد انا ممكن امشي عادي
محمد : لا خليكي احنا هنمشي
يوسف : والنبي يا يارا خليكي شويه علي مااجي انا ما صدقت
يارا : قولي رايح فين وانا اقعد
يوسف: هشرب قهوه
يارا ومحمد في نفس الوقت : ايوه مع مين يعني
يوسف بخوف مصطنع : يااما ريا وسكينه
يارا بضحك: لا مع مين والله
يوسف : مع رواااااان
يارا : روان صحبتي
يوسف: ايون هي بعينها
يارا : وده ليه ان شاء الله
يوسف: بصي محمد هيحكيلك كل حاجه انا ماشي علشان متأخرش علي البونيه
يارا : طب روح عفونا عنك
مشي يوسف وراح ع العنوان ورن عليها نزلتله
روان كانت لابسه بنطلون جينز وبلوزه بيضاء عليها رسومات وعامله شعرها ديل حصان
يوسف : ايه القمر ده
روان بخجل: ميرسي
يوسف : يلا
روان : يلا
مشيوا وراحوا ع كافيه ******قعدوا يوسف : تطلبي ايه
روان : ممكن قهوه مظبوط
يوسف : تمام ...قال للنادل اتنين قهوه مظبوط مشي النادل وجاب الطلبات وحطها
يوسف : اتفضلي
روان : حاضر
يوسف : روان انا عاوز اعترفلك علي حاجه
روان : اكيد اتفضل
يوسف : روان انا من ساعه ما شوفتك وانا معجب بيكي جدا ببقا عاوز ديما اشوفك بكون سعيد لما ببقا معاكي وبجد نفسي ابقا معاكي ديما
روان: .........
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اصغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات