القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عذراء ولكن الفصل الخامس 5 بقلم فاطمه

  رواية عذراء ولكن الفصل الخامس 5 بقلم فاطمه

 رواية عذراء ولكن الفصل الخامس 5 بقلم فاطمه

 رواية عذراء ولكن الفصل الخامس 5 بقلم فاطمه

سعيد طلعها من حضنه ومسح دموعه:انا مش هسيبك تاني
فجر بعيط:بس انا مش زهره انا
فهد بصوت مخيف:سعيد
فجر بصت ل مصدر الصوت لقتو راجل بعيون زرقاء وشعر ابيض صافي وجسمو رياضي:انت بتزعقلو لي
فهد بجمود:انتي ازاي دخلتي هنا
فجر بعبط:دخلت من الباب ده
عمار ضحك:لا هو قصدو دخلتي هنا ازاي
فجر بصت ل مصدر الضوت بصدمه:انت اي جابك هنا
عمار ابتسم:ده بيتي مثلا
فجر ابتسمت:وانت ابن اونكل سليم ولا اونكل سالم
سعيد ابتسم:ده ابني انا يا زهره
فجر بصت ل سعيد وعيونها لمعت بدموع:ده ابنك
عمرو بضيق:معرفنش اي جابك هنا لحد دلوقتي
فجر بجمود:اخد حقي وديكم حقوقكم
دينا:انتي يا جربوعها عندك حاجه تديها لينا
فجر بصت ل ايديها لقت في خاتم خطوبه:بترمي دبش شكلك خطيبت عمرو صح
عمرو بصدمه:عرفتي منين
فجر:قليلت الادب زيك
دينا بغضب:انا مسمحلكيش
سعيد بعصبيه خفيفه:انتي بتزعقلها لي
فهد بغضب:قولت اخرسو وانتي
فجر:انا اي
فهد يمشي نحيتها بخطوط ثابته:انتي مش زهره
فجر بصتلو بحده:صحيح انا مش هي زهره كنت منكسره وضعيفه انما انا شخصيتي قويه ومبسبش حق كنت بسال نفسي طلعها لمين يا فجر طلعت طلع لجدي
فهد ببرود:مفهمتش
فجر بخبث:او فهمت وبتستعبط
فهد بغضب:انتي اتخننتي متعرفيش انا مين انا فهد سالم
فجر ببرود:وانا فجر فهد سالم ياجدي
ادم بغضب:جدك ازاي انتي هتستهبلي مش انتي الشحاته الي جبناكي من الكويت
فجر بسخريه:هما في شحاتين في الكويت بردو بس نعمل اي اه الشحاته دي بنت عمك وممكن تبقا اختك لازم تقبل بالامر الواقع
سعيد بصدمه:انتي مش زهره
فجر ابتسمت:لا انا فجر
فهد بغضب:اي الي بتقولي ده
فجر بثقه:انا لسه مقولتش عايزني اقول هنا ولا نكلم في المكتب
فهد سكت شويه يفكر:تعالي ورايه وسابهم ودخل المكتب
فجر بمرح:بيموت فيا ومشيت بغرور و رجعت تاني ل سعيد هجيلك تاني يا قمر وغمزتلو ومشيت دخلت المكتب وقفلت الباب
دينا:هي مين دي
عمار ابتسم:انا مش رايح الشغل انهارده
عمرو ببتسامه:وانا كمان
دينا بغضب:ده من امته ياسي عمرو
عمرو:مينفعش اسيب عمار لوحده
عمار بصلو برفع حاجب
عمرو ميل علي عمار:هو ابوك مش كان ماشي
عمار بصوت عالي:بوب اي مش هتروح الشغل
سعيد بصص لي باب المكتب:لا انا مش رايح
عمار بضحك:اه طيب كلنا قعدين حته بوب
جوه المكتب
فهد بجمود:انتي عايزه اي
فجر ابتسمت:انت ذكي
فهد:اذن مش جي هنا عشان تقوليلي اني ذكي
فجر:وانت عارف اني مش جايه هنا غير لحاجه واحده وانت اكيد عارفه
فهد ببردو:فلوس صح
فجر بذكاء:ياريت عشان هرفع بيها قضية نسب ولعلمك هكسبها اصل الطب اطور في تحليل DNA
فهد قام ببرود قعد قدامها:يبقا متعرفيش مين فهد سالم
فجر قربت منه وقاعدت علي حرف الكرسي:لاني عارفه كويس مين فهد سالم قصرت الطريق عليا وخلتها عائليه وانت متاكد اني حفيدتك
فهد ببرود:انتي عارفه مين ابوكي
فجر بذكاء:لا انا عارفه انو حد من عيالك وسبني اعرفه بطرقتي
فهد رجع ضهرو لوراه:ولو معرفتهوش
فجر بخبث:يعني معترف اني حفيدك
فهد ببرود:لسه بتقولي اني ذكي متخرجيش برا الموضوع
فجر ابتسمت:يبقا همشي سعتها بس لو عرفتو لواحدي هتعترف بيا
فهد قام:محدش يعرف الموضوع ده ولا عيالي ولا احفادي غير لما تلاقي
فجر ببتسامه وهي بتقوم:ده مؤقت طبعا يا جدي عن اذنك
فجر طلعت من المكتب
فهد بجمود:لا ده علطول وجودك هنا مش هيطول ولا هسمح تشيلي اسم عيلة سالم
فجر بصت ل سعيد ببتسامه:انت لسه هنا
سعيد مسك اديها:انتي شبه امك اوي
فجر ابتسمت:وانت عكس مسمعت عنك
عمار بفضول:سمعتي اي وانتي مين
فجر بصت ل فهد الي طلع من المكتب:انا ماما بابها كان شغل هنا
فهد بصلها بحده:فجر
فجر قربت منو وحطت ايديها علي كتفو وهي بتبصلو بتحدي:اي يا فهد باشا الشغل مش عيب احم ولفت ليهم هضيقم هنا فطره اصلن فهد باشا هيدخلني الجامعه هنا ولان اوراقي كلها هناك جتلو عشان كده
سعيد بحزن:هي زهره اجوزت ازاي
فجر:ومتتجوزش لي في حاجه تمنعها
سليم دخل وهو بيكلم في الموبيل مع سالم وبص قدامه بصدمه:زهره
فجر بضحك:هو انا شبه اوي كده احم مش هتعرفوني بالي وثفين انا اعرف تلاته بس
سعيد ابتسم:ده عمار وده عمرو وعمر عيالي
فجر بمرح:عاش يا وحش خلفتك كلها ذكور
سعيد ضحك بصخب:دينا ادم ولد سليم و مازن ومروه ولاد ميرفت اختي ويارا و منه وميرا ولاد اختي اسيل
فجر:اي كل ده انو عملين زاي التتار لي مسمعتوش عن تحديد النسل
سعيد بضحك:لا سمعنها
فجر بتبص ل عيال عمها بنبهر:ثقه في الله هنبقا فشر نسل الاغراب نعمل نسل الفهد
عمار ضحك وهو بيقرب الكرسي منها:ماشي ياستي هتقعدي معانها طبعا
فجر:سؤال بس هو اونكل سالم معندوش ولاد
سعيد:لا هو
عمار قاطعو بجمود:لا بابا قال بس انتي مخدش بالك
فجر عرفت ان فيه حاجه:احم طيب اي بقا
سعيد:ممكن اكلم معاكي شويه
فجر ابتسمت:اكيد
سعيد ماشي جنب فجر:هي زهرة عامله اي
فجر وهي بتبص ل الجنينه:سمعت انك نسوانجي وفلاتي واظن مش هتفتكر النسوان الي عرفتهم عشان تبقا فاكر زهرة
سعيد بحزن:يمكن عشان ضلمتها وبسببي عانت
فجر وقفت قدامه:يعني بتعترف بالي عملتو
سعيد بحزن وندم:ثدقيني انا مانكرتهوش ومش ناكرو كنت ناوي اعوضها بس رجعت ملقتهش اعترفت بالي عملتو قدام ابويا واخويا بس مخففش من ذنبي
فجر بصدمه:يعني فهد عارف
سعيد بحزن:ايوا
فجر في سره:بقا بتلعب عليا يافهد ماشي بصت ل سعيد بحزن وقالت:مدورتش عليها
سعيد ابتسم بحزن:تعرفي
فجر:اي
سعيد:انا عملت اوسخ حاجات ممكن تتخيليها مشيت مع بنات كنت بسكر وشم وكل يوم مع ست شكل بس وسرح شويه
فجر بفضول:بس اي
سعيد:بس شوفت امك هزت كياني من جوه كنت بحاول اكلم معاه غصب عني كنت بتوه في لون عنيها الي شبه عيونك تمم وسرح في عيون فجر
فجر في سره:ايتا ايتا ده بيسبلي ياراجل انا بنتك اختشي غمضت عينيها:ها وبعدين
سعيد بعد باحراج:كنت بتعتبرني بتحرش بيها مكنش قصدي كنت بفقد السيطرة لما بشوفها جملها الطغي كان بياسرني الحب بيسوق القلب يافجر
فجر افتكرت لما كنت وقفه تتكلم مع مالك وباسها فجاه لما كنت صغيرها:معاك حق بنفقد السيطرة
سعيد بحزن:مش هيفيد الندم
فجر مسكت كتفه:انا هصلح الي انكسر وبني الي اتهد ورجع زهرة ل الي يستحقها
سعيد بفرحها:هترجعيلي زهرة
فجر بضحك:الاه انت وقع بقا
سعيد ببتسامه:تعرفي كان نفسي في بنت تبقا ليا كل حاجه بس ربنا مدنيش
فجر في سرها:وانا اي يا متخلف اي قلت الادب دي عيب ده ابويا ده اي ابويا
سعيد عقد حاجبه:روحتي فين انا بكلمك
فجر:ها لا معاك
عمار قرب عليهم:انت خد المزه وخلعت انت مش وراك شغل ولا اي يا بوب
سعيد بضحك:اي قطع الارزاق ده بس
عمار:مش انا سريا هانم عايزه
سعيد بوز:طيب رايح
فجر بضحك:هو بوز كده لي ومين سريا دي
عمار ببتسامه:امي
فجر بوزت زاي سعيد
عمار ضحك بصوت عالي:شبه بوز البوب
فجر بضحك:بقولك اي انا جعانه مش هناكل ولا اي
عمار بضحك:هناكل بس انتي محكتليش حكايتك
فجر اتنهدت
عمرو بستفزاز:ياه تصدقي قصه قصيرة حزينه
فجر بضيق:انت اي الي جابك يا رخم
عمرو بغضب:بنت احترمي نفسك
فجر في سرها:اه لو مكنتوش اخوتي كنت اتجوزتكم مزاز اخر فيصل
فجر بستفزاز:هسمحك بس عشان عمار العسل ده
عمر جي من وراهم:انا عايز اعرف البطل ده تعرفو منين
فجر ابتسم:والله انت الي بطل عينك دي ولا لينزاز يا عسليه
عمر اتكسف
فجر بضحك:يغتي بيضه انتي بتتكثفي
عمرو بضيق:مش بجح زيك
فجر بخبث:قول انك غيران اني بدلعو وانت لا
عمرو:نينينيني
فجر بضيق:اي مش هناكل ولا اي
عمار بضحك:هناكل بس بشرط
فجر بضيق:كمان هتتشرطو عليا عشان تاكلوني اتشرط يا سيدي
عمار ببتسامه:بما انك هتخشي الجامعه هنا ننزل نجبلك شوية لبس لانك جي معكيش حاجه
فجر ببتسامه:مش عايزه لبس
عمرو:احسن وفرتي
فجر بخبث:هاخد من لبس عمرو
عمرو بصدمه:ده انا اخد روحك
عمار بخبث:هغديكي برا لو جيتي معايه
فجر نطت بفرحه:يبقا هاجي
عمرو بغضب:صحيح بتاعت كراشك هو توفقي علي الي يقوله وانا لما عرضت عليكي فلوس رفضي
فجر بضيق:عشان انت بدب وتستهل
عمار حب يغير الموضوع:طب يلا
فجر لقتها فرصه تقرب من عمار لانو اخواتها؛ماشي وناخد عمرو وعمر معانا
عمرو ابتسم:البنت دي جدع
فجر بغرور وهي بتزق كرسي عمار:اجدع منك ياض
فجر كنت خارجه وهي بتزق كرسي عمار وبتهزر مع عمر فجاه عربيه كنت جايه وهتخبطها
عمرو بصراخ:حسبي وشدها لي حضنو
فجر حضنتو جامد:هموت
عمرو بيبصلها:انا فداكي
(وه قلب الاخ يا جماعه الي عندنا في البيت دول مش اخوات
🙂
)
فجر خرجت من حضن عمرو:شكرا
باب العربيه اتفتح ونزل شب لبس بدله كلاسيكي من غير كرفته متفصله عليه خمري شعرو بني وعيونه بندقي وجسمو رياضي قفل الباب برجلو وكان داخل بغرور ولا كانو عمل حاجه
فجر مسكت ايدو:زريبة ابوك هي
بصلها من تحت النضاره:بتكلميني انا
فجر بسخريه:بكلم خيالك
زح ايديها ببرود وكان داخل
فجر بغضب من بردو:انت كنت هتموتني
وقف مكانو بس لسه مديها ضهرو:وممتيش
عمار:خلاص يا فجر يلا
فجر كنت مشيه معاه
بس الشب التفت:عمار المشلول بقا يكلم بدا افتكر انك اخرس
فجر قربت منو بغضب:اعتذر
ابتسم بسخريه
فجر شدت النضاره ورمتها في الارض بعصبيه اتكسرت:اعتذر
عمر ميل علي عمرو وبهمس:فهد مش هيرحمها
بقد بندقيته تحدق في بندقيتها:انتي عارفها الي كسرتيها بكام
فجر بغضب:وانت عارف الكلام الي قولته ده بيوجع ازاي وهتعرف ازاي شكلك حلوف
فهد بغضب:احترمي نفسي
فجر بحده:اعتذر منو
فهد ميل عليها وهمس في ودنها بصوت واطي خلها برقت
فجر كورت ايديها ووشها احمر
فهد بعد عنها ببرود:سعتها بس هعتذر
فجر رفعت ايديها وضربتو قلم علي وشه يلف
عمر شهق:احيييييه
فهد عينيه احمرت من الغضب وعروق رقبته بقت بارزه
فجر بشماته:تستاهل وفي سره:كلو الا اخواتي ولفت عشان تمشي وهي بترجع شعرها لي وره الي خبط في وش فهد
فجر راحت تزق كرسي عمار وختفت من قدامو
فهد بيجز علي سنانه وبغضب:شكلك لسه متعرفش مين فهد سالم فهد وحط ايدو علي خدو
عمر بخوف:انتي مينفعش ترجعي الفيلا تاني
فجر:لي يعني
عمر بصدمه:لي اي ده ده فهد هيعمل من راسك مدلية مفتيح
عمرو بتايد:وهيعمل من رجليها شورما
عمر برعب:مش بعيد يعلقها زاي الدبيحه علي باب اوضه
فجر:اييييي بتتكلمو عن ابو لهب
عمر:اكفر
عمرو:اشرس
عمر:اوحش
عمار بضحك:كده انتو بتخوفها يعني
عمر باعجاب:بس شرسها عجبتيني
فجر بضحك:طب بمناسبت اني بقيت بطله هتاكلوني فييين
عمار بضحك:تعالو ناكلها ل تاكولنا
فجر ضحكت بصوت عالي
عند مالك
مالك بضيق:انتي بتزني لي ها لي
سحر بضيق:بقالنا تسع سنين مخطوبين انا عايزه اتجوز
مالك بضيق:لسه بكون نفسي
سحر بحنق:شقه وعندك عربيه وجبت عايز اي تاني
مالك بضيق:عايز القي نفسي بلاش ضغط بقا
سحر بحسره وفي سره:شكل ده ذنب فجر بيخلص فيا بس انا مش ذنبي اني بحبو
مالك بضيق:عن اذنك عندي معاد مع طارق وسابها ومشي
سحر بضيق:انا مقدرش استحمل اكتر من كده
مالك بيكلم طارق:انت فين يابني
طارق:في تربيزه جنب الشباك اهو شفتك تعالي
مالك قاعد قدامه: اطلبلي قهوة كلت دماغي
طارق بضيق:مهي معاها حق بردو مش عايز تتجوز لي
مالك ببرود:مش ذنبي قلبي مش قابل
طارق بضيق:مالك تسع سنين عدت هي مش بعيد نسيتك اصلن وحبت
مالك حس بنار بتغلي جوه من فكرت انها تحب غيرو وغمض عينيه بالم:مضنش
طارق:قول انك مش عايز تقنع نفسك بده يابني كنت طفله واكيد نسيتك
مالك بجمود:هتاكل اي
طارق:هتفضل تهرب لحد امته
مالك:لحد مالقيها وشوف انها فعلن نستني وطلعها من دماغي او اموت تطفح اي
طارق بسخريه:اه تطلعها من دماغك
عمرو:مش هتقوليلي الكتاب الي جريتي عشانو كان في اي
فجر بضحك:كان فيه فيل
عمر ضحك علي تعبير وش عمرو
عمرو بغضب:تصدقي ابقا عيل لو اكلمت معاكي تاني
فجر دخلت المطعم حست روحها اترضت ليها وقلبها دق
عمر:هنقعد فين
عمرو:لا:هنقعد فوق الجوه اهداء
عمر:طب يلا
مالك حاسس قلبه بيدق وانو ارتاح
لا تكن ملحد بي ان قلبي عامر فيك
❤
فجر وهي بتاكل:يلا كل واحد يحكيلي عنو خاليني اعرفكم
عمر:انا اضعر اخواتي عني 25سنه متخرج من طب ودكتور في بدايت حياتي واعزب
فجر بخت الشوربه علي عمرو بضحك:اعزب هو انا بقولك هات بطاقتك الي بعدو
عمرو خد المنديل وبيمس هدومو بقرف:كتك القرف في منظر
فجر بضحك:سوري وانت الوسطاني اكيد
عمرو:ممم صح الي بعدو
فجر بضيق:بطل بياخه بقا وقول
عمرو:طيب اتحيلي عليا شويه
فجر بغيظ:والله ابخ عليك الشوربه تاني
عمرو بضحك:احم عمرو سعيد 26سنه متخرج من هندسه ماسك شركات الفهد وسنجل
فجر بضحك:شكلك اولعبان بتاع بنات
عمرو بصدمه:مين قالك
كلهم ضحكو عليه هو كشر
فجر بصت ل عمار ببتسامه:وانت
عمار بص ل الطبق الي قدامو ببرود:انا مش مهم
عمرو بتافف:عمار 29سنه ظابط
فجر تشهق باعجاب:واو انت ضابط
عمرو بغيط:وبنسبه ل اني مهندس عادي يعني
عمر بتايد:وانا دكتور اي مفيش اي امبهار
فجر بصدمه:انتو متخلفين ده ضابط وبصت ل رجلو اكيد ده بسبب عمليه صح صح عصابه لا لا مافيا
عمرو بضيق:فهد و
عمار بغضب:عمرو قولت اقفل الموضوع
عمرو حط صباعو علي بؤقه
فجر عقدت حاجبها:فهد الكبير ولا فهد الصغير
عمار بصلها بضيق وسكت
فخر بصت ل عمرو:قول انت
عمرو بص ل صباعو الي علي بقه ورفع كتفه بقلت حيله
فجر بحزن:مجربتش تتابع مع دكتور ممكن تمشي
عمر بصلو بضيق:محتاج عمليه في الركبه وعلاج طبيعي وتمرين بس هو رافض
عمار بغضب اكبر:قولت اخرسو
عمر حط ايدو علي بؤق زاي اخوه وبصلو بخوف
فجر ميلت علي عمار وبهمس:احم طيب انت سنجل
عمار بصلها وضحك ضحك رنانه
فجر بضحك:العب تبقا سنجل وغمزتلو
قدو الوقت هزار وطلعو من هنا علي المول عشان يشترو هدوم ل فجر
فجر بفرحه:اي رايكم في ده
عمرو وعمار بصوت واحد:عريااان
عمر بضيق:مكان حلو
عمرو بغضب:اسكت يا خنزير
فجر خرجت وهي لبس بنطلون وتي شيرت
عمرو بردح:ولا رقصات كباريه شارع الهرم
دبت علي الارض ودخلت وخرجت وهي لبسه فستان طويل و واسع
عمار بضيق:لا لا بردو ظهر حلوتك غيري
فجر بغضب:اسمع ياض منك لي محترم ومقفل وهخدو اخرسو بقا
عمرو وعمار اتصدمو وهي دخلت تغير
عمر بضحك:تستهلو
عمرو وعمار بصراخ:بس يا خنزيييير
دينا بغضب:هيكون فين وقافل موبيلو ده مرنش عليا حته
سريا بصدمه:ده عمار الي بيضحك ده
عمار بضحك:واحده كمان
فجر بضحك:بيقولك مره مكروانيه متخانقه مع جوزها قالتلو انا راحه اندوامي
عمار وعمر بيضحكو وعمرو بيضحك علي شكل اخواته ولفف ايدو حولين وسط فجر
فجر طبعا سكتلو اخوها يا جدعان
دينا بغضب:الله الله انت بتضحك وانا محرقو دمي
فجر:طب اطفي النار ليتحرق ليشيط
عمرو كتم ضحكتو:لي يا حببتي بس
دينا بغضب:كنت فين
عمرو بتوتر:اجتماع
دينا بغضب وصراخ:كمان كداب
عمرو بغضب:انت من امته بتعلي صوتك
فجر ادخلت:لا يا عمرو ملكش حق كنت قولها انك كنت بتحجز في مطعم واجرت يخت عشانها وخدني معاكم عشان انا بنت وبفهم في زوق البنات وتنقي هديه ليها يعني انت تعمل كل ده عشانها وتزعقلك ملهش حق
دينا بصدمه:بجد يا حبيبي
عمرو بغضب:تصدقي متستهليش ولا حاجه انا هلغي كل ده وسابها ومشي
دينا مشيه وراح:حبيبي انا اسفه عموري استني
فجر وعمر بصو ل بعض وضحكو
عمار بضحك:انتي خبيثه
فجر بضحك:مش احسن متزعق ل اخو احم ل عموري
عمر ببتسامه:بجد كان يوم لذيذ اكيد هشوفك تاني
فجر سندت علي كرسي عمار:مانا بايته معاكم يابني
عمر ببتسامه:طب هطلع اغير انا
فجر ميلت علي عمار:كلمنا لسه مخلصش
عمار ابتسم بحب:اتمني ميخلصش
فجر ببتسامه:احم اوضك فين اوصلك ليها
يارا:متتعبيش نفسك هوصلو انا
عمار وشه ظهر عليه الضيق:فجر بعد اذنك اوضي اخر الممر وديني
فجر زقت الكرسي وهي بتبص ل يارا ببرود حاسه محبتهش
سريا بصت ل ميرفت:مين دي
ميرفت هزت كتفها بلا مبلاه:يمكن خدامها او واحده هتراعي عمار
فجر دخلتو الاوضه وولعت النور:اوضك حلو اوي
عمار ابتسم:اتفضليها
فجر بضحك:اكنها اوضي وراحت نحيت الدولاب طلعت بجامه اسعدك تغير
عمار بصدمه:نعم
فجر في سره:يغبيه هو ميعرفش انو اخوكي يا بهيمه بصتلو احم اقصد اسعدك تقعد علي السرير انت فهمت اي
عمار بحيره:لا عمرو هيجي دلوقتي
فجر قربت منو وهي بص بعيد وبدات تفتح زراير القميص:بص اولن انت اخويا اقصد زاي اخويا عادي لو سعدك وبدات تقلعو القميص ثانيا الندل عمرو زمانو نام ولبستو التيشير وبعدين خلصنا خلاص اعتبرني ممرضا يسيدي
عمار ابتسم براحه:شكرا
فجر زقت الكرسي لحد السرير ولفت ايدي علي رقبتها وايديها هي حولين وسطه وقومتو كان وقف علي رجليه بس حملو كلو علي فجر الباب اتفتح
كان فهد الجد:انتي بتعمل اي
فجر اتمسكت بعمار وابتسمت:زاي مانت شايف بساعد عمار ينام
فهد بص ل عمار:شايف انكم بقيتو اصحاب
عمار بعفويه:مش انا بس ده عمر وعمرو وبوب حبوها اوي وكلنا اتعلقنا بيها
فجر بتبص ل فهد بتحدي:عقبال الي قلبهم حجر
عمار بضحك:طيب كده تقلت عليكي ارميني علي السرير
فجر سعدتو ينام براحه وكانها خايفه عليه ل يتكسر:انت تتقل براحتك اخف منك علي قلبي مفيش
عمار بصلها بحب وابتسم
(لا لا يا متخلف متحبهش ده اختتتتتك
🙂
)
فجر اداتو البنطلون:فك الزرار
عمار بصدمه:نعم يغتي
فجر بضيق:اكيد مش هتحرش بيك
فهد بصلهم بضيق وخرج
عمار فك زاي ماطلبت منو رمت الغطي عليه ومسكت البنطلون من عند رجلو سحبتو
فجر بضحك:تلبس البنطلون تنام من غير بنطلون انت حر انا همشي
عمار باحراج حدف عليها المخدها:غوري من هنا
فجر خرجت بضحك:تصبح علي خير يا عمري
عمار ابتسم وسند راسو علي السرير
فجر وقف برا الاوضه:لحظه بس انا هنام فين
فهد:فجر
فجر التفت لي:جدي
فهد بجمود:اوضتك في الدور اتاني بابها لونه رمادي وسابها ومشي
فجر بضيق:حته مقليش تصبحي علي خير طلعت فوق تدور علي الاوضه لقتها حطت الكياس الي كانو الشباب سبوها في الصاله دخلت الحمام غيرت ولبست فستان قصير ل النوم ومسكت الموبيل اﻷرضي الي في الاوض ورنت علي عفاف
فجر:الو يا فوفه
عفاف:انتي فين يا بنت
فجر:انا عند صحبتتي وهبات يومين وجي اه قولي ل عمو معتز مش عايزه الشغل انا صحبتي جبتلي شغل كويس هبقا اقول الثبح عشان لازم اقفل وقفلت معاها
فجر فردت نفسها علي السرير وغمضت عنيها
فهد كان طالع بس جدو ندها عليه
فهد:في حاجه يا جدي
فهد الجد:ابدا انت كلت
فهد ببرود:جدي انا مش طفل
فهه الجد:طب خد اشرب ده
فهد كان تعبان شرب تلت تربعه عشان يخلص من زن جدو وطلع
فهد الجد بص ل الكوبيه بخبث:القصه نفسها بتتكرار بس المره دي بفضيحه تكسر شكتك وتخلصني منك
فجر نايمه والفستان اترفع وهي بتتقلب
دخل فهد وهو بيطوح وماسك راسو وبيضغط عليها من الصداع
فهد بص علي السرير وبتسم ببلهاء:نور انتي رجعتيلي وميلي عليها
فجر اتنفضت وفتحت عيونها بغضب:انت
فهد سبت ايديها الاتنين بايد واحدها وايدو التانيه بيمشيها علي شفايفه بغضب وعروقه برزت:مش قولتلك مش هتفلتي مني ونزل ايدو فجاه شد القميص قدطعوو.....
يتبع...
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات