القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أغتصاب غير مقصود الفصل الثاني 2 بقلم أميرة محمد

 رواية أغتصاب غير مقصود الفصل الثاني 2 بقلم أميرة محمد

رواية أغتصاب غير مقصود الفصل الثاني 2 بقلم أميرة محمد

رواية أغتصاب غير مقصود الفصل الثاني 2 بقلم أميرة محمد

حسيت بحد ببحط ايده علي كتفي للفيت ورايا واتصدمت
أمنيه بصدمه : احمد .........؟؟؟
نفضت ايدة بسرعه وانا متوترة وخايفه
احمد بلهفه : كنت بدور عليكي روحتي فين ؟
أمنية بغضب :انت مالك بتتكلم بعشم كده وبعدين ايدك الوسخه دي متتمدش عليا تاني انت فاكرني هسكتلك زي اول مرة لا انسي
احمد : امنية ممكن تهدي
بدأت ارتعش وجسمي ساب
امنية : امشي من هنا جاي ليه بعد م دمرتلي حياتي
أحمد بأسف : أمنية صدقيني انا مكنتش ف وعيي ومعرفش عملت كده ازاي
أمنية بجمود : عارف انا اللي غلطانه عشان وثقت فيك واعتبرتك صديق ليا وانت متستاهلش حتي انك تسلم عليا بقلمي اميرة محمد
أحمد بحزن : حقك تقولي كل الكلام ده ومستعد اعمل اي حاجه انتي عايزاها
أمنية ببرود عكس النار اللي جواها : وانت شايف انك المفروض تعمل ايه ....؟
أحمد بدون مقدمات : اتجوزك .....!!!
أميرة بدموع : يااااه قد ايه حااسه نفسي رخيصه ، رضيتها عليا ي احمد ؟ رضيت عليا اني ابقي رخيصه ف نظري ونظرك ونظر المجتمع اللي لسه هيعرف ، بتبرء ذمتك بجوازك مني ، طب والله كتر خيرك ي راجل ،احنا صحاب بقالنا 4 سنين هانت عليك صداقتنا ؟ليه ي احمد .....ليييييييه ؟؟؟
أحمد بحزن : امنية انا اسف والله اسف انا ....
أمنية بعياط : اسف ؟؟؟ابويا ضربني لما كسر جسمي وجرني من شعري ورماني برااا البيت ومش بس كدا لا نمت ف الشوارع يومين ً.......يومين وانا متمرمطه علشان غلطه انا مليش ذنب فيها ومليش حد اروحله الكل اتخلي عني بقلمي اميرة محمد
احمد بحزن : انا جمبك ومش هسيبك وهصلح كل حاجه بس تعالي معايا
"مسحت دموعي
امنيه بزعيق : اجي معاااااك انت اتجننت ف عقلك فاكرني هعيش مع واحد زيك مغتصب لا ومين اعز اصحابه ، انت متعرفش صداقتنا كانت مهمه بالنسبالي قد ايه ي خسارة ي احمد ضيعت كل حاجه
أحمد بسرعه : لا لا متقوليش كده انا مينفعش اخسرك احنا هنتجوز و...
أمنية بعصبيه : اخرس انت لو اخر واحد ف الدنيا مستحيل اتجوزه انت فاكر اللي حصل هيخليني ضعيفه تبقي غلطان امشي مش عايزة اشوف وشك تاني
• مشيت بسرعه قبل ضعفي م يبان كله انا ازاي بكيت قدامه دا ميستاهلش دمعه مني انا هروح ادور علي شغل وهروح لبابا البيت واترجاه يسامحني بقلمي اميرة محمد
" في بيت احمد "
الكل قاعد حزين ومحدش بيكلم التاني واحمد بقاله يومين غايب عن البيت
زهرة بعياط : بابا امنية مبتكدبش انا كنت موجودة ومعرفتش اسيطر عليه .....اتصرف ارجوك
الاب بعصبيه : انا مش مصدق ان احمد يعمل كده هوة اتجنن ف عقله ومن امته بيشرب ؟
الام بدموع : معقول ابني اللي الناس كلها تحلف بشاهمته يطلع منه كل ده وكمان ف امنية البنت اللي بعتبرها زي بنتي زهرة دي اخرة تربيه فيك ي احمد
الاب بغضب : الولد ده لازم يتحمل المسؤليه ، يبقي راجل ويروح يطلب البنت من ابوها
احمد كان داخل وسمع كلام باباه ورد عليه بقلمي اميرة محمد
احمد : وانا موافق ي بابا
لسه هيكمل كلامه ابوة نزل بالقلم علي وشه امه شهقت واخته حطت ايديها علي بوقها
الاب بعصبيه : انت ليك عين تتكلم ي بجاحتك ي اخي مش مكسوف من نفسك ومن ايمته بتشرب رد عليا ي محترم ولا انا مبقاش ليا لزمه ف البيت ده وكل واحد بقا يعمل اللي يعجبه
احمد بحزن : والله ي بابا هيه مرة اللي شربت فيها
الاب بغضب : طب والبنت واللي انت عملته فيها
احمد بحزن : مكنتش ف وعيي والله م عارف عملت كده ازاي ؟
زهرة بغضب : انت حيوان لا يمكن تكون اخويا مصعبتش عليك امنية دا قلبي كان بيتقطع عليها من النهاردة اعتبر ملكش اخت اسمها زهرة لسانك ميخاطبش لساني
احمد : خلاص بقيت انا الشرير والحيوان خلصتو وانتي ي ماما مش عايزة تقولي حاجه بقلمي اميرة محمد
الام بدموع : هلومك علي ايه يبني ولا علي ايه روح ربنا يسامحك ، صلح غلطتك ي يبني واتجوزها دا اذا رضت
احمد بدموع : حاضر ي امي
لسه هيمشي ابوه وقفه
الاب بجمود : استني عندك
احمد : نعم ي بابا
الاب بجمود : تروح بكرة تطلب ايد امنية من ابوها ولو وافق هنعمل كتب كتاب علي طول وتتجوزها ف الشقه اللي فوقينا، واعتبر ملكش اهل غير لما امنية تسامحك دا لو قدرت ، وانتو اي حد هيتعامل معاه هيكون عقابه زيه ، لو عايزين تطمنو علي البنت ابقو اطلعو من غير م توجهولو كلام بقلمي اميره محمد
احمد بحزن : ليه القسوة دي ....؟
الام بعياط : معلش يبني انت عارف ابوك مبيحبش الغلط ، عشان خاطري اعمل اللي بيقولك عليه دا عايز مصلحتك وامنية هتسامحك ي حبيبي دا انتو صحاب من زمان وعشرة عمر وهيه متقدرش متسامحكش عشان قلبها طيب
احمد لنفسه : م دي المشكله ي ماما الضربه جاتلها من اعز اصدقائها ، اتمني تسامحيني ي امنيه
• انا مش قادر اسامح نفسي هيه هتسامحني بس مش هضعف وهروح اطلبها من ابوها اياكانت رد فعله ايه وهصلح كل غلطه ارتكبتها ف حقها
احمد : السلام عليكم ي عمي ..
ابو امنية او م شافه ضربة بالقلم علي وشه ونزل فيه ضرب واحمد مستسلم تماما مبيقاومش (معلش استحمل عشان انت هتضرب كتير الفترة الجايه
😂
)
ابوها بقي بينهج واحمد قام وقف وعدل لبسه ومسح الدم اللي تحت بوقه وقاله ....
احمد : حقك ومش هلومك ..بقلمي اميرة محمد
مرات ابوها طلعت اول م سمعت الزعيق
ابو امنيه بزعيق بحقد : انت ليك عين تيجي هنا بعد اللي عملته ف بنتي ي حيوان ، دا انا طردتها من بيتها ي اخي حسبي الله ونعم الوكيل
احمد باسف : عارف اني غلطت وغلطي كبير وانا جاي وطالب ايد امنية من حضرتك وكلي عشم انك توافق
ابو امنيه : يعني معترف بغلطتك
احمد : ايوة ومستعد اعمل اللي تطلبوه
مرات ابوها : احنا طردناها من البيت ومش عايزين نشوف وشها تاني
ابو امنيه بزعيق : اخرسي مسمعش صوتك ادخلي جوااااااا...بقلمي اميرة محمد
دخلت جوة وهيه بتبرطم وابو امنية فضل قاعد ساكت واحمد باصصله واخير اتكلم
ابو امنية : واحد غيري كان قتلك بس انت حتي متستاهلش ارتكب جريمة فيك وبنتي انا معرفتش اربيها عشان كانت مصحباك ، وطول الوقت احمد احمد زي م يكون انت انجاز ف حياتها بس للاسف مطلعتش قد ثقتها فيك ...
• كل الكلام ده طبعا بيقتل احمد من جواه وبيخليه يحس بالذنب اكتر تجاة امنية
احمد : وانا مقدر كل اللي انت فيه بس دلوقتي ملوش لازمه الكلام ده ، انا شوفت امنية امبارح رفضت تتكلم معايا ،خلي عندك قلب بنتك اديلها يومين بتبات ف الشارع وبتدور علي شغل ، انا متأكد انها هترجع عشان تطلب منك تسامحها وانا عارف انها هتعمل كده ، ياريت تفتحلها بيتك وتخليها توافق علي جوازنا عن اذنك اميره محمد
• خرج احمد من بيت امنيه وساب ابوها ف دوامة افكارة اللي عماله تودي وتجيب لحد م دخلت عليه السنيورة مراته
مرات ابوها : هتعمل ايه ي عبدو....؟
ابوها : والله منا عارف ...
مرات ابوها : انا من رأيي تجبرها تتجوزة وتحافظ علي شرفنا وسمعة عليتنا عشان بنتك وابنك التانيبن لما يكبرو محدش يعايرهم
ابو امنية بصلها بصله طويله وبعدين قعد لوحده بيجي بتاع ساعتين يفكر ف كلامها وحط راسه بين ايدية وهوة بيتمتم بالكلام لحد م الباب خبط واول م فتحه اتصدم لانها كانت امنية بقلمي اميرة محمد
امنية بدموع : ارجوك ي بابا سامحني صدقني انا مظلومه اديلي يومين ببات ف الشارع هعمل كل اللي انت عايزة بس ...
ابوها : تعالي ادخلي
امنية استغربت بس دخلت وابوها قفل الباب وقعد وطلب منها تقعد
ابوها : انا مدخلتكيش البيت عشان سواد عيونك انتي غلطانه زيك زي البني ادم الحيوان اللي اسمه احمد ويعالم دي خطه عملتوها انتو الاتنين عشان تتجوزو ولا لا
امنية بسرعه : لا ي بابا صدقني انا معملتش حاجه وكمان مش عايزة اتجوزو بقلمي اميرة محمد
ابوها بجمود : اخرسي واسمعي هقولك ايه لو عايزاني اسامحك توافقي تتجوزيه كدا كدا غصب عنك هتتجوزيه
امنية بصدمه : ......
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات