رواية انثى الصقر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك ايمن
رواية انثى الصقر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك ايمن |
رواية انثى الصقر الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ملك ايمن
ليلي:صباح الخير
مالك تجاهلها ودخل البيت
ليلي:انت يلا انا مش بكلم......قاطعها رنت الفون
ليلي:الو
ليل:صباح الخير
ليلي:عايزه اي
ليل:تؤتؤتؤ مش من حقك ابدا تبيتي حوزك طول الليل في الجنينه كده
ليلي:ليل انتي عايزه اي مني ومن جوزي
ليل:عايزين نتقابل
ليلي:فين
ليل:في*****الساعه ٣:٠٠ الفجر
ليلي:تمام....ليلي في نفسها ياتري ياليل ناويه ع ايه
في مكان لم نزره من قبل💃💃💃💃
ماريا:سيمو احنا هنرجع امتا
سليم:اي انتي زهقتي مني
ماريا:لا طبعا بس عايزه انزل الشغل
سليم قرب منها وحضنها وقال من عيوني بكره ننزل مصر ياروحي
💃💃💃💃💃💃💃
في مكان هادي جدا يجلس كلا من اياد ونورسين
اياد:ها ياستي جبتينا هنا لي
نورسين:اياد انا حبيتك ولازم تعرف حاجه مهمه اوي يمكن لو عرفتها من حد تاني متبصش في وشي
اياد:في اي اتكلمي
نورسين................
💃🌚💃🌚💃🌚💃🌚
مالك:ماما انا ماشي
داليا:اي مش هتفطر
مالك:مليش نفس
داليا:انتو مالكو ياولاد الله انت وليلي مفطرطوش
مالك:ليلي مافطرتش
داليا:لا
مالك:طيب انا همشي
🌝🌚🌝🌚🌝🌚🌝🌚
ليلي قعده في مكتبها ولسه هتركز في القضيه الي معاها سمعت صوت زعيق بره ومبقتش عارفه تركز زفرت الهواء بضيق
وخرجت من المكتب تشوف في اي
ليلي:انت يابني في اي
العسكري:لا حضرتك ده واحد عايز سليم بيه عشان قضيه وقلتلو ان سليم بيه مش موجود
ليلي:دخلو لفيبي تشوف القضيه دي يلا ومش عاوزه اسمع نفس مفهوووم
🌝عند فيبي🌚
فيبي:ادخل
العسكري:تمام يافاندم القضيه دي متحوللالك من انثي الصقر
فيبي:تمام دخلو
الشخص:سلام عليكم
فيبي:وعليكم السلام اتفضل
بعد ما الشخص حكا لها القضيه
فيبي:انت قليل الادب اي الي بتقولو ده
الشخص:حضرتك دي القضيه
فيبي سابت المكتب وجريت ع مكتب ليلي ودخلت من غير ما تخبط حتي
ليلي:اي قله الذوق دي في اي
فيبي:مش هقدر اكمل خا خالص
ليلي:طب اهدي واقعدي كده وقوليلي في اي
فيبي:قضيه سليم باشا مش همسكها مش هقدر
ليلي:لي قضيه قتل
فيبي:ياريت
ليلي:مخدرات
فيبي:ياريت
ليلي:سلاح🤨
فيبي:كان اهون
ليلي:امال انا جبتلك اقوي القضايا
فيبي:دي قضيه قليله الادب
ليلي:ننننعمممم اغتصاب
فيبي:لا لالا
ليلي:امال اي القضيه ده اتكلمي في اي
فيبي:بصي انا عبعتلك الراجل وهوا يقولك تمام دقيقه ويكون عندك وخرجت من المكتب
ليلي:مالها المجنونه دي
بعد شويه الباب دق دق دق
ليلي:اتفضل
دخل شخص يبان عليه الاحترام
ليلي:اتفضل حضرتك
الشخص:ممكن تجبولي ظابط راجل
ليلي:نعم راجل احنا معندناش حاجه اسمها راجب وبنت وعزمت ليلي في نفسها انها هتمسك القضيه دي
الشخص:انتي حره بس ياريت تكوني قويه عشان متحولنيش لظابط تاني زي الانسه
ليلي:الانسه حولتهالي عشان ده مش فرعها وعشان تصدق هتقعد معايا وانا بحقق معاك بصوت عالي ياعسكري
العسكري:تمام يا فاندم
ليلي:اندهلي فيبي من مكتبها
العسكري:تحت امرك
بعد فتره الباب دق دق دق
ليلي:ادخلي
فيبي:وخايفه تبص للشخص حضرتك عيزاني
ليلي:اقعدي هنا وانا بحقق
فيبي:بس
ليلي بصتلها بنظره كفيله تسكتها
فيبي قعده ونزالت بتتجنب النظر للشخص ده
ليلي:اتفضل ايه قضيتك
الشخص:حضرتك انا احمد الكيلاني محامي وجاي هنا في قضيه تخص موكلي لكن حساسه شويه
ليلي:ممكن اعرف مضمون القضيه
احمد:احم حضرتك موكلي كان هو ومجموعه من الاشخاص كانو بيتابعو مع دكتور اسنان معرف بس للاسف الدكتور ده بيتحرش بيهم
ليلي:هوا بيتحرش بستات
احمد:احم لالا يافندم برجاله
ليلي اتصدمت بس مبينتش
احمد:المهم بيبنجهم و يتحرش بيهم وموكلي وبعض من الناس التانيه سكتو عشان الفضيحه لكن من كام يوم وصل فيديو لموكلي وبيصور الي كان بيعملو معاه وده الفديو يافاندم وقدمو لليلي
ليلي:تمام انا عايزه اقابل الاستاذ ياريت يجيلي بكره عشان نتكلم
احمد:بكره انشاء الله يناسب حضرتك الساعه ١٠:٠٠
ليلي:تمام مناسب وانا هشوف الفديو وادرس القضيه
احمد:تمام بعد اذن حضرتك وخرج
ليلي:فيبي هتكوني معاي فيبي فيبي انتي يابنتي
فيبي:ايواه يافاندم اتفضلي
ليلي:لا ولا حاجه اخرجي انتي وخرجت فيبي وليلي مسكت اللاب توب عشان تشوف الفديو ده واول ما الفديو اشتغل اتفتح الباب ليلي اتخضت وكانها كانت بتتفرج بمزجها
مالك بشك:بتتفرجي ع اي
ليلي:ولا حاجه هكون بتفرج ع اي
مالك:وريني انتي بتتفرجي ع ايه وشد اللاب توب منها واتصدم
تعليقات
إرسال تعليق