القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انثى الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ايمن

رواية انثى الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ايمن
 رواية عوض آل معتصم الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم رحمة ايمن

رواية انثى الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك ايمن

 لم ارد يومآ ان اكون الشريرة في رواية أحدهم و لكن كل من له رواية يقسم الأدوار بذاته🌕🖤
يوسف: ازاي عايز تتجوزها وهيا متجوزه
يسر: متجوزه مين اي الي بتقولو ده
عم يسر: متجوزه اتجوزتي من ورانا يابنت ال****ولله لقتلك واشرب من دمك
يوسف: خلصت يلا يايسر لازم نمشي
وخد يوسف يسر وركبو الغربيه ومشيو
يسر: اي الي انت عملتو ده كده هيقتلوني
يوسف: محدش هيلمسك
يسر: ولله ومين هيمنعهم
يوسف: انا
يسر: بصفتك مين
يوسف: جوزك
يسر: انت ما سدقت دي لعبه
يوسف: لا منا هتجوزك دلوقتي ومدهاش فرصه حتي ترود وراح بيها عند الماذون واتجوزها
رجع البيت وقال لامو الخبر وطبعا نعمه متوصيتش في الصويت
عند ليلي صحيت بفزع من الصوت
مالك: اي ده في اي
ليلي: مش عارفه تعالي ننزل نشوف
عند اياد ونورسين كانت عند  اياد كا العاده
نورسين: اي الصوت ده تعالي نشوف في اي
اياد: سيبك منهم ونامي
نورسين: قوم عشان ميلاحظوش غيبنا يلا قامت نوسين لبست هدومها وكذالك اياد((ازبل اتنين في الروايه بفكر اموتهم   ولله)) 
نزلت ليلي وبصوت جمهور: اي في اي وطي صوتك
مالك: ليلي اهدي
يوسف: اسف ع الازعاج
ليلي: في اي
نعمه: البيه اتجوز الهانم
ليلي ابتسمت بخبث: طب متقول ياجو كنا جوزنهالك
يوسف بضيق: ليلي
ليلي: خلاص خد مراتك واطلع ع اوضتك وبكره نتكلم بعدين
نعمه: ابدا ده ع جثتي
ليلي واتحولت من ليلي ل ابراهيم😂: انا قلت كلمتي وخلاص يلا يايوسف
كانت تخوف حتي يسر الي كانت هتعترض خافت
طلع كل واحد اوضته وفضل تحت نعمه وحسين وعامر وداليا وفؤاد طلعو اوضتهم
((طبعا بتسالو مين نعمه وحسن دول عم ليلي ومراتو الي هما اهل يوسف واياد )) 
عند ليلي
مالك: غريبه انك مغضبتيش من يوسف
ليلي: يوسف بيحبها بس بيكابر
مالك: وهيكابر لي يعني
ليلي: بعدين انا عايزه انام
مالك: طب قبل ما تنامي بس انتي ملبوسه
ليلي: اي لي بتقول كده
مالك: اصلك فجاءه كده طلع منك واحد تاني
ليلي: اه ملبوسه ونام بقا احسن ما اجننك
مالك بخبث: طب جننيني كده
ليلي بحده مصطتنعه: اتخمد يلا
مالك: انا نمت اساسا
عند اياد
نورسين: يعني كده خلاص اخوك اتجوز
اياد: اه وانتي شغله بالك لي
نورسين: لا اص....... اياد سكتها بقبله يعبر بها عن مدي اشتياقه
((اشتياق اي مهي كانت معاك كتك النيله😒)) 
عند نعمه وحسن وعامر ومروه
نعمه: ازاي يتحوزها واحنا مش عاؤفنلها اصل ولا فصل
حسن: انا هعرفلك كل حاجه عنها اهدي
مروه: البت دكتوره يعني كويسه يانعمه
نعمه: اه مهي مش بنت وهب طرخ اتخانقو مع بعض وكل حزب طلع ع اوضته
عند يوسف(عارفه انكو مستنينها) 
يسر: ا.... انا ه هنام فين
يوسف:ببرود ع السرير
يسر: وانت
يوسف: بردو ع السرير
يسر: مستحيل ده يحصل 
يوسف: بت انتي مراتي يعني دلوقتي ممكن اعمل الي انا عاوزه فهمه فا ايه
يسر: ايه
يوسف: فا نتلم ونحترم نفسنا وتعالي يلا
يوسف اخدها في حضنو ونامو يوسف في نفسه: يارب مش عاوز اقع في نفس الوجع تاني انا خايف ااااه نامو من كتر التعب
في صباح يوم التالي ويحمل الكثير من المفاجات
كلو متجمع عند السفره نعمه بتبص ليسر بقرف واياد ونورسين في دنيا تانيه ويوسف بيهرب من قلبو ومالك هيموت ع ليلي ومروه بتابع بنتها خوفا من انها تعرف عامر الي كل علامات السو بينه ع وشو وليلي متابعه كل ده بهدوء
نعمه: وانتي بقا من عيله مين
يسر: انا مش من هنا من الصعيد
نعمه: واهلك فين
ليلي منقذه الموقف:في لي هوا استحواب سيبيها تاكل
بعد فتره 
ليلي:انا رايحه اتضرب سلام
يوسف اتنفض ومسك ايد ليلي
يوسف:لا طبعا انتي نسيتي الجرح مش هتخرجي من هنا
ليلي:حبيبي متقلقش انا كويسه
يوسف:قلت لا يعني لا انتي لو عايزه تخسري نفسك انتي حره انا مش عايز اخسرك
ليلي قعده تاني بس لاحظه نظرع غريبه في عيون يسر تجهها وفهمت انها غيرانه وحبت تتقل العيار شويه ومش ملاحظه الي هيولع جنبها
ليلي بدلع ع غير العاده:بقولك اي ياجو تعالي نروح حمام السباحه سوا
يوسف باستغراب:تمام ياليلو
يسر اتعصبت وقامت من ع الاكل كلعت اوضتها ليلي ضحكت بشده وطلعت وراها
يتبع....
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات