رواية انثى الصقر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ملك ايمن
رواية انثى الصقر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ملك ايمن |
رواية انثى الصقر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ملك ايمن
مالك اتعصب لفكرت انز واحد قرب منها وغضبو سيطر عليه وقرب منها مالك وبسها بقوه وكانو بيحاول يمسح اثر بوست اياد ليلي زقتو بقوه وضربته الم
ليلي بغضب: انت حيوان اوعي تقرب مني تاني
مالك: حيوان عشان مش عاوز حد يقرب منك
ليلي: ده شئ حصل من اكتر من عشر سنين انت فاهم يعني اي عشر سنين
مالك:انشا لله يكون عشرين افهمي بقا انا بحبك
ليلي وغضبت جدا:وانا.........اااه....اااااااه
مالك:ليلي اي الي حصل مالك جه يقرب منها بعدتو طب اكلم الدكتور
ليلي افتكرت يسر برغم من وجعها
ليلي:مالك خد تلفوني ورن ع الدكتوره يسر بسرعه هيا ادره بجرحي
مالك بتوتر وايدو كانت بتترعش؛ح حاضر
مالك:الو
يسر:الو مين
مالك:ايواه يادكتور انا مالك حوز ليلي الظابط الي كانت مجروحه
يسر:ايواه اه اهلا خير
مالك:ليلي الجرح شكلو فتح ارجوكي تعالي فورا
يسر:طيب بس اهدي واديني الرقم
مالك:العنوان******مستنين حضرتك
نزل مالك نده للكل عشان يطلعو وليلي اتفردت ع السرير
دخلو كلهم مالك قعد بره مقدرش يدخل دي ممكن تكون بتموت
كلو قاعد حواليها وهيا بتحاول تداري وجعها لاحظت يوسف واقف ع باب الاوضه وبيعيط
ليلي بصوت واطي:اطلعو سيبوني مع يوسف
مروه:لا مش هسيبك
ليلي بحده:قلت بره خرجو كلهم الا يوسف
ليلي:تعالي يايوسف قرب
يوسف قرب منها وقعد ع الارض حنب السرير ومسك ايديها وبقا يعيط زي الطفل الصغير
ليلي:هشششش هدي مالك انا كويسه اهو
يوسف:ليلي لي بتعملي كده في نفسك انتي عارفه اني مقدرش اعيش من غيرك
ليلي:ياعم ولله كويسه شويه وجع بس متخفش مش همشي من ع قلبك بسهوله دي
يوسف بقا خايف يقرب منها كان عايز يحضنها بس خاف
دخل عامر وقال الدكتوره جت اول ما دخلت بصت ليوسف وقالت ممكن تبعد
يوسف:حاضر بس بسرعه
ليلي في نفسها:غشيم كتك القرف
يسر:لو سمحتو عايزه جوزها بس يكون معايا عشان هتتعري ممكن
يوسف:هوا فين البتاع ده اندهولو
دخل مالك ورجليه مش قدره تشيلو خرجو كلهم
يسر:ممكن تسندها معايا
بعد ما اطمنت يسر انو الجرح مفتحش
يسر:لا هيا الحمد لله بس يكون كويس لو متعبتش نفسها
ليلي:ااه بس انا محتجاكي معايا فتره
يسر:انا مقدرش اسيب المستشفي
ليلي:ارجوكي فتره مش كبيره
يسر:تمام بس اجيلك بكره
ليلي:تمام شكرا
دخل يوسف بدون مقدمات:ها الجرح فتح
ليلي:بصتلو بقرف ع قلت زوقو
يسر:الحمد لله بس محتاجه راحه
يوسف:الحمد لله
ليلي:يوسف روح وصل الدكتوره يلا
يوسف:خالي السواق يوصلها
يسر:لالا مفيش داعي انا هركب تاكسي
ليلي اتغيرت طريقتها:انا قلت توصلها يايوسف يلاااا
يوسف:طيب انا بقول بس هدخل اجيب العربيه
وخرج يوسف ويسر(((عجبني اسم يسر اوي هيص ياجوو))
خرجو كلهم ووقف مالك والدموع في عنيه
ليلي:في اي
مالك:انا اسف مكنتش اقصد يحصلك كده انا اسف
ليلي:اسف ع اي
مالك:انا الي عصبتك حقك عليا ولله انا......وانهار باكيا امامها
ليلي:تعال قرب يامالك
مالك قرب منها بحذر شديد
ليلي:انا كويسه مفيش حاجه متقلقش وماشيلش نفسك ذنب
مالك:انا السبب انا اسف
ليلي بحده:الله يخرب بيت ام دي كلمه
مالك؛خلاص ممكن اعمل حاجه
ليلي:حاجه اي دي🤨
مالك قرب منها وطبع قبله رقيقه ع شفتيها وقال
مالك:اسف اني اتعاملت معاكي بعنف كده
ليلي:تعرف كنت هعمل اي
مالك:اي
ليلي:كنت هخليك زيك زي اختي
مالك بعد ما استوعب الكلمه بعد عنها وقف في اخر الاوضه
ليلي:ههههههههه ااااه ههههه
مالك:اهون عليكي ابقا ملك مش مالك
ليلي:لا يالوكه مرضهاش لنفسي اتجوز سوسن😂😂
في العربيه عن يوسف##بقلمي ملك ايمن##
يسر:هوا انت بتشتغل اي
يوسف:رجل اعمال
يسر:اها
يوسف:هوا انتي مرتبطه
يسر اتوترت جدا:الا
يوسف ارتاح داخليا
وصلها الڤلا وكان هيمشي وقف قدامو واحد
يوسف نزل من العربيه:نعم
عبد الرحمن:انت مين ياجدع انت وازاي تركب خطيبتي معاك
يوسف:خطيبتك مين
يسر:عبد الرحمن انا مش خطيبت حد كفايه بقا ابعد
عبد الرحمن:لا خطيبتي وتعالي بقا هتجوزك دلوقتي
يوسف وقف قدامو وداره يسر ورا ضهره:روح اللعب بعيد متخلنيش افوق عليك
عبد الرحمن:وسع كده دي بنت عمي وخطيبتي
يسر:انا مش خطيبت واحد مدمن امشي من هنا
عبد الرحمن:بقا كده طيب انا هجبلك عمامك وهتجوزك غصب سلام ومشي
يوسف لف ليسر وقال:مين ده
يسر:ابن عمي كان خطيبي وفسخت الخطوبه لما عرفت انو مدمن
يوسف:طيب انتي كويسه
يسر:ايواه شكرا لحضرتك
يوسف:العفو انا همشي بقا وانتي خلي بالك من نفسك
ومشي يوسف
تاني يوم يسر لمت هدومها وجهزت عشان يوسف عيجي ياخدها بامر من ليلي
جه يوسف وقبل ما يمشو كان عممها وولاد عممها جم
عمها رحيم:انت رايحخ فين يابت انتي
يسر:ده شئ ميخصكوش ابعدو عني
عمها:انتي يابت عايزه تعرينا تعالي هنا ودلوقتي حالا هنجوزك لعبد الرحمن
يسر:ده ع جثتي
عمها بيشدها عشان ياخدها ووقفو صوت يوسف
يوسف:ازاي عايز تجوزها وهيا متجوزه
استوووب البارت خلص ياتري اي الي هيحصل واي رد يسر ع الكلام ده ورد فعل
تعليقات
إرسال تعليق