رواية انثى الصقر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ملك ايمن
رواية انثى الصقر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ملك ايمن |
رواية انثى الصقر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ملك ايمن
قلم نزل ع وشها وصدمت منو
يوسف: فوقي ياليلي مش انا الي اخونك واطعنك في ضهرك انا كنت ليكي اب واخ وحبيب وعندي استعداد اخر روحي عشان بس لو لقيتك غلطانه لازم افوقك كنت حضنك وقت غضبك وانتي مش شايفه قدامك كنت انا موجود وبوجهك ده اخرتها تتهميني بلخيانه انا
ليلي: يوسف انا اسفه بس...... انا...
يوسف قرب منها وحضنها وكانت برغم من قوه جسدها الا انها كانت شبه الطفله بين ايديه
يوسف: هششششش صغيرتي متعيطش هممم
ليلي: انا مش صغيره الله
يوسف بمرح: امشي يابت اسرحي من هنا
ليلي: يوسف ايديك تقيله اوي
يوسف بضحك: اي ده شكلو ورم تعالي اديكي النحيه التانيه عشان يكون زي بعضو
ليلي: 😒😒
يوسف: خلاص خلاص حقك عليا بس متملكتش نفسي اسف
ليلي: عايزني اسمحك
يوسف: وربي ماهشيلك لا انتي مبقتيش صغيره جسمك تقل امشي من هنا
ليلي: بس يلا مش عيزاك تشلني
يوسف: امال عايزه اي وكمل بمرح لااااا انا الجون بتاعي شاريف وهيفضل طول عمرو شاريف
ليلي: ومالو يابيضه تعالي
يوسف: بس يابت اتعدلي عايزه اي
ليلي: منروحش انهارده ممكن
يوسف: بس كده تعالي
عند مالك
هما اتاخرو كده لي لما تيجي ياليلي
ليلي ويوسف اتفسحو وقعدو بره لحد الفجر بس تعبو وروحو
دخلو الڤلا لقو مالك في وشهم
مالك بغصب مكبوت: كنتي فين
ليلي: كنت بره
مالك: انا مش جوزك ازاي تقعدي بره لحد الفجر
ليلي: انا حره
يوسف: مالك ليلي كانت.....
مالك: انت متتكلمش خالص فاهم
ليلي: صوتك انت مش قاعد في الشارع
مالك سحب ليلي بغضب وطلع بيها ع الغرفه واول ما دخل رزع الباب وقفلو بلمفتاح
مالك: اسمعي بقا انتي مراااتي يعني كل خطوه تخطيها لازم اعرفها
ليلي: لا انا مش مراتك وانت عارف ده كويس
مالك: ومالو ياقطه اخليكي مراتي فورا وقرب منها وكان ناوي يعمل الي كان هيندمو العمر كلو ليلي ضربتو في المنطقه الحساسه وقالت
ليلي: فكر كده وانا اخليك لاتنفع ليا ولا لغيري فاهم
مالك: اااااه يابنت المجنونه
ليلي: اسمع انا مش هطلعك تنام بره عشان بس شكلي قدمهم لكن لو فكرت تقرب مني تاني انت حر
مالك: اااه طب عحبك كده اعمل اي انا دلوقتي
ليلي: روح لنورسين هيا مش حبيبت القلب
مالك: الله يحرقك ويحرق نورسين في يوم واحد وسابها ودخل الحمام:(((يعيني عليك يابني 😂😂)))
ونامو وعده اليوم ويوم بعد يوم ومحدش فاهم ليلي بتفكر في اي وفي يوم الكل ماجمع ع الصفره
يوسف: ااا عمي اياد جاي انهارده
ليلي بصت ليوسف وقال عامر
عامر: اهلا وسهلا
يوسف: ليلي لو مش
ليلي: ده بيت عمو وهوا حر انا مليش اعترض
واليوم ده كان احازه والكل متجمع في البيت وكانت هناك نظرات خوف ونظرات غضب
كل كان مركز مع التلفزيون وليلي كانت بتقرا في الجرنان وسمعا الصوت الي بتكرهو
اياد: سماعليكو
عامر: اهلا اهلا
. مروه: اهلا ياحبيبي
سلم عليهم واتعرف ع داليا وفؤاد ونورسين بس لسه معرفش انو ليلي اتجوزت
اياد: اي ياليلي مش هتسلمي عليا
ليلي: اهلا
اياد بخبث: جسمك بقا حلو اوي واتظبط
يوسف: اياااااد
اياد: خلاص سكت ((مالك مش موجود))
وبعد فتره مش طويله دخل مالك واتعرف ع اياد بس كان مش مرتحلو
اياد:صحيح يا لولو انتي بتحلوي كده لي
مالك: متحترم نفسك يلا انت
ليلي: بقولك اي يا اياد بكره عيزاك معايا هنروح مشوار
اياد: ياسلام عيوني
مالك: وانا معاكو
ليلي:لا لوحدنا
مالك:ده الي هوا ازاي يعني
اياد:مالك يابرنس كده انت مالك
مالك:مالي اني جوزها
اياد:اي ده انتي اتحوزتي
ليلي:اه مالك جوزي
اياد:بس جسمك متغيرش خالص عن اخر مره بس بقا اقوي
مالك:كان قايم يمسكو يقتلو بس ليلي منعتو
يوسف:اياد ليلي خلاص مش صغيره عشان الكلام ده اللتزم حدودك
وعدي اليوم تحت نظرات اياد لليلي الي كلها رغبه فيها ونظرات غيره من مالك
طلعو كلهم ع اوضهم عشان ينامو بس اياد كان شاكك في مالك وليلي انهم مش بيحبو بعض قرر يراقبهم
عند مالك وليلي
مالك:انا مش مرتاح للبني ادم ده
ليلي:ل.......قربت بسرعه من مالك وحاوطت ايديها رقبتو وقالت بدلع
ليلي:كوكي وحشتني
مالك بزهول:نعم انا
ليلي:هوا انا ليا كوكي غيرك
مالك:انتي مش كنتي
ليلي اتطرت تسكتو قربت منو وباستو مالك في البدايه اتصدم بس شويه وبادلها وكان ع العكس بيتعمق في القبله
بعد فتره ليلي زقتو بعيد عنها وراحت تكمل لبس
مالك:انتي مشيتي لي
ليلي:اياد كان بيراقبنا كان لازم اعمل كده
مالك قرب منها وحصنها من الخلف وهمس لها
مالك: امتي هتسلميلي تفسك بقا
ليلي: ده بعدك روح لنورسين
مالك: وحياتك عندي انة مظلوم
ليلي؛ مفيش فرق ابعد عني
مالك ليلي انا بحبك
ليلي:مالك انا اديتك فرصه وانت خذلتني
مالك:فرصه تانيه وانا هثبتلك انك غلطانه
ليلي:معاك لحد مجيب حقي ودي اخر فرصه
مالك بخبث:طب ممكن واحده كمان
ليلي:لا
مالك:لفها ليه وقربها وقال انا مش باخد رايك انا بس بنبهك وخدها في قبله طويله وعميقه يعبر بعا عن مشاعره وبعد فتره مش عارف قد اي ابتعد لحاجتهم للهوا وسند جبينه ع جبينها وقال
مالك:كفايه كده شكلك هتفرهدي مني
ليلي:افرهد اي يلا انت عارق انت بتكلم مين
مالك:كدابه انتي بضعفي معايا
ليلي بتحدي:انا عمري ماضعفت وقربت منو وباستو تاني((انتو استحلتوها بقا😂))
مالك:يخربيت عقلك
ليلي بضحك:يلا ننام عشان شكلك هتتهور
مالك:اتهور اي بقا دنا عايز سنه عشان استعيد قوتي بعد الي عملتيه فيا امبارح
ليلي ضحكت بشده:ياعيني عليك
مالك:لالالا انا ممكن اخليكي حامل دلوقتي في تؤام
ليلي:طب يلا ننام بقا
ونامو في حضن بعص كلعاده
......بقلمي ملك ايمن🌚
في الصباح ع الصفره
ليلي:اياد جاهز
اياد-جاهز يلا
وخرجت ليلس واياد واتجهو........
(((معلش نسيت اعرف اياد شاب في ال٣٣ مت عمره شاب طويل القامه زكي جدا ونسونجي جدا جدا رجل اعمال ناجح قاطع اهلو كلهم بسبب عميلو وبسبب.......هنعرف مع الاحداث عيون خضر وشعر بني حرير وبشره بيضاء)))
تعليقات
إرسال تعليق