القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انثى الصقر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ملك ايمن

 رواية انثى الصقر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ملك ايمن
رواية انثى الصقر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ملك ايمن

رواية انثى الصقر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ملك ايمن

ونامو هما الاتنين في الصباح مالك فاق قبل ليلي وسرح في وشها وابتدي يكلمها
مالك: ليلي انا خايف خايف انك تحني تاني وترحعي لحب عمرك خايف تسبيني انا بحبك ومقدرش اتخيلك مع واحد تاني مقدرش اشوفو بيلمسك انا ممكن اموتو فيها وحضنها جامد واقسم انو لو يقدر يدخلها بين ضلوعو كان دخلها وغفي مالك تاني من كتر التفكير
ليلي: هه مجنون تفتكر ممكن اسيب روحي انت مش عارف انا بحبك قد ايه انا لسه عارفه دلوقتي اني كنت غبيه اوعدك هنعيش ايام حلوه بس اخد حقي يامن هز له كيان انثي الصقر وطبعت قبله رقيقه
😉😉
علي خده
😂
في غرفه عامر ومروه
مروه مش ممكن تكون عرفت دي تموتني
عامر:مين دي الي تعرف وتعرف اي
مروه بتوتر:هه لا ابدا كنت بفكر في شغل ليلي بس
عامر:ياحبيبي اهدي شويه كده هه وبعدين احنا بقولنا كتير بعيد عن بعض ولا اي
مروه:عامر مش وقتو ابعد
عامر:لا ولله ده وقتو و.....نسيبهم بقا
عند نورسين
نورسين تتحدث في الهاتف
الشخص:خلاص مالك فلت مننا لفي ع يوسف
نورسين:يوسف انت متاكد
الشخص:ده الي هايهد ليلي اعملي الخطه
نورسين:تمام سلام
الشخص:استني انتي بتقولي ليلي ابتدت تحب مالك
نورسين:ايواه
الشخص:حلو اوي اسمعي هتعملي اي
........صحيت ليلي ولبست وجهزت ونزلت تحت ومالك كان في الحمام بياخد شاور
اتسحبت نورسين الي غرفه مالك وقلعت هدومها واصبحت شبه عاريه
تحت عند ليلي
مروه:حبييتي فين جوزك
ليلي بضيق:كان بيستحما
داليا:طب اضلعي اندهيلو يلا الاكل هيبرد وطلعت ليلي
عند مالك خرج من الحمام ومان لافف منشفه فقط ع خصره شافها نايمه بس مش شايف وشها من شعرها وقال
مالك:اي ده غريبه انك تنامي كده وبعدين انتي مش نزلتي
نورسين:انزل فين بس يالوكه
مالك بصدمه:انتي بتعملي اي هنا بمنظرك ده امشي اطلعي بره
قامت نورسين بمياعه......حبيبي اي مواحشتكش ولا اي وبتلف ايديها حوالين رقبتو
مالك زق ايديها وقال
مالك: امشي اطلعي بره يلا
نورسين سمعت صوت الباب بيتفتح قربت من مالك وباسته وطبعا المنظر مان بشع مالك مش لابس حاجه وهيا شبه عاريه ومرميه في احضانو وبتبوسو مالك انتبه لليلي الي مفيش اي تعابير ع وشها ذق نورسين بعيد عنو وقرب من ليلي وقال
مالك:ليلي انا ولله العظيم مفيش حاجه بيني وبنها انتي فهمتي غلط
ليلي بجمود:اطلعي بره
نورسين:اخدت هدومها وطلعت دخلت ليلي واغلقت الباب خلفها
ونظرت له نظره عتاب
مالك:ليلي اتكلمي متسكتيش كده ولله انا كنت في الحمام وطلعت لقتها كده وافتكرتها انتي واول ما الباب اتفتح لقيتها بتبوسني ولله العظيم هوا ده الي خصل
ليلي:مالك
مالك:نبض مالك
ليلي:طلقني
مالك:ايه طلاق اي ده ع جثتي
ليلي:انا قلت الي عندي وكانت هتمشي مالك مسك ايديها
مالك:بضعف ولله العظيم عمري مافكرت اخونك ولاحتي بظره انا مقدرش اتخيل واحده تانيه في حضني غيرك وكان هيحضنها بس هيا دفعتو
ليلي بغضب مكبوت:اسمعني كويس انا هسكت ومش هقول لحد وده كرم مني تطلقني بذوق وكانت هتخرج بس وقفت عند الباب
ليلي:اه ارجع استحما تاني يمكن تنضف من وسختك وخرجت وقفلت الباب وراحت موطنها ساحه الصعقه وشافها يوسف وطلع وراها بلعربيه
مالك:لازم اثبتلك انة مخنتكيش ياليلي وعد بيني وبين نفسي مفيش واحده هتعرف طعم حضني غيرك
عند نورسين
نورسين:كل حاجه تمام
الشخص:حلو اوي كده هتتطلق
نورسين:انت لي عايزها تتطلق
الشخص..ميخصكيش
عند ليلي كانت بتضرب بلمسدس ع اليافطه الي قدمها وابتدت تدريبها القاسي((حاسه انها هتكون في اخر الروايه الرجل الاخضر))
دخل يوسف وطبعا خايف عليها تاذي نفسها وكمان العمليه
يوسف:ليلي كفايه
ليلي.......
يوسف وقف قدمها وقال....لو هتكملي ضرب اضربي فيا انا
ليلي:ابعد
يوسف:لا كفايه
ليلي:لي بتقولولي انا كفايه انتو الي كفايه انا تعبت ام بتدمرني واب بيحاول قتلي صديق خاين زوج زوج خاين وانهارت وقعدت ع الارض
يوسف:زوج خاين تقصدي مالك
ليلي:انهارده شوفتو هوا ونورسين في وضع مخل
يوسف:اي انتي بتتكلمي بجد
ليلي:ياتري مين لسه مخانيش انت
يوسف:انا اي
ليلي:الدور جاي عليك انت ياتري متفق مع مين امي ولا ابويا ولا حب عمري القديم ولا جوزي الخاين بصوت عالي هتطلع تبع مين يايوسف
قلم نزل ع وشها صدمت منو
يوسف..........
يتبع....
لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات