القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أغتصاب صالونات الفصل الاول 1 بقلم أية البدري

 رواية أغتصاب صالونات الفصل الاول 1 بقلم أية البدري

رواية أغتصاب صالونات الفصل الاول 1 بقلم أية البدري

رواية أغتصاب صالونات الفصل الاول 1 بقلم أية البدري

الزواج
طلت بالاببض لاول مره وهناك حزن يتجول داخل قلبها
انا مش مصدقه اني هتجوز حبيبي خطيبي قريبي وابوا ابني /وحطت ايدها علي بطنها بوجع /هتجوز الي اغتصابني بس يا تري هيعمل اي لما يعرف اني مش بنت
صوت اخوها ..يلا يا صبا علشان اوديكي لعريسك
صبا مشت معاه وهي بتبصله بألم ومن داخلها ...قصدك الي اشتراني بفلوسه
وصلت لعريسي
مسك ايدي وباسها برقه
اصحابه من وراه ..يا حنين ..يا منحنح
😂😂😂
اتكتب الكتاب وانا في رعب حقيقي هعمل اي
___________________________
انا صبا عمري ٢٥ سنه من عيلة الجارحي ليا اخين /فادي و فؤاد / فؤاد مسافر بره مصر من سنين وفادي بيحبني جدا انا البنت الوحيده في العيله صحابي هما رغد و أروي وأروي تكون بنت عمتي اخت قيس وليا صديق وهو غيث ابن عمي
وشعري طويل زي الحرير وعيني سواد الليل فيهم وبشرتي بيضه ورفيعه بس مش طويله اوي 160 بس
________________
قيس وصبا خرجوا من القاعه قيس فتحلها باب العربيه الي قدام وهي ركبت وهو ركب جنبها وساق وصلوا لعماره فخمه جدا
قيس ..صبا
صبا بشرود ..اممم
قيس ..بحبك ومسك ايدها بحنيه وباسها
قيس...صبا احنا لما نطلع فوق هتكون بدايه جديده لينا لو سمحتي مضيعيش فرصتنا الاخيره لأحياء حبنا
صبا هزت راسها بمعني حاضر
قيس ...يلا نطلع
نزلوا وطلعوا الدور ال10 في الاسانسير
صبا في تفكرها ...هعمل اي يا رب خليك معايا وساعدني
قيس..يلا يا قلبي ومد ايده ليها
مسكت ايده ووصلوا لباب الشقه
قيس ..صبا انتي ايدك بتترعش ليه
صبا ..مفيش يا حبيبي
قيس غمزلها ..هو انا لسه عملت حاجه تخليكي تترعبي كده طه
اتكسفت فتح الباب
...ادخلي يا عروستي
دخلت بهدوء وغمضت عينها
وهو دخل وراها
قيس ..نورتي بيتك يا عروسه تعالي اوريكي اوضتنا
فتحت عينها الي احمرت ..لا
..مالك يا حبي
..مليش بس بس هو مفيش
قرب منها ..طب اي مش هندخل
برقت ..ندخل فين
قيس ضحك ..الحمام اي مش هنستحمي
..اه لا انا هنام كده ادخل انت
..هو سيبك من انك هتنامي كدا انتي ناويه تنامي اصلا
..ا ا اه اه اومال
..اومال !!لا ناميبراحتك الجي اكتر عادي
....ط طط طيب انا هدخل انام
..صبا انتي بجد مش عاوزه تستحمي
دخلت اوضه النوم ..لا شكرا
قيس بعد ما قفلت الباب وراها ..هي عرفت الاوضه ازاي
________________
اااه صح انا قيس عندي 28 سنه وبحب صبا من ٨ سنين بالظبط ومن عيله الحديدي من اغنياء مصر عندي اخ واخت / اروي ومعتز / امي اتوفت من سنه والي هي عمه صبا وفي اختلاف في واجهات النظر ييني وبين خالي كريم ابوا صبا هو وابويا انا سامي
عندي عضلات بارزه جدا ذقن تعطيني منظر وسيم وعيون زرقاء مثل البحار الهادئه عندما يكون مزاجي حلو بس بيقلبوا لما بتعصب وبيكونوا زي البحار الهائجه
عصبي وشديد وقاسي جدا مع الكل معاد صبا واخواتي واصحابي دول بس الي بيشفوني علي طبعتي
__________________
دخل قيس استحمي وخرج لقي صبا نايمه ابتسم بخبث
وراح النحيه التانيه ونام بهدوء
لما اتأكدت انه نام قامت خدت هدوم وراحت تستحمي
خرجت من الغرفه ضحك قيس وهو مغمض عينه
خرجت من الحمام وهي لابسه ومشت بهدوء ودخلت تحت الغطي ولسه هتنام
قيس حضنها جامد وشم ريحه شعرها ..للدراجادي خايفه مني يا وردتي كنتي ممكن تقولي انك مش عاوزه تستحمي معايا سهله علي فكره مكنتش هزعل
كانت بتترعش من قربه
قيس ..انتي ليه بتترعشي
...هه انا اصل انا سقعانه
ابتسم ..طب انا عندي طريقه تدفيكي اكتر
رعشتها زادت ونزلت دموعها
قيس قام قعد ..في اي يا صبا مالك
بدموع ..انا انا مش عاوزه اعمل حاجه معاك
بعدم فهم ..بغض النظر عن اني مستحيل اغصبك علي ده بس انتي مش عاوزاني مش فاهم يعني
قامت بدموعها صبا...اه مش عاوزه
بصوت عالي ..صبااااا انا بقلك انتي مش عاوزاني انا ولا مش عاوزه ده
سكتت وبصت في حته تانيه
...صبا انتي حبيتي حد تاني غيري
بصتله
...صبا انطقي انا بدأت اتعصب
سكتت
..اتجوزتيني ليه يا صبا
غيرت اتجاه نظرها ..علشان بابا وانت عارف
..ايوا بس انا فكرت اننا رجعنا تاني نحب بعض وكده
..لا انا مستحيل ارجع اقع في فخك تاني يا يا قيس مستحيل قامت وقفت وخرجت البلكونه تتنفس ودموعها بتنزل بسرعه كبيره جدا
صبا ..فلاش باك من شهر
قيس فتح باب الشقه ومسكها من شعرها وجرها وراه
صبا بألم ..سبنيي اااااه
قفل الباب وهي لسه في ايده ..مش هسمحلك تسبيني تاني يا صبا مستحيل
صبا ..سبني يا قيس
شدها من شعرها وقفها ادامه وقربها منه جدا ..صبا انتي مش مسمحلك تكوني لغيري ماشي
صبا بغضب ..ابعد عني انا بكرهك
...بحبيني بتحبيني انتي مينفعشتعملي حاجه غير انك تحبيني تحبيني وبس فاهمه
..قيس ابعد عني
... انتي ملكي انتي ملكيه خاصه لقيس الحديدي فاهمه
صبا ..قبل كده اشتريت واحده علشان تقضي معاها يومين بس انا مش زيهم يا ابن الحديدي انا محدش يشتريني
بعصبيه وصوت عالي ..اناااا عملت كده علشاان بحبك علشااان نتجووز علشان بحببكك
بصراخ...واناا بكرههك وكتب الكتاب مش هيكمل
زقها ادامه وهو بيبص في عينها لغرفه النوم ورمها علي السرير وخلع السويت شيرت ....واكرهيني يا صبا بس برضوا ملكي انا
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات