القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا محمد

 رواية حب الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا محمد

رواية حب الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا محمد

رواية حب الطفولة الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا محمد

محمد: اااعادي يعني
يارا : لا بس عاوزه اعرف ليه بس
محمد : مينفعشي اتكلم في الموضوع ده دلوقتى اصلا
يارا بإصرار : ليه يعني
محمد : بت انتى زنانه كده ليه
يارا : هو كده قول بقا علشان كده مش هاسكت
محمد : طيب هقولك بس مش دلوقتي
يارا: لا دلوقتي مليش دعوه
محمد : طيب
يارا : ها قول
محمد : انتي مستعجله علي ايه اهدي
يارا : هو الموضوع صعب كده
محمد : اه وبالذات في الوقت ده
يارا : خلاص بلاش
محمد : لا.. استني انتي مش مصره تعرفي وفضولك يا يارا لالا
يارا : محمد قول بقا وبطل رخامه
محمد : يخربيت فضولك ...خلاص هقولك
يارا :بجد طب قول
محمد : علشان بحبك يا يارا بحبك من احنا صغيرين ومن يومها محبتش ولا قلبي دق لغيرك وخطبت علشان انساكي بيها معرفتش وسبتها علشان مأظلمهاش معايا وانا عمري ما حبيتها
يارا بإندهاش : يعني انت.......
محمد مقاطعا لها : ايوه انا بحبك يا يارا وهفضل احبك طول عمري ونفسي تكوني بتحبيني زي ما بحبك
يارا : ساكته
محمد وهو ماشي : انا عارف انك مش بتحبيني وكمان الوقت مش مناسب وانا مش عاوز ردك دلوقتي
يارا : بحبك
محمد وهو مش مصدق : نعم !!!
يارا : بحبك من وانا عندي ٩سنين كنت بحبك تذاكرلي مع اني مكنتش بفهم منك حاجه
محمد وهو بيضربها علي راسها : انا مكنتيش بتفهمي مني حاجه يا حماره
يارا : طب بس متشتمش الله
محمد: بس يا بت انتي
عند روان كانت بنتكلم يوسف
روان بحزن علي صديقتها : بس يارا صعبانه عليا اوي ( مانتي متعرفيش حاجه
😂
)
يوسف : يلا الله يرحمه
روان : ياارب ...احنا اكيد الخطوبه هتتأجل
يوسل : اكيد دي مفيهاش كلام دي
روان: شاطر
يوسف بسخريه : شاطر ....بتكلمي ابن اختك انتي هبله يا بت انا خطيبك
روان بضحك : تصدق فكرتني
يوسف : يا جدع طب غوري بقا نامي
روان: لا انا عاوزه الطبطبه
يوسف: مين يا اختي انتي قلبتي علي الجسمي كده ليه
روان : يعني انت مش هتجبلي الطبطبه
يوسف : لا ويلا نامي بدل ما اجيلك
روان: لا يلا غور تصبح على خير
يوسف: وانتي من اهلي
روان : ياااااارب
قفلوا وعدا حوالي شهرين من غير اي احداث تذكر غير
محمد ويارا: نفسيتها اتحسنت بسبب محمد اللي واقف جنبها دايما وعلاقتنم وحبهم لبعض بيزيد وكانو عاوزه تمشي بس اصرار فاطمه خلاها تقعد
يوسف وروان : بقا اهبل من الاول وروان بقت اهبل منه لدرجه ان يارا بقت بتقولها انتي يوسل عداكي وخطوبتهم النهارده بإصرار من يارا
سليم: خلص شغله بس يارا مش عوزاه يمشي ويسيبها ومحمد لسه مش بيطيقه
اشرقت شمس يوم جديد ملئ بالأحداث وطبعا خطوبه المتخلفين قصدي ( روان ويوسف )
يارا كانو لسه نايمه صحيت علي صوت تليفونها بيرن: الو مين
روان بزعيق : انتي لسه نايمه مين هيكون معاية غيرك الساعه 2وانتي لسه نايمه
يارا : الله يحرقك بالراحه ...نالبس واجيلك
روان : اخلصي
يارا قفلت في وشها ودخلت خدت شاور ولبست ونزلو لقتهم قاعدين يفطروا
يارا : صباح الخير يا جماعه والتفت لفاطمه : كده يا طنط تسيبيني نايمه كل ده روان كانت هتاكلني في التليفون
فاطمه : معلشي يا بنتي انا قولت انك تعبانه من امبارح علشان مشيتي كتير للفساتين كلي ومحمد يوصلك
يارا : ماشي هاكل وسليم كده كده جايلي يوصلني معاه
لو كانت النظرات تحرق لكانت نظره محمد حرقتها بأكملها
محمود : اللي يريحك يا حبيبتي
ؤارا ةكلت وسليم جه وطلعت بس لقت حد شدها من ايديها وايده علي فمها
يارا بصدمه : محمد انت اتهبلت ايه اللي انت بتعمله ده
محمد : هتروحي مع سليم ليه وانا موجود
يارا : انت مالك حد قالك حاجه زعلتك وكمان ما تروح للنحنوحه بتاعتك يا ميدو كتكوا القرف
محمد : انتي غيرانه بقا
يارا : واغير ليه ويوم ما اغير اغير من دي لا مش بغير ووسع بقا علشان سليم مستنيني
محمد: مش هتمشي معاه يا يارا انا قولتلك اهه
يارا وهي ماشيه : اللي عندك اعمله يا ميدو
وركبت جنب سليم وهي متضايقه
سليم : مالك يا بنتي لاويه بوزك ليه
يارا بنرفزه : وهي تقوله يا ميدو ليه لو هي فعلا ليها شغل بس ها ليه
سليم وهو بيكتم ضحكته :هي مين دي اهدي بس كده
يارا : هو انت شايفني باشد في شعري انت كمان
سليم : طب اهدي بس اهدي
يارا : هديت عاوز ايه
سليم : مين قالت لمين ميدو
يارا: واحده عميله عند زفت الطين محمد بتقوله هشوفك تاني يا ميدو شافها عفريت كتهم القرف
سليم : وانتي زعلانه علشان كده
يارا : وانت شايف ان دي حاجه متزعلش
سليم : لا تزعل بس احنا نعمل فيه اللي عمله فيكي
يارا : ازاي
سليم : هقولك بس تسمعي كلامي ........
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اصغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات