رواية عذراء ولكن الفصل الحادي عشر 11 بقلم فاطمه
رواية عذراء ولكن الفصل الحادي عشر 11 بقلم فاطمه |
رواية عذراء ولكن الفصل الحادي عشر 11 بقلم فاطمه
فهد:فجر متسكتيش كده بقول عايز اتجوزك قولتي اي
فجر بجمود:انا مش موافقه
فهد بيجز علي سنانو:عشان الهمجي الي ضربي امبارح صح
فجر سكتت شويه وبصتلو:هو مش همجي هو كان مجروح وقالك الداخل بنا ميت
فهد بتحدي:وانا عايز اموت
فجر:قلبي مشغول بيه
فهد ببرود:مش مهم مع الوقت هتحبيني
فجر قامت بضيق:مش عايزه احبك انا قلبي لغير مالك مبيحسش ميت زاي الارض البور
فهد:ولا عايزه تسعديني
فجر:اسعدك ازاي
فهد قام ولفها لي:فجر انا مش هينفع اخش المصحه سمعتي شغلي نفسيتي مش هقدر انتي تقدري تسعديني تمنعيني وترجعيني زاي اول
فجر بحيره:بس
فهد برجاء:مبسش انتو قولتي ان احنا سلمتنا مسؤليتك صح
فجر بغضب:اه انت بتستغل كلامي صح
فهد بصدق:صح متستغربيش صراحتي اوعدك مش هلمسك وهحترم ان قلبك بيحب حد تاني وانا وعدي سيف عايزك جنبي انا محدش هنا يهتم غير اني اكون متضرار وهقبل بي اي شرط تقوليه
فجر عقدت حاجبه:اما عايز تتجوزني لي
فهد سكت شويه وبعد بصلها:عشان لما تيجي تمسكيني او تغيريلي زاي لما حصل امبارح او تنامي جنبي تبقي حلالي فهمتي
فجر بتفكير:لا لا مش ممكن اتجوز غير مالك
فهد بيحول يتحكم في غيرتو لحد متوافق:بصي انا مش هلمسك ولما اخف اوعدك اطلقك الا لو عايزه انتي تكملي وموافق علي كل شروطك
فجر بتفكير:ده هيسهل عليا الي جيت عشانو وعشان كمان مالك يحس نفس الشعور الي انا حسيت بي وكده هبقا قريبا من فهد وعرف مين بياذي ولو حد من اخواتي هقدر احمي
فهد:قولتي اي
فجر ببرود:موافقه بس ليا تلت شروط ولازم تنفذهم
فهد ببتسامه:انتي تؤمري امر
فجر:مالك يرجع شغلو ومرتبه يزيد
فهد بغيظ:لو هو مش عايز
فجر ببرود:يرجع بردو ممنوع اي حد في الشركه يضايقو يزعلو يغلط في
فهد بضيق:مقعدو مكاني احسن
فجر:والله ده الي عندي
فهد:والشرط التاني فجر:العصمه
فهد عقد حاجبو:مالها
فجر:تبقا في ايدي وقت متخف اقولك روح يا فهد وانت طالق
فهد بغيظ:ياصلاة العيد لما اخف تقولي روح يافهد وانت طالق يقوم فهد رايح مش كده
فجر بتحذير:ممنوع اللمس ممنوع الكلام في الحب ممنوع تخدش حيائي هتلقي كف ثلاثي الابعاد حولك اشطا
فهد بصدمه:يحولني ماشي اشطا واي كمان
فجر:محدش من البيت يعرف بجوزنا هنا لاني انا جي هنا لي حاجه ومش هبوظها بسببك
فهد:طيب بس اخر اليوم هتباتي في اوضي ودي مش هتنزل عنها
فجر بوزت:ماشي
فهد ببتسامه:يلا طب ننزل
فجر عقدت حاجبها:علي فين
فهد:اسلم علي مازن ومروه اكيد
فجر بحماس:عايزه اشوف مروه يلا وشدتت ايدو وطلعو
نزلين علي السلم وهي بتتكلم معاه
فهد بضيق:سحبه ابن خالتك
فجر بغيظ:هو انت تعرف تبقا في طعامت ابن خالتي وسمسمت ابن خالتي وشربتات ابن خالتي
فهد ضحك ضحكه رنانه:قولي كده تاني
فجر بضحك:تؤ تؤ يلا
مازن بصدمه:هو فجر الي بيضحك ده
عمار بصلو بغيظ وسكت
عمر وعمرو بضيق:فجررررر
فجر بضحك:ايييي براحه
عمرو قام بغيره شد فجر الي محوطه دراع فهد:تعالي هنا ل تتعدي
عمر: الله الله
فجر بخضه:في اي يبني
عمر بغيظ:مش ده تيشيرت فهد
فجر باحراج:احم لا مش هو
عمرو:الله الله
فجر بخضه:اي وداني هطرش اي انت كمان
عمرو وهو بيمسك البنطلون بغضب:لبسه بنطلون فهد لي
مازن بصراخ:الله الله مش ده شبشب فهد
فهد ضحك:هو
فجر بضيق:هو مفيش تيشيرت من ده غير بتاع فهد
فهد ميل عليها بهمس:اصل هدومي مميزه عليها حرف ال f
فجر بصت لي اللاوجهه بتاع التيشيرت وبتسمت:وحرفي تصدق
عمرو بغضب:متغيريش الموضوع
مازن:اصلها كنت بايتها هناك
عمرو وعمر وعمار بغضب:نعممممم
فجر لفت لي بغضب:ربنا ينتقم منك امك مقلتش ان الفتنه حرام
اسيل نزله بضحك:والله قولتلو وتبصلها بصدمه زهره
فجر ابتسمت:لا انا بنتها
نزلت اسيل وهي بتقرب منها ببتسامه:امك كنت صحبتي
فجر ببتسامه:بجد كنت بتقولي ان اخوات اونكل سعيد عقاربتين وبيكرهوها
فهد بضحك:معاكي طنط اسيل اخت اونكل سعيد
فجر عضت علي لسانه:هه عكتها اقصد انكم مزز
مازن بضحك:بعد اي جتك نيله
اسيل بضحك:والله ابدا انا طيوبه
فجر باحراج:اومال مروه فين
مروه بتتزحلق علي تربزين السلم:مييين بيندي ووقعت علي فجر
فجر بالم:اه يا دبه
مروه بضحك:مروه انا ازيك يا فله
فجر بصدمه:فله اي دي كمان
عمرو:فله ياعني لسعه مجنونه
مروه بغيظ:يلا يا كداب يا كلب البحر
فجر بضحك:يستهل
عمرو بوز:بتبعيني يا فجورتي
فجر بضحك:هو انا اقدر يا قلبي
مروه بضيق:قلبك هو خاطب كام واحده
فجر بصت ل عمرو وقاعدت تضحك
سعيد وسليم كانو نزلين وهما بيرجعو ملف
فجر طلعت بسرعه وشدت الملف من ايد سعيد
سليم بغضب:انتي مجنونه اي الي بتهببي ده
فجر برفع حاجب:سليمو انت بتزعقلي يا بيبي
الشباب بيضحكو
سليم بصدمه:بنت انتي مجنونه
فجر تلف ايديها حولين رقبتو وهو اتصدم اكتر
عمرو بهمس ل عمر:العب هتشقط عمي
فجر بمسكنها:يرضيك ابقا بنت مكسورت الجناح لا اب ولا اخ ولا ابن وانت تزعقلي وتكسر بخطري وتشرخ قلبي
سليم بسخريه:وعملتي اشاعه ولا بتقولي من دماغك انو مشروخ
فجر بتسبيل:كده بتتريق علي جروحي
سليم بضيق:ابعدي كده بقولك مش قادر اتنفس
فجر بعدت وهي بتبصلو بغيظ:قول انك عجزت بقا
فجر بعدت وبصت ل سعيد بخبث:سعيد يا حبيبي
عمر بهمس لعمرو:نقلت علي ابوك العب
سعيد بضحك:قلب سعيد من جوه عايزه اي
فجر:عايزك تقعد انهارده
سعيد ببتسامه:خير
فجر ابتسمت:خير بس نقعد مع بعض انت مبتقعدش معايه اقصد معانا
سعيد بضحك:بس انا عندي شغل وعجوز اقوعدي مع الشباب دي
فجر بضحك:الشباب شباب القلب يا بوب وغمزت لي ده انت اصغر منهم
سعيد ضحك بصوت عالي
سليم بضيق:انا ماشي
فجر وقفت قدامه:علي فين يا قمر انت هنقعد قاعده عقليا وعمرو هيشوي
عمرو بغيظ:ومين قالك اني بعرف اشوي
فجر بضحك:اصلك بتولع الدنيا افتكرتك متخصص شوي
فهد بيضحك
عمرو بغيظ:انت بتضحك علي اي
ادم ماشي وشايل كاسين:شايفكم متجمعين
عمار بصلو بضيق:انا طالع اوضي
فجر:اثبت عندك بقولك قاعده عائليه
ادم بصلها بحنق ودي كاس لي فهد وبهمس:اي البنت دي جتلنا منين
فهد ابتسم ولسه هيشرب لقي الي بيزق ايدو والكاس بيقع يتكسر
فهد بغضب:اي الي هببتي ده
فجر بحده:انت بتزعقلي وبعدين هو انت بتسكر
ادم بملل:انتي زنانه اوي
فجر بصتلو بقرف ومردتش علي
ادم اتضايق وتعصب:انتي ازاي تبصيلي كده
فجر بصتلو من فوق لتحت ومردتش راحت جابت طبق وبتلم الي ادلق علي الارض بقطنه
فهد بضيق:انتي بتعملي اي
فجر ببرود:بنضف
فهد:دي مش شغلتك
فجر بصها ل الطبق بغموض:عارفها وشالت الازاز المكسور وراحت المطبخ فضلت تدور علي علبه صغيره لحد ملقت فضت الي في الطبق فيها وخبتو ورجعت تاني
فجر قربت من فهد وشدتو من دراعو وراحو بعيد
فهد بضيق:اي الي بتهببي ده
فجر بغضب:هو انت لي مش مقتنع ان حد عايز يخلص منك
فهد ببرود:مقتنع
فجر بغضب اكبر:مقتنع اي وزفت اي وانت اي حد يديك حاجه تتزفت وتشربه ولا خايف حته علي نفسك
فهد ببتسامه:انتي خايفه ده كفايه
فجر بضيق:فهد مش بهزر
فهد:مش بهزر انتي جنبي مش هيحصلي حاجه يا فجر وحضنها
فجر غمضت عينيها وهي بتانب نفسها"مش متحبي لا لا طب انت بدق لي دلوقتي ومالك"
فهد بعد عنها ببتسامه:هخد اجازه عشان اقعد معاكي وكلمتهم يرجعو مالك زاي مقولتلي
فجر:طيب انا هطلع اغير هو انا ممكن اطلب منك طلب
فهد سند بايدو علي الحيطه:قولتلك قبل كده اتي تؤمري
فجر ابتسمت:عايزه موبيلك اعمل تلفون صغنن قد كده
فهد بضحك:قد اي
فجر:قد كده والله وهي بتشور باديها
فهد طلع الموبيل من جيبه:خد
فجر جت تخد شدو تاني بصتلو بضيق
فهد بحب:طب قبل مديكي اطلب منك طلب
فجر ربعت ايديها:اه انت بتسومني بقا
فهد بضحك:متبقيش قفوشه عايزه اخرج انا وانتي قولتي اي
فجر بتفكير:ماشي انا اختار المكان
فهد بخطوه كان قدام فجر وميل ليها بسبب فرق الطول ليكن الفاصل بينهم انفاسهم المتلاحقه
فجر بلعت ريقه
فهد وهو بيبص ل شفايفها:انا حاجزت المكان خلاص
فجر بتوتر:طب ممكن تبعد
فهد رفع عينيه جت في عينيها:عايزني ابعد
فجر سرحت في لون عينيه
فهد ابتسم وبعد عنها:كنتي راحه تغيري
فجر بسرحان:اغير اي
فهد بضحك:انتي كويسه
فجر ركزت لي نفسها ومشيت من قدامو
فهد وهو بيبص لطيفها ببتسامه:مش هسيبك لغيري ويحط ايدو علي رقبته هتحبني
فجر طلعت وقفلت اوضتها عليها وهي حطه ايديها علي قلبها
فجر بالم:مدقش هو انت مش المفروض لي مالك بس مانا بحب مالك وشكلي بحب فهد لا لا انا مينفعش احبهم سواء لازم واحد بس وتعقد حاجبه من امته وانا بقارن مالك بحد اصلن انا اي الي بيحصلي ده حسه اني بخونه بصت ل نفسها في المرايا وعينيه دمعت معقوله انا بخونه
نفسها:تخوني اي هو الي باعك وتجوز
فجر بدموع:بس بيحبني وانا شفت بعيني لسه فكرني
نفسها بسخريه:طب مانتي بتحبي ولسه فكره
فجر:بس فهد
نفسها:فهد بيحبك ويبقا ابن عمك وقف دايما جنبك وحش مع الكل انما انتي لا مشبعتيش فقر وذل وليد مش هيقدر ياذيكي فهد مش هيسمحلو وانتي بتحبي
فجر بعيط:لا بحب مالك
نفسها:وفهد بتكرهي
فجر:لا طبعا بس
نفسها:مبسش مالك اتجوز هتخربي بيتو ويمكن خلف كمان فهد احسن اختيار ليكي حته لو ابوكي معترفش بيكي هتعيشي وسط اخواتك
فجر قاعد تعيط وتخضت لما لقت حد بيخبط عليه فجر بتمسح دموعها:مين
فهد حط ايدو علي الباب:انتي كويسه
فجر قربت من الباب وهي بتمسح دموعها:كويسه متقلقش
فهد زفر براحه:طيب انا هستنكي تحت
فجر حط ايديها علي الباب وسندت عليه وحسه قلبها بيوجعها
فهد كان ماشي واقف بصص ل ايدو الي علي الباب وكنت فجر حطها ايديها نفس كمان ايد فهد وقف شويه وبعدين نزل عندو حاجه لازم يخلصها قبل ميعترف ليها
فجر مسحت دموعها ورنت علي الدكتور
فجر:كان معايه حاجه عايزك تحللها تشوف فيها مخدرات ولا لا
الدكتور:ماشي هاتيها وانا اوديها المختبر
فجر:مش هقدر اطلع ممكن تبعتلي حد يخدها بس بسرعه بس من غير ورقة تحليل تشيل اسم فهد وقولي
الدكتور بفضول:هو انتي شكه في حد
فجر:لا بس ابعتلي حد عن اذنك
فجر غيرت لبست فستان لحد الركبه وبكم لونه كافي وكنت نزلت بس وقفت وبرقت من الي سمعتو
فجر بغضب:مش هتستريح غير لما تموت حد
فهد دخل ل جدو المكتب وقفل الباب وقاعد قدامو حط رجل علي رجل
فهد الجد ببتسامه:اخيرا افتكرت ان ليك جد
فهد ببرود:كنت عارف ان العصير الي ادتهوني في مده مخدره
فهد الجد اتصنع الدهشه:بجد
فهد ضرب علي المكتب بغضب:انت عارف لو كنت اتاذت ولا حصلها حاجه انا هقتلك
فهد الجد بصدمه:تقتلني
فهد ببرود:الي بينك وبينها ميخصنيش بس وديني لو حصلها حاجه لقلب التربيزه وقول ل الكل الحقيقه وبدل الكره الي من البيت كلو نحيتي هيتقلب نحيتك انت
فهد الجد بغضب:كل ده عشان بنت شحاته
فهد قام وسند علي المكتب وميل عليه:فجر فهد سالم ميتقلش عليها شحاته
فهد الجد بغضب:تقصد اي
فهد بجمود:هتجوزها والدكر يلمس منها شعرها هدفنو حته لو كان جدي فاهم يافهد بيه خد بعضو وطلع
فهد الجد بغضب:انا اتهدد بسبب بنت دي ماشي انتي لحد كده ولازم تموتي
فجر نزلت وهي بدور علي فهد بعيونها مش لقيه حست بضيق وفجاه قلبها دق لما لقت حد بيهمس في ودانها
فهد بهمس:خالي بالك انا بغير
فجر لفت لي ببتسامه:من اي
فهد صفر وهو بيبصلها باعجاب:ينفع ابوس
فجر بغضب:نعم
فهد ببتسامه:اصل بصراحه الصمت في حرام الجمال مش جمال دي خيابه انا بحب اتلحلح
فجر ضحكت بصوت عالي:ياجدع
فهد باس خدها فجاه وفجر شهقت
فهد بصدمه:متبصش كده دي بوسه بريئه انا هطلع البس
فجر بتبربش بصدمه
فهد وهو علي السلم:بقولك
فجر بصتلو ومستنيه يقول
فهد:هتوحشيني قد كده ويقلدها وهي بتشاور
فجر بغضب:فهههههد اتلم
فهد طلع وهو بيضحك
فجر ابتسمت:مجنون
ادم بسخريه:هايل غيرتي فهد
فجر لفت ليه بضيق:انت عايز اي
ادم يقرب منها وكان هيمشي ايدو علي دراعها
فجر مسكتها وضغطت بظوفرها جامد:اسمع بقا انا مش مستريحلك وحساسك وراك حاجات فا بلاش انا عشان منزلش يا
ادم بص ل ايديو الي ظوافرها غرازه فيها وابتسم:انتي فكره انو اتغير وبيحبك بقا وكده انتي مصيرك نفس مصير نور
فجر:نور مين
ادم ميل عليها وبهمس:خلي يقولك هو يا بنت عمي قال جملتو الاخيره وهو بيشدد عليها
فجر برقت وسابت ايدو:انت قولت اي
ادم مشي من غير ميرد عليها ولف وغمزلها
فجر بضيق:كنت ناقصه مصايه هو عرف منين
فهد نزل وهو لابس بدله سواده وقميص ابيض مفصل عضلاتو وفاتح اول تلت زراير
فجر بصت لي بسرحان كان وسيم اوي ابتسمت بتلقائيه
فهد رفع حواجبه وابتسم:حلو مش كده
فجر ببتسامه:قمر وركزت ل نفسها اقصد حلو اوي بص هو حلو
فهد بضحك:طيب مالك متوتره لي
فجر بضيق:مش المفروض قاعده عائليه
فهد مسك ايديها وبتسم:مش هنتاخر
ركبو العربيه وطول الطريق سكتين فجاه وقف
فجر:وقفت لي
فهد:في بوكس في نص الشارع
فجر برفع حاجب:هنبات هنا متنزل تشيلو ولا نرجع
فهد:انزلي افتحي يا عدوة الرومنسيه
فجر بضيق:قولتلك مش عايزه رومنسيات
فهد:معلش افتحيها
نزلت بضيق وقربت تشيل البوكس ومش بيتشل
فجر بغضب:انت حطط فيها طوب
فهد طلع راسو من الشباك:افتحيها يا بارده
فجر بصتلو بضيق وفتحتها لقت بلالين بطير منها حوليها فجر قاعد تضحك ولقت دبدوب قاعد علي كرسي لونه ابيض شالتو لقت ماسك شكولاتيه كبيره
فهد نزل من العربيه وسند عليها:عجبتك
فجر بضحك:انا بحب الشكولاته
فهد ابتسم:طب اركبي عملك مفجاه تانيه
فجر بصدمه:تاني
فهد غمزلها:وتلت
فجر ركبت بسرعه:طب يلا
فهد ركب وهو مبتسم وصل قدام مطعم
فجر يرفع حاجب:جيبنا ناكل
فهد:انزلي بس
نزلت فجر وهي مش فاهمه حاجه ودخله
فهد مسك ايديها:علي فين
فجر:مش هنخش
فهد ببتسامه:معندكيش فضول تعرفي اسم المحل
فجر بصت فوق لقتو:الفجر وبصت ل فهد مين
فهد شدها لي بحب:بااسمك اه وكمان سجلتو باسمك
فجر بصدمه:يعني اي
فهد يمسك خدها بحب:يعني بقيتي انتي الملكه
فجر:بس ده كتيير و
فهد شدها يفرجها من جوه:اي رايك من جوه
فجر بتبص بنبهار كان مليان بلالين بيضه وزينه وشريط احمر علي الباب بصت ل فهد
فهد ابتسم:انهارده الافتتاح وبما انو باسمك لازم انتي تفتتحي يلا وقف وراه فجر ومسك ايديها وبداءو يقصو الشريط وبعدين ميل باس خد فجر
فجر كنت بتتضحك حاسه انها فرحانه اول مره حد يعمل عشانها حاجه رفعت عينيه فجاه وتلاشت ابتسامتها لما شافت مالك
مالك مسح دموعه بعنف وبص لفهد بغل
فهد حط ايدو في جيبو وحاوط فجر بايدو التانيه وشدها لي وكانو بيقوله انها ملكيه خاصه
(مالكم يا بنات بتبصولي كده لي هو انا عملت حاجه
)
مالك قرب من فجر وبصلها من فوق لتحت بستحقر:خساره
فجر بعدت عن فهد:مالك انا
زقها بقرف وطلع
فهد مسك دراعها قبل متقع
فجر بعدت ايدو وطلعت وراه مالك وشدتو:انا بنديك علي فكره
مالك بعدها بغضب:ملكيش دعوه بيا تاني
فجر بغضب:وجعتك اوي وقهرتك ابقا خليك فاكر انك الي عملتها الاول
مالك شدها لي:انتي كنتي صغيره متقوليش انها وجعتك
فجر غمضت عينيها بالم:اه كنت صغيره وقلبي دق ليك عملت انت اي فتحت عينيها وبصتلو بلم قتلت انت الدقها دي قبل متتولد اصلن وسبت الايام تكوي قلبي بنار تسع سنين يامالك اتجوزت ويمكن خلفت وجي تحسبني علي ايييييي
مالك ضحك بسخريه وبصلها بالم:خساره بس ملحوقها مبروك يا ويبص ل فهد بغل عروسة وسابهم ومشي
فجر بتعيط:دايما شايفني انا الغلطانه
فهد قرب منها وشدها لي حضنو وتنهد:في بنت مره قالتلي ان احفاد الفهد مش ضعاف
فجر بعيط وهي بتحضنو:انا قلبي بيوجعني اوي يا فهد هو لي بيعمل كده ورفعت وشه تبصلو لي بيحب وجعي
فهد باس راسها:عشان مكنش في الي يغليكي ويعرفو مقامك
فجر وهي بتشهق:بردو ميوجعش قلبي كده هو عارف ان مليش حد
فهد ضمها لي:انا هكون ليكي كل حاجه
فجر ابتسمت
فهد بضحك:يخلاثي علي القمر
فجر ببتسامه:لازم نرجع قبل ما عمرو وعمر يضايقو
فهد بضيق:مش عارفه بتحبيهم علي اي دول غتتين
فجر بضحك:حرام عليك
فهد:طب يلا
فجر ركبت معاه وسندت علي الازاز بحزن
فهد بصلها بحزن وفي سره:والله يا مالك لو التشقلب مهسبهالك
وصلو فجر خدت الدبدوب وراحت علي الجنينه فهد طلع يغير
عمرو بغضب:مش ملاحظ بقيتي تخرجي كتير وهدايه
فجر بضحك:اي انت هتقر
عمر:مين جبلك الدبدوب الحلو ده
فجر لقت مازن بيشوي:ايييي هتموتنا مين مسكك الاكل
مازن بغيظ:بس يا بنت انتي
فجر قربت منو بغيظ:بت في عينك
مازن حطلها حتت كفته في بؤقها:كلي واسكتي
فجر بنبهر:لا حلوه
كلهم قاعدين بيضحكو عمر ادي عصير لي فجر
فجر شربتو ولقت فهد وقف بعيد قامت تقرب منو ببتسامه لقت الي بيشدها لفت بصدمه
وليد بغضب:انتي تمشي معايه دلوقتي
فجر زقتو بغضب:انت دخلت هنا ازاي اطلع برا
عمرو قرب بغضب:انت مبتحرمش لازم تضرب
وليد بغضب:انتو الي مش عارفين مقعدين معاكم واحده بنت حرام
فجر بغضب:انت واحد حيوان
دينا بسخريه:كنت عارفه واحده شحانه مستنين منها اي
فهد بغضب:دييييينا
وليد قرب يشد فجر من ايديها فهد مسك ايديها ولوها بغضب:ايدك تتمد علي اسيادك هقطعها وزقه بقرف
وليد بغضب:زاي امك بضبط طلعها
فجر بعصبيه:اخرس انا اشرف منك
وليد بسخريه:امال قاعده هنا لي
فجر صوت عالي:عشان ده بيتي وليا في زاي دول وكتر ها اي كمان عايز تسمعو
مازن بعدم استعاب:بيتك ازاي
فجر بتبص لي سعيد وبصراخ:عشان ده زاي مهو ابو دول وتشاور علي عمرو وعمار وعمر هو ابويا
عمرو وعمر بصدمه:نعععمم
فهد لفها لي:لا يا فجر انتي اختي انا وصرررخ بصدمه لا فجررر
فجر بصتلو بصدمه وبداء الدم يطلع من بؤقها ووقعت في حضنو و....ياتره الدم ده من الصدمه او من حاجه تانيه هنعرف بعدين
تعليقات
إرسال تعليق