رواية أغتصاب صالونات الفصل الحادي عشر 11 بقلم أية البدري
رواية أغتصاب صالونات الفصل الحادي عشر 11 بقلم أية البدري |
رواية أغتصاب صالونات الفصل الحادي عشر 11 بقلم أية البدري
قيص له اخ /معتز /وله اخت/اروي/وله صديق/يزيد/
صبا ليها اخين /فادي في مصر وفؤاد بره مصر ناري /وصحبها رغد واروي وقيس يقرب لصبا ابن خالها واروي بتحب يزيد وهو بيحبها رغد وفؤاد في مبنهم حاجهمن الاخر متجوزين والاخ الي ادام معانا ده يبقي غيث ابن عم صبا وصديق المقرب لفادي وفؤاد وصديق لقيس كمان ويزيد مش بيطيقه كمان
اظن مفيش حاجه نستها وفي البارتات الجايه هتظهرلنا واحدن اسظها دارين دي صديقه اروي وبس
البارت 11
/بديتا مش كل الي بنشوفه حقيقي في جهات نظر تانيه /
بعد تلت شهور بقت صبا حامل في الشهر الخامس صحت من نومها علي وجع في بطنها..اووف
حسست علي بطنها وقامت بصت في المرايا وهي بترفع التيشرت عن بطنها المتكور الصغير وحسست علي بطنها بفرحه وهي حسه بحركه الجنين جوه احشائها غضت بطنها وراحت للتلفون ...الوو الجنين اتحرك انا مبسوطه اوي
صوت راجل بنعاس ..مبرووك اعبالك
..اعبالي اي يا عم فوق كده
...هو مين معايا
...انا
...اي ده فينك يا شيخه مشفتكيش من زمان
....لا انت لسه نايم لما تخلص ابقي كلمني
متكلمش وهي قفلت الخط ....فتح عينه الخضره ومسك التلفون وبص فيه ...هي دي صبا كلمتني وبص علي الساعه ...والساعه ٨ الصبح كمان ...اي ده البيبي اتحرك اتحرك /فرح اوي
قام اتصل بيها
بزعل ..نعم
هو....هو الجميل زعل ولا اي
..لا عادي يعني بعدين انا غلطانه اني كلمتك الصبح اوي كده
...انا اسف بعدين انتي مغلطيش انتي تعملي الي عاوزاه وفي اي وقت كمان ؤ
...خلاص خلاص بقلك
...اي
...انا عاوزه اعرف اذا كان ولد ولا بنوته
...يا ستي بس كده تعالي هحجزلك مع واحد اعرفه النهارده
بفرحه ..ماشي
/طبعا عاوزين تعرفوا مين الاخ ده ملاحظه هو نفس الشخص الي طلع من الاوضه وقلها ان قيس ميستحقهاش اوك/
_________________
كانت رغد هي وجون بيفطروا وجه لجون تلفون
بالانجليزي....مرحبا
...الناري اتقتل اليوم معلم
ابتسم ..طيب
رغد ...شكلك مبسوط
..اهااا واخيرا خلصت عجوزك
رغد اتصدمت وهش مستوعبه /هو قال اي انا سمعت صح /انفجرت في بكاء
..عملت كده ليه
...اي يا رغد مش انتي مكنتيش عاوزاه كنتي عاوزه تطلقي حببتي انتي لجئتي لفؤاد علشان انا مش موجود ولا كنت معاكي بس دلوقت دلوقت انا
رغد ...انا حامل
جون...نااعم
ازاي
..بعد مكلمتك وقلتلك عاوزه اطلق بعدها لقيت فؤاد داخل عليا الشغل ووو و و يومها انا قلتله اني بحبه
....بتحبيه مقلتليش ليه ليه اي الي بيحصل ده
..معرفش معرففش هو هو هو فيين
....في المشرحه
لطمت علي وشها وقامت وقفت وجرت علي بره تاخد العربيه
جون ..انتي رايحه فين يا مجنونه
..في ستيين داهيه ابعد عن وشي
__________________
في مصر
في مصيبه حصلت في الشهرين دول مصبتين
اولا . شركه الجارحي شركه والد صبا بتفلس
ثانيا . يزيد وقيس علاقتهم اتخربت بسبب اروي
اي الي حصل هنعرف دلوقت /ملاحظه بيت قيس مش نفس بيته مع صبا /
صحي قيس دخل الحمام لبس واتشيك زي العاده خرج شرب قهوته ونزل ركب العربيه وراح علي فيلا الحديدي
...بابا فين
معتز ..انت لسه فاكر من شهر واحنا
..بابا فين
اروي ...بابا فوق
طلع فوق
اروي ..معتز مش وقته صدقني
معتز بص لاخوه بغل ....انا مش فاهم حته بت زي دي تعمل فيه كده
اروي ..علشان انت محبتش قبل كده بس متعرفش قد اي هو بيوجع
معتز بصلها بكره بغل هي معرفتش تحدد النظره وخرج يتذكرها فلااش بااك من تلت سنين
كان معتز بيفتح باب الفيلا علشان يخرج لقها ادامه
معتز ...يانهار بيااض
بصوت رقيق ...اهلا هي اروي هنا
..هه اه اه هي هنا صح
قال وهو بيتلفت حوليه
...انت اخوها الكبير
..مش كبير اوي يعني
بخنقه...هوو حضرتك كويس
..اه اه اروي فوق
..طب ممكن تنديلي عليها
...حاضر هرنلك عليها
رن عليها قيس نزل
قيس ..ازيك مين دي
..صحبه اروي
..وموقفها هنا اتفضلي يا اختيمعبش اخويا قليل الذوق وانت يلا ورانا شغل
معتز ..هه طب
قيس مسكه وجره وراه ..يلاا هنتأخر
باااك
فلاش اخر يوم فرح قيس
...تسمحيلي بالرقصه دي يا انسه
...هه لا شكرا
اروي ..يلا بقي يا دارين معتز بيعرف يرقص اوي متخفيش
..بس
..يلا يا انسه
رقصت معاه بعد الرقصه
يزيد ..مالك
معتز ..البت قمر انا عاوز اتقدملها
...سكت
...مالك يا يزيد
...متعلقش نفسك بيها يا صاحبي
...انت بتخون اختي يلا
...لا بس البت هي الي حطاني في راسها ووشكلها مش عدله اصلا
بصله بحقد ومشي
باااك
فلااش اخر بعد جواز قيس وصبا في نفس اليوم الي دارين راحت الشركه ليزيد ايوا البنت دي كانت دارين صحبه اروي كان معتز داخل الشركه خبط فيها
..انسه دارين حضرتك بتعملي اي هنا
..انقذ اختك من الواطي يزيد يزيد مش بيحبها ومجرد مهياخد الي هو عاوزه منها هيرميها زي مراماني ومشت بعصبيه
وهو فضل يبصلها وحزين مش عارف عليها ولا علي اخته ولا علي نفسه
بااااك
_______
فوق دخل قيس وقعد جنب ابوه وباس ايده
ابوه سامي ..متخفش عليا مش همشي دلوقت لسه مطمنتش عليكوا انتوا لسه عيال لسه مبقتوش رجاله
قال كلامه بقرف من قيس
قيس ..بابا انا
...كنت مفكرك راجل كنت مفكر اني لو مشيت هتكون في ضهر اخواتك لحد ما معتز يقف علي رجله واروي تتجوز
...يا بابا يزيد مينفعش اروي
...ولا انت تنفع لصبا
...صبا هي الي متنفعنيش واحده قذره
...اخرس انت القذر انت الوسخ صبا حته من السما بريئه مش زيك
بعصبيه ..انتوا لييه كلكوا عليا هه للللليه مش واخدين بالكوا انها وسخه انها خانتني
..انت الي طلقتها علشان شكوك زباله
...كانت شكوكي صح مفيش واحده محترمه تتصور مع ابن عمها بالطريقه دي دنا حببها مكنتش بتتصور معايا اصلا مفيش واحده تسافر وتفهم اخوها انها مع جوزها وتجيب رجاله البيت عادي
..انا مش مصدقك
قعد بحزن ..ولا انا مصدق ان دي صبا مراتي
ابوه بصله ..انت ردتها
..... لسه في عدتها اربع شهور علشان حامل مني هي في الشهر الخامس دلوقت
...طب رجعها
...لا
..علشان خاطري عندك لترجعها وتسيب اختك تعيش مع الي بتحبه وتاخد اخوك معاك الشركه وتخليك في ضهره لحد مايكون احسن منك
...انا اتأخرت عن اذنك
__________________
رن جرس باب في نيوورك ايوا باب صبا
فتحت بسعاده وحضنته فورا ....انا فرحانه اوي
اتوتر واتردد وحضنها ...وانا كمان فرحان اوي
صبا ...ليث انا مش عارفه كنت هعمل اي منغيرك
ليث ده اسمه ...اديني جنبك وده المهم
صبا ...يا رتني قبلتك قبل ما اقابل
حط صابعه علي شفيافها ...دلوقتي انا هنا ومش مسمحلك تفكري في غيري يا صبا
تعليقات
إرسال تعليق