رواية غصب عني حبيتها الفصل الحادي عشر 11 والاخير يقلم ميسا عنتر
رواية غصب عني حبيتها الفصل الحادي عشر 11 والاخير يقلم ميسا عنتر
ياد دخل يدور ع حياه وفجأه
هو:نورت ي اياد بيه
اياد بصدمه وغضب:حازم
حازم بخبث:كويس انك جيت ع خاطر تشوف حبيبت القلب وهي بتموت قدامك
اياد بخوف:هي فين
حازم بغل:هخليك تشوفها بس وانت بتطلع في الروح
وهجم عليه وقعدو يضربو بعض
حازم بصوت عالي:عااادل هات المحروسه وتعالي
عادل طويل وضخم:شد حياه من شعرها قدامي ي حلوه
حياه بصراخ: ابعد عني
عادل ضربها بالقلم:اخرسي بقي
وخدها وطلع
اياد اول ماشافها بالحاله دي خاف عليها اوي(هدومها متوسخه وف دم عليها ووشها عليه علامات ضرب)
اياد بخوف:حياه انتي كويسه
حياه بصتله بعتاب ومردتش
اياد لسي هيتكلم حياه جريت عليه حضنته....
أسر وروفيده جهزوا كل حاجه للفرح وحددوا معاد الفرح
أسر:أنا مبسوط اوي اخيرا هتبقي معايا علطول
روفيده بحب : نا بحبك اوي ي اسر
أسر:يالهوي ع أسر منك
وقعدو يضحكو ويهزوا ويحبو ف بعض
نروح بقي للعشاق الجداد
ادم صحي من النوم لقي ريناس نايمه ف حضنه قرب وخطف بوسه برئيه منها
ريناس صحيت:همممم صباح الخير
ادم:صباح الفل يروح القلب
ريناس بصدمه:اي
ادم قرب منها:رينو أنا بحبك اوي معرفش امتي وازاي بس بجد بحبك
ريناس من فرحتها عيطت
ادم بسرعه:خلاص خلاص انا هسحب كلامي بس متعيطيش
ريناس بدموع وفرحه:أنا كمان بحبك اوي ي ادم
ادم:لا تعالي بقي اطمن ع النونو
ريناس ضحكت بصوت عالي
ادم بتسقيف:العب
وقرب منها......(سكتت شهرزاد)
(والله شهرزاد تعبت منكو)
نرجع لاياد وحياه تاني
حياه جريت حضنت اياد وهمست:بحبك
وفجاه حازم ضرب نار وجت ف حياه
اياد بصدمه:لا لا حياه ردي حاولي تفضلي فايقه ونبي
الشرطه دخلت ف الوقت(دايما بيجو متأخر)
الظابط:شلها بسرعه وديها المستشفي ونا هتصرف معاه
فعلا اياد شالها للمستشفي
والشرطه قبضت ع حازم وال معاه
ف المستشفي#
اياد بصراخ:دكتووووور بسرعه
الممرضات جم واخدو حياه ع اوضه العمليات
اياد بدموع : يارب يارب خليهالي يارب أنا بحبها اوي
بعد ٣ساعات الدكتور طلع
اياد جري عليه:طمني ي دكتور
الدكتور:هي كويسه متقلقش شويه وهتفوق عن اذنك
اياد دخل لحياه فضل قاعد معاها لحد مافاقت
اياد قرب منها بدموع:حمدالله ع سلامتك كنت هموت من غيرك
حياه بضعف:اياد
اياد:أنا آسف ي حياه تتجوزيني
حياه:بس
اياد:ششششش بحبك
وقرب منها وحضنها حياه بدلته الحضن بحب
ونا كمان بحبك
فات شهر ع ابطالنا
ادم وريناس بيحبو بعض كل يوم عن اليوم ال قبله
روفيده واسر فرحهم بعد يومين وبيجهزوا حاجات الفرح
حياه خرجت من المستشفي واياد كتب كتابه عليها وفرحهم ف نفس اليوم مع أسر وروفيده
كرم نزل أجازه واتقدم لسيلا وفرحهم مع أسر وروفيده بردو
#يوم الفرح
أسر:الو يروحي عاوز اشوفك اطلعي ثواني
روفيده:لا قالو مش هينفع
أسر:ع خاطري
روفيده:قولت لا يلا باي وقفلت ف وشه
أسر لنفسه بحسره:يعيني عليك ي بني أما اروح اشوف البت سيلا وارخم عليها شويه
عند سيلا
الباب بيخبط
سيلا:ادخل
دخل كرم وراح حضنها من ضهرها
سيلا بخضه:كرم اطلع برا بتعمل اي هنا
كرم قاطع كلامها وقرب من شفتيها و.......
أسر فتح الباب براحه وانصدم لما شافهم كدا
أسر بحسره: احيييه ي بختك ي كرم ومحبش يحرجهم قفل الباب ومشي
عند ادم وريناس
ادم:براحه ي ريناس متشليش حاجه قولت ١٠٠٠٠ ميت
ريناس:ي حبيبي الدكتور قالتلي اعيش حياتي طبيعي ع الولاده تبقي سهله والرحم يبقي مفتوح
ادم بخبث: طب تعالي افتحهولك
ريناس بخجل : ادم اتلم وسابته ودخلت
بعد شويه كل عروسه جهزت نفسها وكانو اميرات بالفستان الابيض وكل أمير طلع اخد اميرته ونزلو القاعه
أسر لروفيده:بصي انتي حرفيا اجمل حاجه ف حياتي حسيت اني اتولدت من جديد لما قابلتك بحبك
روفيده بدموع:بحبك اكتر
وقربت منه وحضنته وهو شالها ولف بيها
ادم خد منه الميكروفون:بصي ي رينو ظروف جوزانا مكنش كويسه بس بجد بشكر الظروف وبشكر روفيده لأنهم السبب في انك ف حياتي ووقرب منها وحضنها
اياد : احم احم مش لاقي كلام يوصف ال جوايا بحبك ي حياتي
حياه بحب:ونا بموت فيك
كرم لسيلا:بما أن معدش غيرنا ف أنا ممكن افضل طول الليل اتكلم عن حبي ليكي والوقت كمان مش هيكفي انتي عشقي الاول والاخير بحباااااااااك
سيلا بعشق:ونا بموت فيك
وجريت حضنتها وشالها ولف بيها
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق