القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب ملهوش نهاية الفصل التاسع 9 بقلم حمادة عبد القادر

 رواية الحب ملهوش نهاية الفصل التاسع 9 بقلم حمادة عبد القادر

رواية الحب ملهوش نهاية الفصل التاسع 9 بقلم حمادة عبد القادر

رواية الحب ملهوش نهاية الفصل التاسع 9 بقلم حمادة عبد القادر

فى بدايه يوم جديد على ابطالنا الحلوين صحيت ساره من النوم لقيت سليم صاحى وعمال يبص عليها
سليم. صباح الخير حبيبتي
ساره. صباح النور حبيبي
صاحى من بدرى
سليم. اه ى حبيبتي بس مرضتش اقلق نومك
عامله زى الملاك وانتي نايمه
ساره. بصت ع الارض بكسوف
سليم. رفع وشها قولتلك متبعديش عيونك عني طول مانتي معايا
ساره. بصت على بكسوف وقالت حاضر
بسها من شفايفها بوسه طويله وبعد وقت بعد عنها
جت تقوم من ع السرير مسكها
سليم. راحه فين
ساره هقوم اخد شاور عشان ننزل تحت افطر ماما
سليم. ماما فطرت من بدري
ساره. طب هقوم اخد شاور
تقومى فين عايزك في موضوع مهم
ساره..موضوع ايه ده
سليم. شدها في حضنه و بسها من شفيها بوسه كبيره وبعد وقت سبها قالها الموضوع ده
نسبهم بقا عشان الفراغ العاطفي وكده
😂

~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠
عند فريده صحيت من النوع و دموعها ع خدها وصوره ابو سليم فى حضنها
فضلت تفكر ف ذكرياتها معاه لحدمافاقت ع خبط ع الباب
سليم .ماما انتى صحيتى
فريده.ايوه ى حبيبي تعالي
انت سايب عروستك ونازل ف شهرالعسل لى ى واد
سليم.ساره لسه نايمه ى ماما
قولت اجى اطمن عليكي وحضرلك الفطار لحد ما تصحا
فريده.ربنا يسعدكو ى حبيبي واشوف عليكي ملين عليا البيت
سليم. يارب ى ماما
تعالى يالا عشان احضرلك الفطار
نزل سليم مع مامتو و حضر ليها الفطار و فطرت و بعد كده طلع عند ساره تانى
دخل لقا ساره لسه نايمه دخل قعد جمبها ع السرير
وقعد يبص عليها وقال زى ملاك وانتى نايمه وبسها من خدها ساره حست بى وفتحت عنيها ببتسامه حلوه
مر اسبوعين ع الابطال الحلوين ومفيش احداث جديده
~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠~٠
بعد اسبوعين ساره صحيت من النوم تعبانه شويه
ساره.سليم سليم قوم
سليم.ساره حبيبتي سبينى شويهساره. سليم انا تعبانه قوم بسرعه
سليم. قام مخضوض مالك حبيبتي حاسه بى اى
ساره. حاسه بدوخه و وجع في بطنى شديد
سليم. طب ثوانى انادى ماما
راح بسرعه عند مامتو خبط ع الباب جامد فتحت لى فريده
فريده. سليم حبيبي مالك
سليم. ماما ساره تعبانه اوى
تعالى بسرعه شوفيها مش عارف اعمل ايه
دخلت فريده و سليم عند ساره كانت خارجه من الحمام
راح سليم عليها سندها وقعدها ع السرير
سليم. عامله ايه دلوقتي حبيبتي
ساره. الدوخه من راضيه تروح و وجع ف بطنى
فريده. حبيبتي انتى حاسه بر عممان و و سده نفس
ساره. ايوه ى ماما
فريده. بفرحه يبقى حامل ى عين امك
سليم. حامل ازاى ى ماما انتى بتتكلمى بجد
فريده. ايوه بجد ى حبيبي بس روح عند دكتور واعملو تحليلي عشان نتاكد
سليم. حاضر ى ماما هاخد شاور واغير وننزل دلوقتي
فريده. ربنا يقومك بالسلامه يارب
ساره. الله يسلمك يا ماما
خرحت فريده نزلت الجنينه و سليم دخل خد شاور و غير هدومه كانت ساره لبست و جهزت ونزلو مع بعض
راحو عند الدكتور و عملو تحليل و اتاكدو ان ساره حامل فرحو أوى أوى
سليم. الف مبروك ياقلبي
ساره. الله يبارك فيك ى حبيبي
مش مصدقه آنى شايله حته منك
سليم. ربنا يقومك بالسلامه يارب ي حبيبتي
رجعو الفلا تانى و فرحو مامت سليم بالخبر ده
و بعد ما باركلتهم قعدين مع بعض تليفون سليم رن برقم غريب
رد علي التليفون
سليم. السلام عليكم
مجهول. وعليكم السلام حضرتك الدكتور سليم
سليم. ايوه مين حضرتك
مجهول. احنا مستشفى......... حضرتك كنت مقدم فيها ع وظيفه
سليم. ايوه فعلآ كنت مقدم من 3اسابيع
المستشفى. حضرتك قبلت ف الوظيفه بشرط اللى حضرتك كاتبو ف ال C. V بتاعك
سليم. بجد ده خبر حلو اوى
المستشفى. بس مدير المستشفى عايز يقابل حضرتك قبل ما تستلم الشغلسليم. تمام هاجي اقابل حضرته امته
المستشفى. انشاء الله بكره الصبح اساعه 9
سليم. انشاء الله بكره هبقي موجود في المعاد
المستشفى. سلام
سليم. باى
قفل سليم مع المستشفى بعد وقت كان مبسوط جدا
النونو ده شكلو وشو حلو علينا
ساره. الف مبروك ياقلبي
فريده. مبروك ى حبيبي قوم يالا وخد مراتك اطلعو استريحو شويه
طلع سليم و ساره و سليم خد ساره فى حضنو و نامو
صباح يوم جديد
صحي سليم من النوم اوى لقا ساره صاحيه و حضرت لى الطقم اللى هيخرج بى
سليم. حبيبتي انتى صاحيه من بدري
ساره. ايوه ى حبيبي
قوم يالا خد شاور و حضر نفسك وانا هنزل احضر الفطار لحد ما تنزل
عشان تفطر قبل ما تخرج
خد تخرج سليم شدها و باسها من شفيفها و بعد وقت طويل بعد عنها وقال مش تصبحى. عليا الاول
ساره. بكسوف بستو من خدو صباح الخير حبيبي
سليم. صباح الورد والياسمين
نزلت ساره حضرت فطار و سليم دخل الحمام
خلص سليم و نزل كانت ساره حضرت فطار
فطرو و بعد وقت خلصو و خرج راح ع المستشفى
اول لما وصل سال ع اوضه مكتب دكتور المستشفى
خبط عند الباب وخبط و استنى ازن الدخول
و بعد ما دخل اتفاجأ بوجودك دكتور محمد دكتورو ف الكليه ايام الدراسه
سليم. دكتور محمد اى المفاجأة الحلوه دى
دكتور محمد. انا مبسوط جدا اني شوفتك تانى
سليم. هو حضرتك مدير المستشفى
محمد. ايوه ى سليم
سليم. انا كنت فقد الامل في موضوع الوظيفه هنا كنت بفكر انى اقدم ف مكان تاني
محمد. انا كنت مسافر بدير شغلى ف امريكا
انا ى سليم عندي المستشفى دى و واحده كمان ف امريكا ف كل فتره بروح اطمن ع الشغل هناك
سليم.رينا يزيدك ى دكتور
محمد. بس ي سليم انا اول لما شوفت ال C.V بتاعك فرحت انك انت ربنا يعتك ليا من السما
سليم. انا كمان فرحتاوى لما شوقت حضرتكمحمد. انا وافقت على ع انك تكون معايا هنا و ب الشرط اللى موجود كمان
سليم. بجد ريتا يخليك ي دكتور
محمد. بس ف شرط صغير
سليم شرط اى ى دكتور
محمد. شرط؟؟؟.......
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات